Mazda 626 2.0 85kW 92a. - mkangur - omaniku vahetus

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 2.0 85kW 92a. - mkangur - omaniku vahetus

PostitusPostitas mkangur » 26 Apr 2011, 00:20

Tervist, olen uustulnuk siin foorumis ning ka nüüdsest mazda omanik! :wave:
Auto minu kätte juhtus nii,et vanaonu "kinkis" selle auto mulle ning ostsis endale mazda 6(ilmselt kes mazdaga sõitnud,see enam muud ei taha) :)

Mootor: 85kw 2.0
Värv:Hõbe metallik
Kere: GLX sedaan
Uksi: 4
Sõitnud: 216 000
Aasta: 1992
4x El. aknad + 2x el. peeglid.
Käigukast: manuaal 5 käiku

Tööd mis tehtud:

* Eest stange pealt numbrimärgi alus ära võetud( hoidis minu arust liiga kaugele, ning nüüd on silmal ka mõnusam vaadata)
* Põhjalik puhastus, sai nädalavahetusel vähe möllatud nii, et auto salong oli plekini tühi ning majaesine salongi erinevaid detaile täis
* Uus makk
* Uued ovaalid 4tk. 6x9 FLI Integrator
* Parkides valged ledid
* Nr. märgis valged ledid
* Kõik 4 piduriklotsi uued- sellega kaasnes ka pidurite õhutamine
* Uued sarniiri puksid
* Salongis eesistujate jalgade kohal punane valgus
* Pagasniku luugi pealt ära koristatud "mazda" ja "626"- näeb puhtam ja ilusam välja
* Tagauste juures võetud ära liistud, mis olid rattakoopa ja ukse vahel mustad plönnid- alt oli vaja roostega tegeleda, ning hiljem otsustasin et ilma on parem.
* Esistangel puudus võre, selle muretsesin
* Homme ootab ees- *bensiinipaagi vahetus( lekib, pidi tüüpviga olema,et kogub liiva peale ja roostetab augu läbi pealt)
*Tagant vasaku ratta juurest raami tala keevitus

Ideepoolest otsin 16" plekkvelgi, olemas ühed ilukad, mis olid enne avensisel all, meenutavad audi a8 originaalvelgi, mille tahan käiku panna, hetkel valusid pole plaanis muretseda, ehk kunagi suvelõpu poole. Kui rahakott võimaldab,siis taha toonklaas, uued esituled(reflektorid ära pleekinud), samuti oleks võrele mazda märki vaja( või siis teine variant mõni teine võre,mis oleks puhas täiesti)

Pildid (olekus,kus nipet-näpet tehtud,värsked pildid saab siis kui autol paagivahetus ning keevitus tehtud+ pildid kesise telefoni kvaliteediga):

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis mkangur, 02 Sept 2012, 19:33, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GLX 2.0 1992. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 26 Apr 2011, 23:23

Auto remondist tagasi ning ka uued pildid.

Selgus ka põhjus, miks tagumine vasak pidur ei tööta ning käsipidur kinni kiilub, supporter tuleb ära vahetada, see ka sai täna muretsetud.
Pilt

Lisaks sellele on esituled erinevad, üks on tumedam kui teine, parempoolne on vahetatud ning vasak on vana- ilmselt tuleks see ka mingiaeg ära vahetada, piltidel on erinevus tugevalt silmaga näha.
uus parempoolne:
Pilt
ning vanem vasakpoolne:
Pilt
Salong pimedas:
Pilt
Külg(nipet-näpet eemaldatud et külge vähe puhtamaks teha, lähiajal peaks tulema ka valged suunad, tean et kisab valukate järgi):
Pilt
Tagant luuk(mazda märgi ning kirjaga siiski on asi ilusam, kuigi 626 ei sobi sinna üldse):
Pilt
Pargid pimedas koos päevatuledega:
Pilt
Ainult pargid(digikas tegi sinisemaks, kui tegelikkuses on):
Pilt
Ja nina:
Pilt

Küsimus suurele ringile, kust võiks leida ette võrele mazda logo ning ette orig. udukad? olen kohalikud romulad juba läbi käinud,aga siiani mitte midagi.
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas edvin0212 » 27 Apr 2011, 00:33

Märk peaks üks vedelema.

Auto näeb muidu hea välja , samuti oli ka mul. Sain 626 papsilt ja tema ostis 6'se asemele :D
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 27 Apr 2011, 09:01

edvin0212 kirjutas:Märk peaks üks vedelema.

Auto näeb muidu hea välja , samuti oli ka mul. Sain 626 papsilt ja tema ostis 6'se asemele :D


Tänud, :) Kui tüliks pole,siis mingi kommiraha eest postiga saata see märk? Olen nagu nõela heinakuhjast taga ajanud, et seda tervet vanemat võremärki saada, aga pole siiani õnnestunud leida :)

Varsti lähiajal peaks ka need valged suunad tulema tiibadele:
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/1888/0/85674


Kas on mõtet hakata ise jantima toonkile paigaldusega mida noortehnikus saada on,ma mõtlen just kvaliteeti?
Või on see mõttetu aja kulutamine? http://www.noortehnik.ee/grupid/action/show_product/product_id/2132/
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 03 Mai 2011, 00:06

Tänasest ka uus plokikaanetihend, vana oli omadega väsinud, lisaks parkides hetkel tagasi ÜV jaoks hõõgpirnid( üks led oli läbi põlenud, põhjus teadmata), pildil ka näha 3 mastiksi ballooni, mis ootamas suve et põhjaga tegeleda!
Pilt
mõned pildid ka vahelduseks hetkest..
Pilt
Pilt
Pilt

Plaanis on interjööris keskkonsooli plastik enamjaolt kerega sama värvi halliks teha, ning mõtetes mõlgub armatuuri vahetamine musta vastu(iseasi kas ka kusagilt selle leiab)Või oleks targem seda värvida? Ei oska ise aimata mis tulemus võiks jääda, pole armatuuri värvimisega enne kokku puutunud..
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Evert » 09 Mai 2011, 10:45

Vasakpoolsel tulel paistab olevat klaasi siseküljel alumises servas fooliumilaadne teip, mis paremal puudub. See teeb vasema tule heledamaks. Uut esituld ilmselt otsima ei pea, piisab vasaku tuleklaasi maha võtmisest ja teibi eemaldamisest.
Esitulede lahtivõtmisest on foorumis juba juttu kirjutatud, miskit keerulist selles ei ole.

Kogemuse põhjal laidan Noortehniku kile mõtte maha. Seda saab enam-vähem normaalselt paigaldada vaid praktiliselt sirgetele pindadele. Uksed ehk veel õnnestuks, aga tagaklaas kindlasti mitte. Pealegi pleegib selline kile 1 suve jooksul vähemalt paar numbrit heledamaks.

Ahjaa, mingi hetk tagasi oli siin varuosade all 2 komplekti udukaid müügis, vaata sealt.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 10 Mai 2011, 23:08

Vahepeal palju aega mööda läinud,kui sai viimati midagi kajastatud, igastahes, mis vahepeal tehtud on:

*ülevaatus läbitud ilma probleemideta isegi,
*Õlid said vahetatud pärast 217 000
*Õlifilter uus,
*Taga akende toonring( kusjuures leidsin kohalikust auto-motost mingise kile, selle tulemusega võib isegi rahule jääda,see mis pikemas perspektiivis saama hakkab, eks seda ole näha)
*Uus geneka rihm
*Uus roolivõimu rihm
*Eest vasaku amordi stabika kont uus
*Karbi ääred korda tehtud
*Võre must osa ülevärvitud (vana värv sai pealt maha võetud,sest koorus ja oli üpriski jube)
*Uued ledid parkides, külmema ja valgema tooniga

+ leidsin isegi ette võrele mazda märgi, mille sain enda imestuseks kohalikust autolammutusest.
Pildid tulevad loodetavasti varsti,
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GLX 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 22 Mai 2011, 15:00

Nonii, palju aega mööda läinud vahepeal, lõpuks all 17" valud, siinkohal tänud kasutajale siim :)
Pilt


Pilt
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 02 Juun 2011, 23:54

Tänasest uued numbrialused ka.

Mida oleks mõistlik teha esimesena, et auto paremini edasi liiguks? kiirendust ja jõudu edasiminemisel just mõtlen,
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Juun 2011, 07:24

Kõige odavam ja kindlasti ka tulemuslikum on auto kaalu vähendamine :)
Igasugune tuunimine algab sellest, et taastada tehase esialgne olek ideaal olukorras, siis võib edasiarendusega tegeleda.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 03 Juun 2011, 08:26

tomkulibin kirjutas:Kõige odavam ja kindlasti ka tulemuslikum on auto kaalu vähendamine :)
Igasugune tuunimine algab sellest, et taastada tehase esialgne olek ideaal olukorras, siis võib edasiarendusega tegeleda.


Kaalu vähendamist väga enam teha ei saa, kõik mis peast läbi käinud on juba tehtud ning just istmeid välja ju ei hakka kakkuma :)
Tehase esialgne olek on põhimõtteliselt taastatud, küünlajuhtmed, kütusepump, küünlad,õlid,õlifiler, õhufilter, rihmad jms mis vähegi ilmutasid miskit on välja vahetatud. Mis oleks järgmine mõistlik samm edasi?
Või mida sa selle all silmas pidasid?
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Juun 2011, 17:55

mkangur kirjutas:... Mis oleks järgmine mõistlik samm edasi?
Kui palju oled nõus aega ja raha selle tegemise alla matma? Kas tahad vabalthingavana tuunida, või tahad turbotada? või lihtsalt võimsama mootori aiste vahele tõsta.
mkangur kirjutas:Või mida sa selle all silmas pidasid?
Enda punni ehitasin, sain iluksaks, kiireks kah. Aga nüüd tegelen rooste tõrje ja kere tugevdamisega. Mõistlik oleks olnud eelnevalt kere ettevalmistada ja siis jõudu juurde hankida.
Teisel, perevagunil on peale jõu lisamist pragusid konstruktsioonidesse vedanud.... :evil:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 10 Juun 2011, 09:49

esialgu võiks vähe suuremat mootorit proovida. Kui suurema mootori vahele panen, kas siis see kuskil ülevaatusel vms välja ka tuleb? Et ma mõtlen just,et kas tal paberid on vaja ka siis ümber vormistada?
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Evert » 10 Juun 2011, 10:11

Sellest kaheliitrisest suurem mootor on vaid 2,5L V6. Arvan, et see jääb ülevaatusel silma küll :oops:
Vb. oleks esiteks lihtsaim viis oma autole 15kW juurde saada GF'i 100kW aju peale pannes?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 14 Juun 2011, 00:25

Kui GF aju peale panna, siis tuleks miskit ümber ka program. vms? ma mõtlen just seda,et ta lolliks ei lähe?
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 14 Juun 2011, 01:20

Lisaks sellele võtsin täna ka auto küljest esituled, võre ning suunad ära, et teha tuled ühesuguseks, tuleklaasid lahti sulatada ning raamid ühesugused mustad teha. Tuleklaasid sulatasin kuumapuhuriga lahti.Ning pildimaterjali ka kohe, minu arust näeb nüüd juba päris norm. välja, ideed välimuse poolest on nipetnäpet värviparandused, ette udukate aukudesse LED päevasõidutuled, ette stange keskavasse tahan panna musta võrku.
Pilt
võre läinud
Pilt
pleekinud tule reflektor
Pilt
töö käib
Pilt
hakkab looma
Pilt
sahtel autol tühi
Pilt
ja voila, valmis ta ongi, nüüd teise kallale!
Pilt
Ja valmis ta saigi, olen päris rahul ise tulemusega :)
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Evert » 14 Juun 2011, 10:10

mkangur kirjutas:Kui GF aju peale panna, siis tuleks miskit ümber ka program. vms? ma mõtlen just seda,et ta lolliks ei lähe?

Ise pole teinud, niiet 100% kindel pole. Aga loogiliselt võttes on ka 100kW GF'il sama kaheliitrine FS mootor. Mingist teemast jäi ükskord meelde, et vahe oli ajus.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 14 Juun 2011, 10:57

Evert kirjutas:
mkangur kirjutas:Kui GF aju peale panna, siis tuleks miskit ümber ka program. vms? ma mõtlen just seda,et ta lolliks ei lähe?

Ise pole teinud, niiet 100% kindel pole. Aga loogiliselt võttes on ka 100kW GF'il sama kaheliitrine FS mootor. Mingist teemast jäi ükskord meelde, et vahe oli ajus.


Kuskilt siit samast lugesin ka, et süütelukk tuleb koos ära vahetada, kuid mispärast see hea on? Immo?
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Vanapeer » 14 Juun 2011, 12:13

Jah, nii on. Immo juhtplokk on ajus, kuigi võib esialgu proovida ka vana seadega, peaasi, et võtme sees kiip oleks terve.

Toimib siis asi sedasi - FS jagajaga 85kW, lisades 100kW aju, saad umbkaudu 11kW juurde. Kui ehitada asi ümber poolidega süütele, nagu GF on, siis on kõik 100.4kW olemas. :D

Jagajaga süüde kahjuks kaua selle vatile vastu ei taha pidada. S9 jagajad on vastupidavad, S1, S3, S5 aga nutused ja kommutaatorid ei pea vastu.
Samuti on küünaldel vahe sees, kas kasutada tavalist, copper- või iridium-küünlaid. minul on hetkel mooduli küljes copper-küünlad, üle 25 000km paraku nendega ei vea, kuid maksavad ka sigavähe. Jagajaga süüte puhul peaks need kenasti kestma.
Lihtsam pidi olema Premacy pealt 2-pooliga süsteem üle tõsta, kuid need moodulid maksavad kordades rohkem, kui see Fordi jublakas, mida GFile pandi (alla 60€ on uus moodul).

Eks sisu kallale minnes saaks jõudu juurde. Poola Mazdaklubils sai üks mees FP mootorist vabalthingavana 130kW kätte.

Aga auto on päris kenake. Hoia ilusti. :)
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Haljazme » 14 Juun 2011, 13:38

Vanapeer kirjutas:Jah, nii on. Immo juhtplokk on ajus


Immo juhtplokk on eraldi tore karbike, mis suhtleb ajuga teemal: lubada süüde ja pihustid või ei.

EDIT: tegelt hoitakse vist ka ajus veel idente, uus võti uue immoplokiga vana ajuga lambist tööle ei hakka, tuli miskit võimelda.
Süütelukk oma pooliga ei tohiks üldse rolli mängida, seal ainult loetakse ID võtmelt.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Vanapeer » 14 Juun 2011, 18:49

jah, kurjam, jäi täpsustamata. Tänud haljazme, immo on tõesti eraldi, kuid seda paaritamise osa ma ei julge lubada, et 100% tööle hakkab.. Uuemad masinad on veidi jonnakad :oops:
küll võib aga probleem tekkida odomeetriga, sest GFil on see digitaalne ja aju loeb läbisõitu. Vat seda ei tea, kas aju selle koha pealt jonnib või ei.
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Haljazme » 14 Juun 2011, 20:30

Täna kohe igavusest tudeerisin netis seda immoteemat, näib et on 2 põhisüsteemi, MIS ja PATS, MIS on siis 3 variandis kuni 626 lõpuni, PATSi versioonid on siis uuematel (kusjuures jah neil on immo plokk ajus sees). Kuidagi saab ikka GF'i aju GE'le, a mugavaim vast siis ka immo koos süüteluku, pooli ja võtmetega ümber tõsta.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas edvin0212 » 14 Juun 2011, 23:39

Kas suunakaid ei andnud kuidagi värvida, et jääks sarnane tuledega. Muidu mega ilus. Tean vähemalt mida hakkan lähiajal tegema :D
Ja mis värviga värvisid ?
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 15 Juun 2011, 12:34

edvin0212 kirjutas:Kas suunakaid ei andnud kuidagi värvida, et jääks sarnane tuledega. Muidu mega ilus. Tean vähemalt mida hakkan lähiajal tegema :D
Ja mis värviga värvisid ?


Suunade reflektori servad oleks saanud ilmselt ka ära teha, aga tol päeval polnud selle jaoks aega. Võttis see töö aega ~5h(tuled eest koos suunadega, võre eest, lahti sulatamine, värvimine, värvi kuivamine, kokku panek uuesti tule sisul, kokku sulatamine, ja tulede,võre,suunade uuesti ettepanek). Eile ostsin ära Philips Bluevision päevatule + parkide pirnid- need on ikka kordades eredamad ja üldse sinakas valge valgusega. Aga läksin eile tulede reguleerimisega kahjuks hoogu ning suutsin + juhtme paremas tules puruks pressida, niiet täna ootab ees uuesti tule lahti võtmine, eks õhtuvalguses saab pilte ka et kuidas ta on nüüd, asi muutus kordades ilusamaks. Värv oli täiesti suvaline mattmust spreivärv mis esimesena poest kätte sattus- see erilist rolli seal ei mängi. Kui värvima hakkad, vaata, et reflektoreid ära ei värvi või reflektorpinda ära ei lõhu kui teibi peale paned- see on suhteliselt kerge sealt ära tulema. Osadel tuledel käivad need võred täiesti eraldi eest ära ja osadel mitte, mul ühel käis ja teisel mitte. Endale kõige mugavam on ilmselt reflektori osa mingi riide vms asjaga kinni katta, mis reflektorpinda ei kahjusta. :)

Aju ja immo teemal: antud isendil pole immot, seega tuleks kindlasti koos uue ajuga ka immo ja süütelukk, installida peale?
Uurisin netist, hetkel tervet komp. pole kuskilt saada kasutatuna tundus,muidugi romulad on mul veel läbi vaatamata. :eh:
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 120
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitas Haljazme » 15 Juun 2011, 12:41

mkangur kirjutas:... seega tuleks kindlasti koos uue ajuga ka immo ja süütelukk, installida peale?


Ja posu juhtmeid vedada ja ühendada ja end maapõhja selle käigus kiruda :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline