andres91 kirjutas:...saab kuidagi üldse koduste vahenditega tesida, kas viga on süütepoolis või jagajas?
Kui see jama taas on tekkinud, võtad kõrgepinge juhtme küülaga ja topid poolile külge, paned viimse ühendusse kerega/mootori peale lahtiselt. annad starterit ja samal ajal jälgid kas säde on küünlal olemas. Kui on olemas, siis on pool elus. Edasi proovid selliselt, et pooli juhe on omas kohas ja võtad suvalise silindri juhtme küünla küljest ja haagid talle küüna kõlge ja sammuti toetuma keresse, keerad võtit ja jälgid sädeme olemasolu.
On ka õimalik kontrollida kõrgepinge poole ülelöögi olemasolu. Hämaras ruumis(tulemus on paremini jälgitav) käivitad mootori ja pritspudelist pihustad vett kõrgepinge juhtmetele. Kui motori töös toimub muudatusi, siis on kõrgepinge ülelöögid, mis peaksid välkudena olema jälgitavad, peaks olema ka kuuldav kõrvlheli.
Kui aga ülelöögid on jagaja kaane sees, siis see on varjul silmnägemise eest.
Selliselt saad sa vaid umbmäärase ülevaate kõrgepinge poolelt. Reaalsuses on ka juhuseid, kus säde on olemas, aga tekkib valel ajal, st et mootor ei käivitu olenematta sädeme olemasolust ja see pole enam seotud kõrgepinge poolega, vaid mootori töö juhtimisega/madalpinge poolega.
Oletan, et sul miski kala madalpinges, kus soojenedes miski ühendus katkeb/muutub puudulikuks.