Reix kirjutas:Tean-tean, et Remus jms on suht vaiksed ja kvaliteetsed, aga kas odavama hinna eest ka midagi asjalikku saab?
kentaur kirjutas:irw - lõpuks tulevad ajud koju
boss'i mx6'el on ka eriline herilasepesa alla pandud
katalüsaator on sul ikka korras, või lammutasid selle ka ära ?
viimasel juhul pane sinna resonaator vähemalt.
Reix kirjutas:Kui panna mingi kõige suuremat mõõtu Simons otseläbi pott (140 x 220 x 500, 2,5" ntx) ja mingi korralik sõeltega ots sinna keevitada, saaks vist ka tulemuse paremaks (vaiksemaks)
Reix kirjutas:kui üldiseks väljalaske teemaks juba läks, siis Ivar, võibolla poetad paar sõna AWG resodest. Kuidas tunduvad (kvaliteet jne)
Evert kirjutas:Ostsin eila sellise WM'i sumpsi. Esmase vaatluse järgi tundub suht. otsese läbilaskega pott olevat. Ka torudes on sõelad sees. Aga häält jms ei oska veel kommenteerida. Pärast kinnituste lahtivõtmist kukkus originaalsumps lihtsalt küljest ära, sest pütt oli toru küljest lahti roostetanud.
Evert kirjutas: Esimesed muljed on, et sumps on suht... lärmakas. Võibolla tuleb see sellest, et mu väljalaskesüsteem koosneb tühjast katist, 2,5" orig resost ja jutuks olevast pütist. 2000+ pööretel vaikse gaasiga kiirendades ajab kumisev bass kõrvad sügelema. Kõige kõvem hääl tuleb just minu poolt tavaliselt kasutatavas pööretevahemikus so. 2000-3000rpm. Alla ja üle selle on asi võrreldav tehasepütiga. Aga häälega harjusin enam-vähem juba esimeste 15km jooksul.
2 asja, mis selle püti juures kõige rohkem meeldivad on:
1)kiirendades kadus vastik plekiplärin sumpsist ära
2)tühikäigul auto taga seistes on kuulda seda mõnusat V-mootori plödinat.
P.S. Reix, kuidas sul sumps auto alla kinnitatud on?
Evert kirjutas:Ostsin eila sellise WM'i sumpsi.
oggy kirjutas:Aga kas tagumikuga ka sumpa vahetamist tunda on, kui vajutada ?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist