SM vs WM / sumpad

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

SM vs WM / sumpad

PostitusPostitas Reix » 20 Veebr 2006, 17:57

Ivar ehk oskab kõige enam kommenteerida seda pealkirja. Postitasin teema, sest see SM'ist tulev jorin hakkab juba vaikselt pinda käima. Tahaks midagi vaiksemat, kuid ikkagi otseläbi varianti.
Kas WM sumpadel on välja tulevates otstes mõnel ka sõelad sees?

Tean-tean, et Remus jms on suht vaiksed ja kvaliteetsed, aga kas odavama hinna eest ka midagi asjalikku saab?
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

Re: SM vs WM / sumpad

PostitusPostitas IvarR » 20 Veebr 2006, 18:26

Reix kirjutas:Tean-tean, et Remus jms on suht vaiksed ja kvaliteetsed, aga kas odavama hinna eest ka midagi asjalikku saab?


Ausalt öeldes eriti ei saa.
Mis su püti mõõtmed olema peaks?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Reix » 21 Veebr 2006, 09:39

no sinna mahub ikka päris suur jurakas alla ära, pregu SM 124 ja ruumi veel küll.
Kui panna mingi kõige suuremat mõõtu Simons otseläbi pott (140 x 220 x 500, 2,5" ntx) ja mingi korralik sõeltega ots sinna keevitada, saaks vist ka tulemuse paremaks (vaiksemaks)
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas kentaur » 21 Veebr 2006, 16:03

irw - lõpuks tulevad ajud koju :P
boss'i mx6'el on ka eriline herilasepesa alla pandud :)

katalüsaator on sul ikka korras, või lammutasid selle ka ära ?
viimasel juhul pane sinna resonaator vähemalt.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Reix » 21 Veebr 2006, 16:31

kentaur kirjutas:irw - lõpuks tulevad ajud koju :P
boss'i mx6'el on ka eriline herilasepesa alla pandud :)

katalüsaator on sul ikka korras, või lammutasid selle ka ära ?
viimasel juhul pane sinna resonaator vähemalt.


kui "korras" ta on, ma ei tea. Ei kolise ja laseb gaasid veel läbi, ju siis on korras :P
seda gabrieli ex mx6'e potti ma tean jah ja olen seda autot kunagi ise proovinud ka. See lärmas päris hullusti.

tegelt ma arvan et sul on kade meel :lol:
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas IvarR » 21 Veebr 2006, 21:15

Reix kirjutas:Kui panna mingi kõige suuremat mõõtu Simons otseläbi pott (140 x 220 x 500, 2,5" ntx) ja mingi korralik sõeltega ots sinna keevitada, saaks vist ka tulemuse paremaks (vaiksemaks)

See on juba mõte kuid samas ma mõtleks äkki on midagi spetsiaalset võimalik sebida mis poleks otseläbi kuid parem ikkagi kui orginaal.
Ma uurin tööl
Said tiiva kätte ikka?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Reix » 22 Veebr 2006, 09:04

IvarR kirjutas: Said tiiva kätte ikka?
IvarR

Jap, pidi hästi istuma ka :) tänu
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Evert » 22 Veebr 2006, 13:14

Mõtlesin, et foorumites leviva üldise hea tava kohaselt risustaks seda teemat veidi :wink:
Mul on ees suurem väljalaske renoveerimine. Tagapütiks tahaks miskit, mis voolaks veidi paremini kui OEM-tükk, ei teeks eriti kõva häält ja maksaks umbes 2000 raha ringis. On kellelgi soovitusi?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Reix » 22 Veebr 2006, 13:20

kui üldiseks väljalaske teemaks juba läks, siis Ivar, võibolla poetad paar sõna AWG resodest. Kuidas tunduvad (kvaliteet jne)
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas IvarR » 22 Veebr 2006, 13:25

Reix kirjutas:kui üldiseks väljalaske teemaks juba läks, siis Ivar, võibolla poetad paar sõna AWG resodest. Kuidas tunduvad (kvaliteet jne)

Pole näppinud. Omade kogemuste kohaselt julgen ainult simonsit ja simoni otseläbi pütte soovitada.
Simonsil on see asi et kui sa tahad vaikset pütti siis tuleks valida võimalikult suure läbimõõduga ja pikkusega, seda rohkem seal villa on. Ainuke asi mida alla 2000kr mõelda.
Kuigi ma müün SM ja VM ka ning muid brände ei soovitaks ma neid oma tuttavatele.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Reix » 22 Veebr 2006, 13:37

plärin sõltub vist pisut otsast ka, ilma sõeltetea ots kipub rohkem lärmama ja kumisema
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Evert » 28 Veebr 2006, 10:12

Ostsin eila sellise WM'i sumpsi. Esmase vaatluse järgi tundub suht. otsese läbilaskega pott olevat. Ka torudes on sõelad sees. Aga häält jms ei oska veel kommenteerida. Pärast kinnituste lahtivõtmist kukkus originaalsumps lihtsalt küljest ära, sest pütt oli toru küljest lahti roostetanud.

Paigalduse käigus tekkinud ootamatute komplikatsioonide tõttu oleks mul nüüd selline küsimus/palve:

Kas Tallinna (ümbruskonna) inimestest kellegi on või teab, kust saada u. 30cm jupp õhukese seinaga metalltoru, mille sisemine diameeter oleks 50mm?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Reix » 28 Veebr 2006, 10:39

Evert kirjutas:Ostsin eila sellise WM'i sumpsi. Esmase vaatluse järgi tundub suht. otsese läbilaskega pott olevat. Ka torudes on sõelad sees. Aga häält jms ei oska veel kommenteerida. Pärast kinnituste lahtivõtmist kukkus originaalsumps lihtsalt küljest ära, sest pütt oli toru küljest lahti roostetanud.


Nonii, nüüd oleks päris hea võrdlusmoment SM vs WM, identsete autode all 8) Jääme kommentaaride ootele.
(ps. vända anurit ei ole jõudnud veel proovida)
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas 323IFF » 28 Veebr 2006, 12:49

Paigalduse käigus tekkinud ootamatute komplikatsioonide tõttu oleks mul nüüd selline küsimus/palve:

Kas Tallinna (ümbruskonna) inimestest kellegi on või teab, kust saada u. 30cm jupp õhukese seinaga metalltoru, mille sisemine diameeter oleks 50mm? [/quote]

kindlast saab kõikdel sumpsi müüjatel on ka kõverikud ja sirged olemas.Mul hetkel 75CM jupp kohal ka +60kraadine kõverik üks üle jäänud oma sumpsi tegemisest.
küsi
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Evert » 03 Mär 2006, 16:41

Update: Sumps on nüüd lõpuks all. Aega võttis sellepärast, et paigalduse käigus jäi u. 12 cm vahe toru ja uue poti vahele. Ma otsisin paar päeva sobivat muhvi, aga no luck. Täna siis käisin Laki Tuuningu taga olevas sumpsiremondi töökojas (endine hitech'i õuel olnud), kus meister keevitas kahest torujupist muhvi kokku.

Esimesed muljed on, et sumps on suht... lärmakas. Võibolla tuleb see sellest, et mu väljalaskesüsteem koosneb tühjast katist, 2,5" orig resost ja jutuks olevast pütist. 2000+ pööretel vaikse gaasiga kiirendades ajab kumisev bass kõrvad sügelema. Kõige kõvem hääl tuleb just minu poolt tavaliselt kasutatavas pööretevahemikus so. 2000-3000rpm. Alla ja üle selle on asi võrreldav tehasepütiga. Aga häälega harjusin enam-vähem juba esimeste 15km jooksul.
2 asja, mis selle püti juures kõige rohkem meeldivad on:
1)kiirendades kadus vastik plekiplärin sumpsist ära
2)tühikäigul auto taga seistes on kuulda seda mõnusat V-mootori plödinat.

P.S. Reix, kuidas sul sumps auto alla kinnitatud on?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Reix » 03 Mär 2006, 17:16

Evert kirjutas: Esimesed muljed on, et sumps on suht... lärmakas. Võibolla tuleb see sellest, et mu väljalaskesüsteem koosneb tühjast katist, 2,5" orig resost ja jutuks olevast pütist. 2000+ pööretel vaikse gaasiga kiirendades ajab kumisev bass kõrvad sügelema. Kõige kõvem hääl tuleb just minu poolt tavaliselt kasutatavas pööretevahemikus so. 2000-3000rpm. Alla ja üle selle on asi võrreldav tehasepütiga. Aga häälega harjusin enam-vähem juba esimeste 15km jooksul.
2 asja, mis selle püti juures kõige rohkem meeldivad on:
1)kiirendades kadus vastik plekiplärin sumpsist ära
2)tühikäigul auto taga seistes on kuulda seda mõnusat V-mootori plödinat.

P.S. Reix, kuidas sul sumps auto alla kinnitatud on?


mul orig püti küljest lõigatud kinnitused,

SM juures käib pinda just see, et maanteel 90-100ga sõites on ebameeldiv sumpa kumin autos, linnas ei häirigi
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Evert » 03 Mär 2006, 19:24

Selge, nüüd on mingi võrdlusalus olemas. Proovin mainitud kiirusi ja raporteerin homme (öösel).
Ma ei tahtnud sumpale lisavidinaid külge keevitada pidades silmas võimaliku tulevase müügiväärtuse alalhoidmist. Selleks lasin onul keevitada kokku sellise asja:
Pilt
ja tõmbasin sumpa püti paari riputuslindi jupiga selle külge kinni.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas kennu » 04 Mär 2006, 12:58

Evert kirjutas:Ostsin eila sellise WM'i sumpsi.


Mul ka sama pütt all juba pikemat aega. ainult et 1 otsaga. Sõbra audi quatrol oli sama nagu sul all. Teeb meeldivalt vaikset tumedat häält. Aga 80db ongi ju lärmakas :D või umbes niipalju annab see pütt välja. halb lugu on see et mul ta igatahes kostab salongi suhteliselt tugevalt sisse võrreldes originaalpütiga.

HÄÄLT SAAB SIIT KUULDA!!!!

http://www.dominatravel.com/download/application/MK/rada2.avi
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Evert » 05 Mär 2006, 00:52

90-100kmh on täitsa tibens, siis on pöörded piisavalt kõrgel ja kumin kaob ära. Aga tagaistmel muusika nautimise võib nüüd põhimõtteliselt igal kiirusel ära unustada.
Kui ntx mingi korralikuma reso veel alla saab, siis mina olen igaljuhul rahul.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Mär 2006, 08:40

Sai eile paigaldatud Simonsi komplekt "H-018". See on GD komplekt katist lõpuni. Kartsin ka liigset lärimi. Kartus osutus asjatuks, ongi kuram vaikne. Remondi kohast koju sõit oli katsetuseks ja müra tase oli üldises liikluses pea märkamatu, st nagu stock. Samas toru on 63.5 mm + reso + summuti(2x75 otse läbi).Seega takistus oluliselt väiksem originaalist. Ja paigaldamine on lihtne, tihendid, padjad klambrid, kõik on kaasas, vaja vaid juurdepääsu põhjaalla ja mõned mutrivõtmed.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 22 Mär 2006, 11:04

Aga kas tagumikuga ka sumpa vahetamist tunda on, kui vajutada ? 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 22 Mär 2006, 14:04

No kui sa aint viimase püti vahetad siiis tõenäoliselt mitte...aga kui hakkad väljalaskest peale siis kl!
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 22 Mär 2006, 17:19

Minul läheb homme esimene ots (turbost kati lõpuni) vahetusse, siis on ka mõtet proovida ja ka järeldusi teha.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas 323IFF » 23 Mär 2006, 15:16

oggy kirjutas:Aga kas tagumikuga ka sumpa vahetamist tunda on, kui vajutada ? 8)

See auto on nüüd igapäevaga ainult paremini liikuma hakkanud..
niiskevõitu teel 65 km/h juures järsku talda ja saan lasi sussid ringi käia veel sada meetrit.Istme konstruktsiooni peab HR Kulibin nüüd küll ümber tegema või RECARO istmed ostma.Pidurdus langevari MIG 25 oma poleks ka paha... :lol:
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Mär 2006, 17:35

Esialgu panen kaks nupuga vihmavarju katuseraami külge ja istme taha õunakast. :)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Järgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist