Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas tavka0007 » 11 Veebr 2011, 02:25

Tere, sai siis oma vana auto maha müüdud ja hakatud uut vaatama. Tundub, et valik langeb Mazda 323f kasuks, sest hind on hea ning välimus ja kvaliteet tunduvad ka igati heal tasemel olema. Täiesti võrreldav Toyota Corollaga, kuid palju kenam. Silma on jäänud paar 323f-i. Kas keegi on kursis antud autode hingeeluga või on neid varem vaatamas käinud:
http://www.auto24.ee/used/708172
http://www.auto24.ee/used/803297
http://www.auto24.ee/used/661039
http://www.auto24.ee/used/795499
http://www.auto24.ee/used/807066

Valikut on, kuid õige valimine on nagu alati, päris keeruline. Osad neist on sõitnud 100 000km, osad 200 000km. See läbisõiduvahe on juba päris suur ja selle maa peale peaksid ka autode vastupidavused vähenema. Kas tasuks ikka vaadata võimalikult väikese läbisõiduga auto, mis on Eestist ostetud ja kontrollitava ajalooga või olulisem on ikka korralik hooldus.Mis oleks Mazda 323f-i juures need detailid, mida ostul kindlasti vaadata tuleb? Kuidas Mazda roolilatid vastu peavad? BMW roolilatid on suhteliselt suureks nuhtluseks olnud ja vastupidavus ikka väga kehva, kuidas on lood Mazdaga? Suure tõenäosusega kõik eelmainitud Mazdad roostetavad. Kui keregarantii läbi ja ise tuleb roostet eemaldama hakata, siis see läheb ikka päris kulukaks.
tavka0007
 
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Jaan 2011, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas Ch » 11 Veebr 2011, 16:18

3500.- eest tasub juba 2.0 Sport võtta, jupid samakallid ja roostetab samamoodi. Kütusekulu linnas suvel 8,5 umbes. See aastaarv pole seal nii oluline, kui see mis olukorras auto on. Või pane juurde ja võta mazda 3. 4000.- 323 eest on juba palju. Roolilatid pidid Spordil nõrgad olema, kuidas teistel on ei tea, inimene kes minu Spordi ära ostis avastas ülevaatuse käigus, et mul on juba latti remonditud ja teine mis müügis oli (müüja sõnul väga heas korras!!!) vajas lati remonti. Muu tüüpviga on tagumised ABS andurid, süütepoolid on nõrgad ja EGR klapp. Tehniliselt kestab päris hästi, ainuke asi et roostetab igalpoolt kus saab. Karteri põhi, uksed, amordi püstakud ja muidugi tagatiivad. Õnneks tagtiibasi on saada b osana, 50.- tk vist + vahetus ja värv.
Amortide juures näha roostet.
Pilt
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas tavka0007 » 23 Veebr 2011, 20:09

Tiib ise on küll 50.-, kuid kui palju maksavad lisaks vahetus ja värvimine? Tundub, et mazdat ostes ongi see rooste pool kõige tähtsam.
tavka0007
 
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Jaan 2011, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas Ch » 23 Veebr 2011, 20:12

No vahetus oli umbes 1500-2000 krooni tükk, värvimine ka, üks tiib 1000 krooni, kaks tükki koos sai odavamalt, 1500 umbes, uuri mõnest korralikust kohast vahetuse hinda. Arvesta, et kui odavalt ja sitas## tehakse jääb see sind närima igakord kui tiiba vaatad. Ja võibolla polegi mõtet vahetada, kui ülejäänd kere ümbert ära roostetab... :D
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas Ch » 23 Veebr 2011, 20:50

No igalpool, eriti väiksemate detailidega. peab ainult üks kord püstoleid pesema...
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas sten87 » 24 Veebr 2011, 22:25

Sügisel lasin ka oma autol uued tiivakaared panna, hinnaks oli 6000 eeki (uued kaared+värvimine ja karbi nurkade remont) Firmaks oli Automaaler :)
Infoks autoostjale, siis kui on korralikult hooldatud auto sis ei tohiks probleeme olla, veermik lihtne ja puksid maksavad sama palju kui nelipakk :) 3,5 a ja 50k jooksul olen vahetanud 4x amorti, 4x stabika konti, pihutäis pukse,4x pidurikettad klotsid, 1x piduri support, jahutusvedeliku toru,küünlad ja mootori rihmad koos rullikutega, rohkem nagu ei meenugi vaid tavapärane hooldus filtrid ja õlid.Lähiajal vaja paar puksi ja mootori patja vahetada.Hetkel odol 185k
Auto on teeninud hästi ja teele pole jätnud kordagi,vali auto välja , käi kontrollis ja hüppa sisse ning sõitu.
sten87
 
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Dets 2007, 22:11

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas tavka0007 » 01 Mär 2011, 21:15

Käisin kahte 323f-i vaatmas. Mis kõige huvitavad. Nad olid nagu kaks erinevat autot. Ühel oli käigukang raske, teisel kerge. Ühel olid sidur ja pidur rasked, teisel kerged. Ühel oli rool raske, teisel kerge. Kui nüüd öelda, mis autol mis oli, siis raske rooliga, kerge käigukastiga, raske siduri ja piduriga mazda oli üks ning teisel oli kerge sidur, pidur, rool ja raske kast. Kasti vahe on laagrites ja puksides, mis võisid kuluda, kuid mis põhjustab erineva raskusega rooli, pidurit ja sidurit?
tavka0007
 
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Jaan 2011, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas Evert » 04 Mär 2011, 18:37

Ei teagi kumb neist parem variant oleks. Raske käigukang on ilmselt hoovastiku pukside pärast. Raske rool viitaks justkui võimendi või ehk lati probleemidele. Samas, ma ei tea arvata kui raske ta tegelikult oli ning kas mõlemal autol olid samaväärsed rehvid jne.
Kerged siduri/piduri pedaalid äratavad veidi umbusaldust, nagu oleks neil kulumine suurem. Aga äkki on hoopis raskete pedaalidega autol nt. peasilindris ummistus või takistab miski muu vedeliku voolu sidurisse/piduritesse?

Mina neist kahest vb. valiks raske käigukangiga variandi.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas tavka0007 » 05 Mär 2011, 12:21

Ei leidnud lõpuks sobvat Mazdat. Praegu vaatan muid marke ka. Paar viisakamat vaatasin välja ja viisin kontrolli ka. Ega sealt midagi positiivset kuulda polnud. Remondikalkulatsioonid üle 20 000 krooni kanti. Põhiliseks mureks ikkagi kere rooste igalt poolt. Nii tiibadel, karpidel kui ka karteril +muud vead lisaks.
tavka0007
 
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Jaan 2011, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas Ch » 07 Mär 2011, 19:58

Roostevabat autot sa ei leiagi. Pead muu margi valima. Isegi kui näib, et ei roosteta, siis esimese talvega tuleb kindlasti rooste nähtavale, ja hakkad jälle otsast peale. nendest kahest ei võtaks kumbagi. Pedaalid rasked arvatavasti, kuna pole piduriõli vahetatud ja varsti saad piduritele kap remonti teha. roolilatt on tavaliselt siis raske, kui on loksu varjamiseks peale keeratud. käigukang 90% raske kuna hoovastiku poldid roostetavad ära, tean oli sama jama. Osta mingi odav auto ära ja sõida kuni ära laguneb. Pole kahju vähemalt, jooksvalt remondid.
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f aastast 2000 ja ülesse

PostitusPostitas heiks » 23 Mär 2011, 21:48

Evert kirjutas:Raske käigukang on ilmselt hoovastiku pukside pärast. Raske rool viitaks justkui võimendi või ehk lati probleemidele.

Mina neist kahest vb. valiks raske käigukangiga variandi.



mul olid mõlemad probleemid.
raske rooli põhjus ilmnes enne automüüki, milleks oli latt
ja käikudega mul oli see jama, et vahest olid ülikerged ja vahest olid suht rasked. põhjust ei tea.


üldiselt mina ostaks omale igakell tagasi. kui õigeaegselt hooldada ja juppe vahetada, siis kestab küll ja küll.
rooste probleemile leiab ka alati lahenduse.
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron