Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas Mario » 18 Aug 2011, 21:32

Niih, küsimus suurele ringile..

http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=513671

kes viis selle lammarisse? :D :D

õigemini mure on rohkem Martinil,kes selle auto tagumised sadulad endale hankis.. (tagumisi sadulaid üldse SIIN linnas on vist suht raske tegevus,,)
Me mingi aeg levitasime linki, kus MX6 vahetati tagumised sadulad just Protegé 5 sadulate vastu.. et siis on parem pidamine jne.. - http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-genera ... blems.html
Niih, Martin tõi siis sadulad ära, hakkas vahetama ja jooksis kokku probleemiga, et vanu klotse ei saa kasutada ning need, mis kaasas olid, on ka ise ratsitud mingit Mazda või-jumal-teab-mis-auto klotsidest.. Sest online kataloogid ei tunnista selliseid klotse, nagu meie nägime. Meitemaal on BJ samade klotsidega, mis GD, GE, GF ja GG. Ja nüüd ta mulle telefonis ütles, et vist on piltide järgi tõesti Protegé sadulad.. Aga siis on ilmselt joostud kokku probleemiga, et pole klotse võtta siin..
Martin on nüüd kahevahel, kas ikka otsida õiged klotsid, või loobuda.. Ideeliselt GWle sobivad, kuid siis ma peaksin nt. oma autol klotsi kandurid õhemaks viilima, sest see on paras prigu, kus klotsid sees liuglevad.. samuti puudusid vastupanuvedrud..

Martin on ideede suhtes oodatud. :D Mina ka loomulikult, sest kahju on sõpra hädas vaadata..
Eks ta ise kommenteerib ka oma olukorda.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas martin » 18 Aug 2011, 21:51

Nii ta on jah, auto seisab kurvalt pakkude peal :D

Sai veel natuke uuritud, ja nüüd võiks vist öelda, et 90% kindlusega on minu kätte sattunud protege5 pidurisadulad. Iseenesest sadulad väga heas korras, puhastatud ja määritud. Seega tahaks nad ikkagi ära kasutada. Üks varjant oleks võtta gf või bj pidurisadula raamid ja klotsid, ning need kombineerida protege 5 sadulatega. Teine toredam varjant oleks, kui kellegil oleks pakkuda protege5 tagumisi piduriklotse, koos nende liugtappide ja vedrudega.
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas Ch » 19 Aug 2011, 17:23

http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php

http://onlinemazdaparts.com/

Nendest kohtadest olen tellind, nädal kaks tuleb eestisse. Sealt saad kindlasti, pole vist mõtet ise hakata aretama.
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas MEXican » 23 Aug 2011, 10:47

Protege 5/323F Spordi tagumisi klotse ja tarvikuid on ju ka Eestist saada, nt: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15792/7026,142680.

P.S. Kui härradel kompunnimise entusiasm otsa saab, siis võin kõnealused supordid kokkuleppe saavutamisel ise ära osta.
Kasutaja avatar
MEXican
 
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Juul 2011, 10:08
Asukoht: Tallinn

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas martin » 23 Aug 2011, 11:00

Antud klotsid oleks siiski natuke teistsugused.
Pilt

Iseenesest on need sadulad nüüd 626-e külge pandud. Sai mindud kõige odavamat ja kiiremat teed ning sobitasin sadulad kokku ge raamide ja klotsidega.
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas Mario » 23 Aug 2011, 11:08

MEXican kirjutas:Protege 5/323F Spordi tagumisi klotse ja tarvikuid on ju ka Eestist saada, nt: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15792/7026,142680.

P.S. Kui härradel kompunnimise entusiasm otsa saab, siis võin kõnealused supordid kokkuleppe saavutamisel ise ära osta.

Protege 5 võrdub ainult osaliselt 323F'ga, veermiku osa meil saada ei ole, eriti seda osa, mis kulub. :)
Martini lahendust tahaks ise ka proovida kunagi. :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas IvarR » 07 Sept 2011, 17:03

Mario kirjutas:Martini lahendust tahaks ise ka proovida kunagi. :P

Ehk pidurijaotus paigast ära ajada? Või on ees sama mudeli pidurid ja ka regulaatoriosa vahetatud?

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas Mario » 07 Sept 2011, 17:11

miks pidurijaotust vahetada? see on nagunii sama.. Selle vahetamist ei nõuta, kui sa just sinna mõned cm suuremad kettaid ja sadulaid ei pane, siis lihtsalt ei piisa enam sellest jõust tõesti.. aga 4mm laiema klotsi jaoks ei ole vaja jaoturit vahetada. kodutöö, poiss.
lihtsalt Protege on laiema klotsiga, hõõrdepinda rohkem, ehk noogutab auto ka vähem..
aga kuna meie riigis ei tunta sellist asja, siis tuleb leppida olukorraga ja leida vähemalt töötavad sadulad.
Ehk siis 323F BJ, sobivad üks ühele ja seisupiduri süsteem on vähe lollikindlam ja link käib mõnusalt pehmelt.

Aga martini auto on nähtud ja katsutud ja ütleme nii, et grammike parem on, kuid ega see surnud asja elustamine on suht mõttetu. Pane või trummelpidur taha. :(
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas IvarR » 07 Sept 2011, 17:24

Mario kirjutas:miks pidurijaotust vahetada? see on nagunii sama.. Selle vahetamist ei nõuta, kui sa just sinna mõned cm suuremad kettaid ja sadulaid ei pane, siis lihtsalt ei piisa enam sellest jõust tõesti.. aga 4mm laiema klotsi jaoks ei ole vaja jaoturit vahetada. kodutöö, poiss.
lihtsalt Protege on laiema klotsiga, hõõrdepinda rohkem, ehk noogutab auto ka vähem..
aga kuna meie riigis ei tunta sellist asja, siis tuleb leppida olukorraga ja leida vähemalt töötavad sadulad.
Ehk siis 323F BJ, sobivad üks ühele ja seisupiduri süsteem on vähe lollikindlam ja link käib mõnusalt pehmelt.

Aga martini auto on nähtud ja katsutud ja ütleme nii, et grammike parem on, kuid ega see surnud asja elustamine on suht mõttetu. Pane või trummelpidur taha. :(


Ok ma eeldasin et pidurite suurus muutus märgatavalt et selline conversion ette võeti (ma üldiselt hoolitsen oma autode eest ja hooldan neid, kui vaja siis parendan/tuunin mis oli ka hetkel mõtteis kui lugesin). Üldiselt on ju ka vanadele pidurisadulatele täielikku rem.komplekti saada ning pidureid hooldades ei juhtu käsipiduriga ka mitte midagi.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Protegè 5 ja selle pidurimajandus...

PostitusPostitas Mario » 07 Sept 2011, 20:42

eks sind tuuningfänni ole teada :thumbup:
ei jah, ega midagi rohkemat ei muutugi, kui et peaks vähe suurem hõõrdepind olema.. :P
protege sadulad on lihtsalt vähe ilmastikukindlamad.. Martini auto küljes olevad sadulad on sama vanad kui minu autol ja minu omal ei liigu enam seisupidurilingidki.. :( 2-3 äkilisemat kangitõmmet ja jälle ei pea.. :(
ilmselt peab natuke rohkem sõitnud autol ikka trossid ka ära vahetama ja vedelik.. seda enam, et tross ei maksa ka suht sittagi..

Ivar, aga räägi, mille pidurid võiks veel mõõtude poolest sobida? mis oleks lihtsasti kättesaadav kõigile... :|
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist