rpringi kirjutas:Räägid äkki sellest ümberehitusest pisut lähemalt? Autol on tõepoolest süsteem, kus OFF asendis süütega ka tuled automaatselt põlema lähevad. Tuli vist mingi lisana kaasa.
rpringi kirjutas:siis kaob automaat-tulede mõte üldse ära, oleks võinud autot ostes kokku hoida ja mitte lasta peale panna seda funktsiooni..
leviathan kirjutas:tulevad tehasest otse siia niiet keegi ei pane siin peale. põhjamaa turule on nii ettenähtud ja kõik - nuta või naera
cabernet1"][quote="leviathan kirjutas:tulevad tehasest otse siia niiet keegi ei pane siin peale. põhjamaa turule on nii ettenähtud ja kõik - nuta või naera
rpringi kirjutas:kus OFF asendis süütega ka tuled automaatselt põlema lähevad.
cabernet1 kirjutas:Minu masina MIINIMUM valgustus töötava mootoriga on parktuled.
cabernet1 kirjutas:
Erinevalt kohalike särtsumeeste kirvetööst on tehase tulede automaatika selline, et on võimalik keerata KÕIK tuled ka OFF asendisse ja teha masin nn pimedaks.
Nuclear M.A.N kirjutas:Sinna peaks saama suhteliselt mõistliku kuluga vidina vahele panna. Töötab ta selliselt, et keerates auto käima, hoiab tulesid paar sekki kinni ja siis viskab alles tuled põlema kui auto käib, et pinge kõikumisest tingitud kahjusid vältida.
informer kirjutas:Kusjuures, mul on mäletamistmööda kangil ikkagi asend Auto, mitte OFF, kontrollin järgi kui sõitma lähen, pealegi süttib ka automaatselt mingist hämaruseastmest ka armatuurivalgustus, ma küll ei tea, kas see on selle kangi asendiga seotud või mitte. Sellegipoolest jäävad minuarust xenonid mul ka põlema käivitamise ajaks, siiani pole pirn läbi põlenud aga kui see peaks sama tundlik olema sellele pingekõikumisele siis
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist