Mis süüteküünlaid eelistate?

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Mis süüteküünlaid eelistate?

PostitusPostitas Anonymous » 29 Jaan 2006, 13:28

Peab autol süüteküünlad ära vahetama. Mida soovitate?
Anonymous
 


PostitusPostitas memphis122 » 29 Jaan 2006, 14:50

NGK 8)
memphis122
 


PostitusPostitas Anonymous » 29 Jaan 2006, 22:03

Sama siin :D
Anonymous
 


PostitusPostitas choise » 29 Jaan 2006, 22:14

Mina enam peale DENZO midagi muud ei kasut!
choise
 


PostitusPostitas 323IFF » 31 Jaan 2006, 17:35

choise kirjutas:Mina enam peale DENZO midagi muud ei kasut!
Olen "ärapööranud" DENSO kasuks.
Võrdle kesk ja külgelektroodi ehitust ning kujuta ette meie kütuse omadusi...
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas choise » 31 Jaan 2006, 19:34

323IFF kirjutas:
choise kirjutas:Mina enam peale DENZO midagi muud ei kasut!
Olen "ärapööranud" DENSO kasuks.
Võrdle kesk ja külgelektroodi ehitust ning kujuta ette meie kütuse omadusi...

Sry aga jälle jäi midagi mulle kül arusaamatux?
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 01 Veebr 2006, 14:06

NGK, sest pole veel paha partii otsa langenud.
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 01 Veebr 2006, 14:22

Ainult DENSO
Ja kui priiskama juba hakata siis Denso Iridium või Denso Platinum
Viimaseid küll ei saa nitroga kasutada kuid kas mõni meist kasutab nitrot :D?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas 323IFF » 01 Veebr 2006, 17:22

Tegelikult on mõlemad japsid väga, VÄGA head.Mõnele mootori tüübile üks sort parem teisele vastupidi.
Enda autole ostsin siga kallid iridiumid NÖ külm küünal.Taolisi kasutati aastaid tagasi ringraja LADA mootoritel.Nendaga ainult ei saanud külma mootorit hästi käima.Tavalistega aeti mootor soojaks ja enne võistlus starti pandi kähku teised peale.
Siin jaanuari külmadega mul probleeme polnud katsetan edasi ,alles ca
4000 km sõitnud.
TÕMME pisut teine küll.Ja ka aimatav põhjus miks linnas küt.kulu suur JA mazda klubilised peavad nüüd neti teel minu autot remontima,nagu kuu tagasi ähvardasin.
Muideks oli mu autol sumps umbes ?????????.peale 2,2tonnist investeeringut remondiks kukkus "millegi pärast" küt.kulu 2,,, litra.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 01 Veebr 2006, 20:00

Hmmm.....praegu on pakutud põhiliselt denzot ja NGK'd. Olen kahe vahel:p vaatan kui tuleb veel sooviusi mis asja paika paneks siis ehk ostan ära:p
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 03 Veebr 2006, 17:40

-oz- kirjutas:Hmmm.....praegu on pakutud põhiliselt denzot ja NGK'd. Olen kahe vahel:p vaatan kui tuleb veel sooviusi mis asja paika paneks siis ehk ostan ära:p

Katalüsaatoriga auto(ilmselt pritse,sest tehase poolt garbale pole ette nähtud katti) puhul vali DENSO
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 03 Veebr 2006, 18:27

323IFF kirjutas:
-oz- kirjutas:Hmmm.....praegu on pakutud põhiliselt denzot ja NGK'd. Olen kahe vahel:p vaatan kui tuleb veel sooviusi mis asja paika paneks siis ehk ostan ära:p

Katalüsaatoriga auto(ilmselt pritse,sest tehase poolt garbale pole ette nähtud katti) puhul vali DENSO



ok!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Veebr 2006, 20:42

323IFF kirjutas:Enda autole ostsin siga kallid iridiumid NÖ külm küünal....


Äkki räägid lähemalt palju maksid ja mis tähistusega küünlad sebisid.
Ning kogemusi: moto tühikäik, kütusekulu jne... Plaan omale kah iriidium osta, kuna probleemiks kõrge kompress. ja sellest tulenev mittetäielik põlemine +ebaühtlane tühikäik.
Oleks väga abiks otsustamisel :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 09 Veebr 2006, 13:08

DENSO IT20 244- EEK tk
Kuigi 323 BG põlvkonnale soovitati IK20 ,mis aga jällegi on turbotega 323-dele originaal küünal.
Sellekohapeal NGK ees müts maha,kataloog annab vähemalt soovitusi,nii
minagi valisin ngk-st ja sellele DENSOst asenduse...
Ilma jagajata 323-dele DENSO SKJ16CR-A8 315- eek..
Küt.kulu eriti küünla pärast pole kontrollinud aga tühikäigu töö sain ühtlasemaks ja pöörete kiire muutmise (KIIRENDUSE) n.ö. "jnksutamise vabaks" .Aga see kõik on maitse asi ja proovimise asi,mõni küünal tahaks ilmselt ka teistsugust süütejuhet.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 09 Veebr 2006, 20:12

323IFF kirjutas:... tühikäigu töö sain ühtlasemaks ja pöörete kiire muutmise (KIIRENDUSE) n.ö. "jnksutamise vabaks" .Aga see kõik on maitse asi ja proovimise asi,mõni küünal tahaks ilmselt ka teistsugust süütejuhet.


Väga hea, siis kevadepoole, enne ülevaatust tasub proovida "iriidiumit".
Ülejäänud süütevärk juba uus pandud ja kõik muu kontrollitud.
Anonymous
 



Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist