Mootoril jäävad pöörded peale.

Mootoril jäävad pöörded peale.

PostitusPostitas käpa » 22 Veebr 2006, 23:34

Mure selles et mootoril jäävad vahel pöörded peale kusagil 4500 rp/min.ja vahest tühikäigul ei taha ültse töödata.
käpa
 


PostitusPostitas Anonymous » 22 Veebr 2006, 23:40

Husqvarna? Belaruss? :D
Anonymous
 


PostitusPostitas käpa » 23 Veebr 2006, 00:35

Vabandust. 626i 16v doch 2,0 103KW 1988a. FE3N mootor.
käpa
 


PostitusPostitas tomkulibin » 23 Veebr 2006, 01:12

Aga millal sa viimati õhufiltrit vahetasid?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas choise » 23 Veebr 2006, 11:40

Vaakum voolikud näit!
choise
 


PostitusPostitas käpa » 23 Veebr 2006, 17:55

õhufilter sai möödunud suvel vahetatud aga vaakum voolikud.Millised ja mida nendega teha.
käpa
 


PostitusPostitas choise » 23 Veebr 2006, 18:32

käpa kirjutas:õhufilter sai möödunud suvel vahetatud aga vaakum voolikud.Millised ja mida nendega teha.

Kontrolli ega mõrasid sees ole!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Veebr 2006, 03:59

Mul oli see voolik katki, siis pöörded peale ei jäänud, vahest lihtsalt jõud kadus ära ja jõnksutas ja minek oli ka halvem + ebaühtlased pöörded.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 24 Veebr 2006, 09:08

Või kipub vedeliku temp. andur lollusi tegema. Ja ka halb elektriline ühendus mootori juhtahelates võib seda põhjustada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas choise » 24 Veebr 2006, 10:18

oggy kirjutas:Mul oli see voolik katki, siis pöörded peale ei jäänud, vahest lihtsalt jõud kadus ära ja jõnksutas ja minek oli ka halvem + ebaühtlased pöörded.

Ma oletan et sa ajad õhuvõtu ja vaakumi torud segamini!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Veebr 2006, 17:21

Võib-olla oleks kõige kergem lihtsaimast alustada - kas gaasipedaal ise ei jää kinni mingil põhjusel? Ja sealt minna edasi kuni mootorini... Kui lihtsamad (mehhaanilised) asjad on OK, siis aeg edasi mõelda...
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 27 Veebr 2006, 17:16

ja hästipalju , väga palju on kirjutatud ka jahut.vedeliku puudulikkusest.ehk teisisõnu seda on vähe.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 28 Veebr 2006, 11:45

või äkki mootori temp. andur

aga jah, alusta ikka lihtsamatest asjadest nagu jahutusvedeliku kontroll jne.
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 28 Veebr 2006, 12:30

Väga palju ise remontida on ka ohtlik,aga vaata kuhu õhutoru kinnitub mis olukorras on segusiiber ja selle ümbrus.Kindlasti midagi muda sarnast täis.Ehk aitab puhastus (Garb.Cleaner) ainega läbipesta.
Mingeid kruvisid küll ära eriti kruti ,muidu ümbertegija sülitab pärast tuld ja tõrva.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist