huvi mazda vastu

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas 323IFF » 10 Veebr 2006, 16:29

94 alates tuli tegelikult võimsuse vähendamine,sooj:süsteemi elektrilised ja mehhanilised muudatused(kahjuks halvemuse poole;aga ei midagi hullu).96 pritse aju( diagnostiku töö lihtsamaks)+tehase immobilaiser.
Tegelikult nende aastate jooksul ka kaks korda vedrustus,aga aru küll pole midagi saada.
1,8 loeti õnnestunumaks mudeliks eriti tema ökonoomsuse pärast.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas martin » 13 Veebr 2006, 00:28

Endal siis just nimelt se 1.8 mootoriga isend. Bensiinikulu on tõesti väike. Ilmselt on asi tingitud ka käigukastist. Nimelt 5 käiguga 100 km/h saavutab 2500rpm. Roostekindlus on peaaegu et ideaalilähedane. Kiirendus on pereauto kohta täiesti normaalne. Tagaistmele mahub ilusti istuma ka pikem mees.
Üldjuhul on teda peetud ka üheks paremaks keskklassi pereautoks. :D
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 434
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

PostitusPostitas laurikristjan » 14 Veebr 2006, 13:14

mul on tunne et minu otsust mazda omale peagi soetada on ümberlükkamatu :D. aga kas siis 2,0 mootor on kehvapoolne või?
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas lines » 14 Veebr 2006, 15:27

Ise sõidan 2,0 mootoriga 1996a ja ei ütleks et kehva Mootor sõitnud eluaeg eestis ja ls 272 000 km ainuke asi mis on vahetatud om mootori simmerid kuna üks hakkas tilkuma siis vahetasin kõik ää ja logiz et ka mootori rihm ja rullikud uued.

2,0 jõudlus on ikka tsipa parem kui 1,8 sal eriti tuleb vahe välja kui sõidad maanteel. aga kui oled rahulik sõitja siis arvan et 1,8 kärab kah.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1576
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Reix » 14 Veebr 2006, 16:24

2,5 :twisted:
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas martin » 14 Veebr 2006, 17:55

Tegelt ega mazdal halba mootorit ei olegi :)
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 434
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

PostitusPostitas 323IFF » 15 Veebr 2006, 13:30

mõned millest see automark alguse sai ca 50 a tagasi vist olid
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id= ... 1&s=dd&p=1
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id= ... &s=dd&p=16
vabandan ette ,igakord ei paki lahti
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas laurikristjan » 15 Veebr 2006, 14:19

aga eile juhtusin vaatama auto 24 ja avastasin xedose (see jääb alati silma tänavapildis) saab seda masinat ka heaks pidada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mis neist arvata?
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas kentaur » 15 Veebr 2006, 14:59

Otsi üle foorumi, kunagi tegin mingi nupukese Xedos 6'e kohta.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas laurikristjan » 15 Veebr 2006, 18:14

väga võimsa ülevaate andsid sa seal tolle auto kohta aga põhiliselt negatiivset infi :? head selle auto puhul siis nii vähe? ah ja tekkis selline küsimus (vb on see rumal küsimus) mis on see VRIS?. kere ka kuidas tal on, on tsingitud ?
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas kentaur » 16 Veebr 2006, 10:40

VRIS- Variable Resonance Intake System
Sisselaskekollektoril olev klapikeste süsteem, mis teatud mootori pööretel häälestatakse ümber ja sellega pumpab silindrisse rohkem õhku.

Kere on ok. Arvatavasti siis ka tsingitud, kuna roostetab vähe.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas laurikristjan » 16 Veebr 2006, 14:19

ega midagi, tegelikult küsisin ma huvi poolest (lihtsalt meeletult ilus masin teine) aga rahakott praegu korralikku isendit ei lubaks soetada , aga need variandid ma kardan et on juba peeneks aetud, vb sellepärast ongi need teistest odavamad. :? ikka jään vast 626 vaatama :D
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas laurikristjan » 02 Mär 2006, 16:09

sorry, et ma ühelt mudelilt teisele hüppan, aga mulle hakkas silma selline masin nagu mx6, äkki keegi oskab midagi tolle kohta rääkida. auto 24 hakkasid ka sellised silma, kusjuures neid müüakse ka siin foorumis.
ette tänud!
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas 323IFF » 02 Mär 2006, 18:02

need mis mina foorumis kuulutasin mx ja probe ,need läinud aga anna infi ,sest saksast plaan kaks v6 motoga midagi tuua.täis tuuning probet95
sa vaevalt 45-50 tonni eest tahad aga sama auto kohta läbirääkimised käivad.Võib olla tuleb eestis isegi seda autot laienditest ja spoiladest lagedamaks müüma hakata,sest tellija tahtis nö "alasti" autot.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas laurikristjan » 02 Mär 2006, 18:21

mul on asi selles et ma pean olema võimeline ostma masina oma praeguse auto müügi raha eest, aga primera eest kahjuks keegi vast ei tahaks hea meelega maksta 40-50 tuhhi :(
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas koer1 » 02 Mär 2006, 18:25

Sorry OT, aga mis primeral häda on?
koer1
 


PostitusPostitas laurikristjan » 02 Mär 2006, 18:54

primeral pole mitte midagi häda, kusjuures on SUPPER, aga ma noor mees, ja tahaks vaheldust ja uusi kogemusi. noo tegelikult üks viga tal on ta mõnest kohast natuke roostetab, aga selle vea kavatsen ma likvideerida esimeste kuivemate ilmadega :)
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 252
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas Mario » 30 Mär 2006, 14:17

eem.. küsimus lines´ile.. et ega sa juhuslikult ei oska öelda, palju 323F-i simmerid maksta võiks?.. hakkas lekkima raibe.. :?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

PostitusPostitas lines » 03 Apr 2006, 08:29

simmer on valdavalt 30-70.- tk. aga töö on see mis maksab. Ja kui mootori rihm vajab ka vahetust siis tasuks seda teha kõik koos. Mina vahetasin kõik mootori simmerid, mootori rihma ja rullikud, mingid tihendid olid veel ja koos tööga ja materjalidega läks 2900.-
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1576
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mario » 03 Apr 2006, 08:39

suur tänu sulle lines.. töö pole probla, enda paps teeb ära... lissalt nüüd pärast neid käredaid külmi hakkas simmer lekkima.. :?
suured tänud nõuande eest.. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Eelmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist