Aasta oli siis 1998
B-kategooriat sai tehtud VAZ 2101, oli vist 1974 aasta auto. Topeltpedaalid miskipärast vahel takerdusid ja seega oli kohalt võtt alati nagu loterii.
C1 kategooria tegin ZIL 130 roolis. Kõige naljakam oli see, et sel autokooli sadulautol puudus nii ülevaatus kui kindlustus ja kui keset õppesõitu mendiauto sappa sattus, siis käskis sõiduõpetaja ruttu kuskile kõrvalteele ära pöörata
Omaette lahe oli ZILiga platsisõit mida esimene kord kästi lausa tund aega teha - küll külgboksi, otsaboksi jne. Seda tehes bensiinosuti langes lausa silmnähtavalt, arvan et selle tunniga põletasin oma 40 liitrit bensiini ära
ARK sõidueksam oli ZIL-ga ka vaid pikkusega 500 meetrit, sest TÜV ja kindlustuse puudumise tõttu ei juletud politsei kartuses suuremaid ringe teha, kuid ARK sellest probleemi ei tenud, sest omal ARK-l autot polnud ja autokooli tegelased olid ARK meestega suured sõbrad.
Ühte võin küll öelda, kes on Vene autodega sõitma õppinud saab arvatavasti iga sõiduauto juhtimisega hakkama. Kes tuttuue autoga sõitu õppinud tõenäoliselt 30a vana autoga sõites nii lihtsalt hakkama ei saaks, sest tooreklapid jmt asjad on tänapäeval unustatud teema.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080