Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 15 Mai 2011, 21:44

Hey, Mazdalised!

Olles nüüd mõnda aega siin foorumis teemasid lugenud ning hiljuti oma esimeseks masinaks Mazda soetanud, siis mõtlesin panna ka enda masina üles - Hea jälgida ja saab vajaduse korral ehk nõu klubilistelt, kes asjaga paremini kursis :wink:

Miks Pilt ?

Olen paar aastat masinaid vaadanud ja viimased ca 1.a neist ainult M6 ja sellest sai ka kinnisidee, et esimene auto peab just see olema ja kindlasti automaat. Pikalt sai vaadatud, kuid ei jäänud sel hetkel midagi silma, kuid kannatlikult ootasin, et küll midagi ükskord ikka tuleb. Selles masinas oli midagi, mida ma ei täheldanud teistes.

Isend:

*Värv: must metallik
*Mootor: 2.0 104kW
*LS: 122670km
*Tehnoülevaatus läbitud vigadeta

Turva ja ohutusvarustus

*Roolivõimendi
*Kesklukustus (puldiga)
*ABS pidurid
*8x turvapadi
*Signalisatsioon (mahuanduriga)
*Immobilisaator
*Stabiilsuskontroll
*Pidurdusjõukontroll
*Veojõukontroll

Mugavusvarustus


*Kliimaautomaatik
*4x elektriliste akende tõstukid
*Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
*Püsikiirusehoidja
*Parkimisandurid (ees ja taga)
*DEFA mootori eelsoojendus
*Toonitud klaasid
*2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
*Kohtvalgustid

Sisustus

*Tekstiilpolster
*2x istmesoojendused
*Taskud esiistmete seljatugedes
*Tagaistme seljatugi allaklapitav
*Nahkkattega rool
*Multifunktsionaalne rool
*Reguleeritav roolisammas
*Käetugi ees (laekaga)
*Käetugi taga
*Topsihoidjad (ees, taga)

Audio

*Stereo (CD originaal]
*CD box
*BOSE
*Subwoofer
*Kompuuter
*SE käedvaba süsteem

Tuled

*Xenon (lähituled)
*esitulede pesurid
*Päevasõidutulede automaatne lülitus
*Udutuled (eesmised, tagumised)

Sportvarustus

*Tagaspoiler
*Spoileriring
*Sportsummuti

Muu varustus

*välistemperatuuri näidik
*Tagaklaasi soojendus

Pilt


Pilt


Mis tehtud ?

*Tagumised klotsid vahetatud
*Esisilla pidurid maha võetud ja puhastatud ning vilin/krigin kadunud
*Tagumised kettad vahetatud
*Parema xenon'i pirni vahetus
*Poleerimine ja püsivaha
*Xenonite vahetus Philips D2S 4300K vastu
*Kollased parktuled asendatud valgete LED-ga
*Kollased numbrituled asendatud valgete LED-ga
*Uus aku EXIDE Premium EA640 64Ah 640A
*Klaasipuhastid vahetatud.
*Esimesed piduriklotsid vahetatud
*Supportite puhastamine liivapritsiga + värvimine
*Generaatoririhma, pingutusrullide ja jooksurulli laagri vahetus
*Korraline hooldus 2012 Inchcape-s
*Esi -ja tagasilla reguleerimine
*Korraline hooldus 2013 Inchcape-s
*Tagumiste uste piirjad vahetatud
*Pakiruumi OEM kollane pirn asendatud LED-ribaga


Mis vajab tegemist ?

*Kohtvalgustitesse valged LED'd
*Ustele valged LED'd
*Tagumiste parempoolsete liugurpoltide vahetus
Viimati muutis polukoli, 27 Apr 2014, 17:39, muudetud 22 korda kokku.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 18 Mai 2011, 13:47

Pidurdamisel tekkinud vilin/krigin esisillas sai nüüdseks lõpu, loodan vähemalt. Mõlemad pidurid maha võetud, puhastatud ja hetkel vähemalt ei häälitse.

Tagumised kettad olid ikka täiesti õhtul omadega. Ketta sisemisele poolele olid tugevad randid sisse tekkinud ja sai uued kettad peale pandud. Klotsid sai vahetatud eelmine nädal.

Mitu mure vähem jälle :)
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas MaSu » 18 Mai 2011, 18:19

näedsasiis - keegi pole öelnd, et welocme ja rõõmsaid kilumeetreid :thumbup:
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 18 Mai 2011, 18:30

Tänud-tänud. Hetkel ca 1000km sõidetud ja muresid pole täheldanud (ptüi-ptüi-ptüi) :)
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Muri » 18 Mai 2011, 22:05

polukoli kirjutas:*Soov kohtvalgustitesse ja numbrituledesse panna valged LED'd
*Vahetada kollased parktuled valgemate vastu


Kas on koht olemas, kust saad vajalikud vidinad?
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas jann » 18 Mai 2011, 22:30

Universaal see ei ole vist, pigem sedaan või luukpära. :lolno: Värvi valik on hea! Muretuid kilomeetreid!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 19 Mai 2011, 06:51

Tegu sedaaniga. Hetkel kahjuks ainult 1 pilt, kuid peale poleerimist ja vahatamist lisan juurde.:)

Muri, olen natuke uurinud, kust vajalikud pirnid saada, kuid konkreetset kohta välja noppinud veel ei ole. Silma on jäänud db-hp ja M.A. sustom
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas riisiveski » 19 Mai 2011, 12:49

Muretuid kilomeetreid! Tegemist peaks olema Touring varustuses autoga, st must tekstiilsisu, Bose helisüsteem jms.

[Ajalootund]
2005. aasta keskel müüdi enne uuendatud versiooni saabumist ladu tühjaks 2.0 mootoriga versioonidest ja Aero pakettidest kampaaniaga, millega sai Aero paketi sellise mootoriga isendile tasuta.
[/Ajalootund]
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 19 Mai 2011, 13:24

riisiveski, hea teada. AERO teeb selle masina kauniks tõesti. Hetkel ei oska midagi halba öelda. Samas eile kõrvaldatud vilin pidurdamisel on hakanud taas endast märku andma. Küll väga olematul ja vaiksel viisil, kuid kardan, et läheb aja jooksul intensiivsemaks. Arvati, et kui vahetada olemasolevad klotsid kallimate vastu, et siis peaks mure lahenema...Samas see on selline ehku peale minek. Klotsid ja kettad korras.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Fanatt » 21 Mai 2011, 18:17

Klotse 2-5 minutit "Coca-Cola" sees leotada... sain nii ühel kundel vilinast lahti. :shifty:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 22 Mai 2011, 13:38

Fanatt, päris huvitav idee :)


Võtan plaanidesse supportite värvimise. Natuke loetud selle kohta ja infot ammutatud ning üritan nimekirja kokku panna, mida tööks vaja oleks:

1. Traathari
2. Liivapaber
3. Pintsel
4. Brake Cleaner (Motip toodang sobib ?)
5. Soov oli osta USA tootja G2 supportitele mõeldud värvi, mis on päris heade kiituste osaliseks saanud erinevates foorumites, kuid kuna seda müüakse ainult USA-s, siis juba siia saatmiskulu läheb päris krõbedaks ning uurisin alternatiive. Soovitatakse ka Hammerite toodangut. Pole küll spetsiaalselt supportitele mõeldud, kuid kes on teinud, on rahule jäänud. Pidavat silmad ette tegema teatud spets värvidelegi :)

Link: Hammerite Kasutaks läikiv sile pind (Smooth) värvi.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Muri » 24 Mai 2011, 23:00

Ma oma mazdal lasin karcheriga puhtaks suportid, katsin muu jama kinni ja lasin aerosooliga üle, ühe korra.. kestis aasta ilusti :)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 25 Mai 2011, 09:25

Muri, mõtlesin ka spray varianti alguses, kuid on jäänud mulje, et see ei taha peal püsida nii hästi kui ise pintsliga värvides. Arvan, et ostan siiski Hammerite värvi. Tahtsin kollaseks teha, kuid juttude järgi jääb kollase peal piduritolm näha...järgmine variant siis punane...
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Funk » 27 Mai 2011, 10:01

Väga hea varustus! Muretuid kilomeetreid :thumbup:
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 28 Mai 2011, 10:25

Funk kirjutas:Väga hea varustus! Muretuid kilomeetreid :thumbup:



Tänud!

Siiani kulgeb kõik kenasti, kuid nagu ka eelpool mainitud, siis pidurdamisel tekkiv vilin on tagasi. Mõtlesin, et küsin esindusest nõu ja seal vastati, et ehk oleks mõistlik vahetada olemasolevad klotsid originaalide vastu ? Hinnaks klotsidel 85€.

Siin välja pakutud coca-colas hoidmine - ma ei usu, et see annab tulemuse...
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Mai 2011, 10:55

polukoli kirjutas:... Hinnaks klotsidel 85€.

Siin välja pakutud coca-colas hoidmine - ma ei usu, et see annab tulemuse...
...Aga proovimine on "natuke" odavam.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 12 Juun 2011, 16:22

Miski kuu pluss tagasi sai vahetatud tagumised kettad ja klotsid. Nüüd käis masin põhjalikus välispesus ja peale seda avanes vaatepilt, mida ma ise ei ole enne täheldanud. Nimelt uued kettad kaetud roostega :shock: Natuke uurides selgus, et pidavatki olema normaalne ? Samas lahendus, mida pakuti on - sõida ja pidurda, mille tagajärjel pidavat klotsid siis selle pasa maha lihvima, kuid siiani seda juhtunud ei ole. Üle 200km sõidetud hetkel ja jama on küljes. Väga inetu näeb asi välja. Eesmiste ketastega seda ei ole, samas ei ole ka need vahetatud. On mingeid häid nippe, lahusteid vms, mis selle jama minema pühiks. Proovisin Brake Cleaner't, kuid see ei aidanud.


Liigutan mõtteid vaikselt selles suunas, et tahaks ilusaks saada supportid, sest praegune välja nägemine tagumistel on ikka õudusunenägu. Nühkisin traatharjaga - jah, puhtamaks läksid küll, kuid see kiht on aja jooksul päris tihke sinna tekkinud ja puhtaks neid nii ei saa. Lugesin, et liivaprits aitab ehk see eeldaks, et pean kõik supportid maha kiskuma jne. Samas, kas on tugevaid lahuseid, mis selle rooste lahti lööks ? Oleks väga hea kuulda ideid, mida ise kasutanud olete ja mis toimib.

Paar klõpsu siis vasakust tagumisest uuest kettast ja supportist :crazy:

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Meelis1986 » 12 Juun 2011, 17:03

Sai ikka vajutasid piduried jõuga põhja kui neid harjutusi tegid ? Ja äkki on pandud sulle valemõõduga klotsid ? Ja kuna viimati sa pidurisupporte hooldasid st määrisid ja puhastasid ?
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 12 Juun 2011, 17:18

Pidurdatud sai küll ja küll. Vale mõõduga klotsid...hm, selle peale pole mmõelnudki. Kas seda saab kuidagi kontrollida ilma sadulaid lahti tegemata? Auto on hiljuti ostetud ja pole jõudnud tagumisi hooldada. Esimesed näevad kenad välja, kuid tagumised nagu pildil ka näha - tahavad head hoolt.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Vanapeer » 12 Juun 2011, 21:52

niipalju kui ma näen, siis on asi täiesti normaalne. pre-FL on tagaklotsid müstiliselt peenikesed. Mis ma oma 626'le panin, sobivad ka 6'le ja peaksid olema sutsu laiema tööpinnaga. Maksavad u. 20€ komplekt.
Originaali soovitati sulle sellepärast, et sinult rohkem raha kätte saada. Reaalsuses - Japanpartsist küsi "555" või "Delphi" tooteid. Mul on 555 klotsid juba 2010 jaanuarist ja hetkel veel kulumispiirini ikka väääääga kaua aega (ls selle aja jooksul 30 000km).
Vilina põhjustajaks on see räbu, millest klots pressitakse. Kohati satub mõni suurem metallitükk ja siis vilistab paar päevakest ja siis jälle kaob. :) Vägagi normaalne nähtus.
Rooste on ka täiesti normaalne. Kettad lähevad rooste ööpäevaga, kui ei sõideta.
Miks? Sest kui kettad pannakse pakendisse, siis nad kaetakse preservatiivõliga, mis paigaldamisel tuleb maha pesta ja siis on metallpind versus välisõhk.
Antud juhul ma küll probleemi ei näe, pigem ma näen, et suportid on määrimata korralikult ja seisupidurilink on painde all. Pigem lase see ära teha, muidu seisupidur jääb ruttu kinni.
Vanapeer
 


Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 13 Juun 2011, 00:07

Tänud info eest!

Siiski kurvaks teeb see, et suur osa uutest ketastest on hetkel ju kaetud selle rooste jamaga. Mida ma saaksin teha, et mõlemad tagumised kettad oleksid siledad ? Hetkel on ju reaalslet puhas ainult ketaste ülemine piir.

Ootaks ka asjalikke nõuandeid liivapritsi kohalt. Tahaksin kõik 4 supportit lasta üle teha. Mis on oht, millega tuleks eelnevalt arvestada ?
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Juun 2011, 07:03

polukoli kirjutas:Mida ma saaksin teha, et mõlemad tagumised kettad oleksid siledad?

Treipingis lasta maha korida see krobeline ja roostes osa. Ketaslõikaja+lihvketas=ei pruugi piisavalt siledaks saada, võib viskama jääda.
polukoli kirjutas:Ootaks ka asjalikke nõuandeid liivapritsi kohalt. Tahaksin kõik 4 supportit lasta üle teha. Mis on oht, millega tuleks eelnevalt arvestada ?

Liivapritsi jõud on suur ja täpsusklass robustne, st et kannatada võivad sada kummidetailid ja lahtised tööpinnad. Kui suudad need kinni katta selliselt, et liivaprits neid ei kahjustaks, anna minna.
Peale pritsimist tuleks koheselt katta pinnad roostekaitse vahendiga/ värvkattega, pritsiga töödeldud pinnad on väga kiired roostetama.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 13 Juun 2011, 08:43

Samas kui käega sai katsutud, siis päris rooste rant justkui ei olnud, vaid selline tolmumoodi ja kettaga samal tasapinnal. Mõtlesin, et ehk on mingid septs spray lahused olemas, millega pihustada peale ja selline kergem sitt maha voolab, kuid ei ole veel näinud sellist :roll: Treipingi teema pole veel päevakorras ma arvan.

Eelmiste ketastega, mis peal olid, neil ei olnud sellist tuntavat roosteranti. Kas ma panin siis kettavalikuga mööda ? Oleks ikka tahtnud nii, et kui pidurdan, siis klots hõõrub võimalikult palju ketta pinda. Praegu nagu pildilt näha, siis võtab ülemist osa...

Liivapritsi kohta lugesin jah, et tuleks sel juhul supportite lahtised tööpinnad, tihendid jne katta. Tugevalt teipida kummi osad ja ehk siis avad täita paksult riidega ? Hetke seisuga on liivaprits ainuke hea lahendus, mis ehk puhtaks teeks...
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Evert » 13 Juun 2011, 11:23

Liivapritsi alternatiiv oleks klaaskuuliprits või soodaprits. Need pole nii karmi käega kui liiv.

Piduriketaste kohapealt on lihtsam leppida olukorraga. Selle rooste saad küll kergesti kasvõi kareda pajalapiga maha nühkida, aga järgmisel päeval on see jälle tagasi. Olen näinud pilte, kus on supportitega koos ka kettad ära värvitud, millelt klots siis täpselt oma jagu värvi maha hõõrub. Aga ma ei tea kui palju parem lahendus seegi on. Kindlasti ei tohi peale ketta puhastamist seda mingi kaitsva määrde või õliga katta!
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Vanapeer » 13 Juun 2011, 11:45

Evert, seda viimast on teinud oi-oi kui paljud... :D
"ma nii igaks juhuks määrisin pidurid ära... " :D

tagasi teemasse-
jah, kahjuks ei saa ka mina pädevat vastust anda, miks on ketas kaheliitristel pea samasuur, kui GT mudelil ja miks on klotsid kaheliitrisel poole kitsamad.
GF veel enamvähem..
Miks just äär kulub?
Vastus on väga lihtne. Kui liugur-spilkad, mille peal sadul edasitagasi liigub, hakkavad kattuma paksu möginaga (ebaregulaarse või puuduliku hoolduse korral nii juhtub), seejärel sadul enam ei liigu ja reaalne toimetaja on seal vaid pidurikolb, mis siis pedaali jõu mõjul surub ennast vastu ja hakkab sadulat lausa raami peal kangutama ja päris tugevasti. Eriti tugeva äkkpidurduse korral on see spilka seal võimeline ka murduma. Sellest annab märku väga peenike tööpind kettal ja kui sadul maha keerata, siis peaks välimise klotsi pealt näha olema kulumise määr ja kuju.
Mina hooldan pidureid ligi 2 kuu tagant, kuna vastasel korral jäävad pidurid peale ja kõigi nelja puhul olen märganud välimise klotsi kaldu kulumist.. võiks ju veel paariks kuuks klotside asukohta muuta, kuid selge on see, et uus komplekt võiks juba varuks olla.
Sõber, kellel on GH mudel, tõi oma auto mulle, et "kle, miskit vilistab taga ja seisupidur oli stendis 0... Nojah, kui seal vaid metallliistakas on alles jäänud, siis ei saagi miskit toimida enam. :D Seal oli sama lugu, et ligurid kahju saanud, roostes rant peal ja sadul kinni ning pidurdas ebakorrektselt ja nii juhtus, et välimisel klotsil oli välimine äär metallini kulunud ja seespool oli paar mm veel hõõrdpinda.

See pidur on Mazdal üks tõsine murelaps alates GE mudelist, kui hakkasid need lingid seal kinni jääma ja sadulad kippusid ebapiisava määrde korral kinni roostetama. Suurt tähelepanu peaks pöörama ka nendele kattekummidele. Sadula remontkomplekt ilma kolvita on ligi 3-4€ kõigest. Pole suur raha, et panna uued tihendid, kui vajadus peaks tekkima.

Mazda 6 pidurid on tegelikult väga head. Kui sul peaks olema tutvusi ÜV punktis, või lähiajal ÜV tulekul, siis vaata ka stendis seisupiduri erinevusi ja saad teada, kui head nad tegelikult on. :)

Ilusaid kilomeetreid! :wave:
Vanapeer
 


Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron