Vasta küsimusele: kas sul on seda vaja?. Vastus ei pea siin kajastuma.Saara kirjutas: ...ahvatlev pakkumine...
eksole kirjutas:Automaatkäigukast on asendamatu linnatingimustes, eriti kui satud tihti tipptunnil venima.
Muus osas puhtalt mugavuse küsimus.
Mul on sõidus mõlemad, isiklik on automaat, tööauto manuaal. Kui sõitmine selge, siis pole vahet.
Saara kirjutas:... nüüd aga ahvatlev pakkumine, asemele saaxin suht uue pilli (mitte mazda) aga ta manuaal...ja ma pole ju harjunud ja ega ei taha ka...aga see-eest uus! mis teha?
Saara kirjutas:...mind veel huvitaks, et kas automaadiga on siinolijad ka hätta jäänud ja mis siis saanud on?
tomkulibin kirjutas:Saara kirjutas:...mind veel huvitaks, et kas automaadiga on siinolijad ka hätta jäänud ja mis siis saanud on?
Aga automaatkasiga masina käima lükkamine/tõmbamine on probleemiks(varem või hiljem ikka vib juhtuda...). Ja kui starter üles ütleb...
tomkulibin kirjutas:Aga automaatkasiga masina käima lükkamine/tõmbamine on probleemiks(varem või hiljem ikka vib juhtuda...). Ja kui starter üles ütleb...
Haljazme kirjutas:...Millal sul viimati nii juhtus ? Mina ei mäletagi, millal mul oli viimati vaja autot käima joosta ... talviti saksa masinaid peab jah vahel käima tõmbama ...
Saara kirjutas:ma tänan, et aitasite mul asja lõpuni mõelda ja jäängi ikka oma armsa automaadi juurde, samas on ikka irm, et kui vaja tõmmata-lükata (lumme või liiva kinnijäämine), mis siis saab? omal siuke kogemus veel puudub...
aviar kirjutas:Kui tahad mugavust, siis võimalusel ikka automaat , eriti suuremate (alates 3L) ottomootorite puhul. Väiksemad mootorid teevad heast sõidust uimase kulgemise.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline