Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Sept 2013, 06:53

Ju siis oli sel mudelil ettenähud ilma reostaadita toimida.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 17 Sept 2013, 20:02

Mel kirjutas: Mul ka sama peeniku junn,keskelt puudub resokas,mul vähe tunne et kole lärmakas vbl. sellepärast.Peab ikke sättima tagasi ja taha siis ka juba suurema pauna,torud ise võiks olla 2,5 tollised :)

See orig, pütt on jube kole asi taga, sul keevitus käe sees teed binnokkel otsa sellele orig pütile.
2.5" otse toru ja tühi pütt taga oleks päris maasikas su mazdal :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 17 Sept 2013, 22:54

Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas: binnokkel
:D

??? :cry:

ehehe, binokkliks kutsutakse kaheotsaga pütt; nagu mo oma :D
Pilt
Aga mõtlesin midagi taolist meisterdad valmis :D
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 17 Sept 2013, 23:31

Mel kirjutas:OK.Veel änksam oles kui 2 toru kumbagis nurgas tossavad :) selletarvis tuleks tagaotsa väheke muuta,tagavararatta pesa tuleks natukse modida :)

See mõte on mul nii peaaegu aasta aega peas keerelnud aga meeldiks kui oleks sama sugune kaheotsaga sportpütt teises otsas. :D
Samasugust SM110 sportpütti leidub hulganiselt aga hinnad on nati kirved ka kasut. püttidel.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Sept 2013, 19:10

Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas: teises otsas. :D
Eesotsas suunaga etepoole :think: tule talvel mu juurde,su autust saab siis katse jänis :)

Vb tulen, vb ei tule aga sa tule ennem saarde :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Sept 2013, 22:33

Mel kirjutas:Noojh sul ju naabrimiis kõvakäpp tegudemees,ma su juures käind,tegelt tahaks ja sai vist isegi pm.lubatud,mul tarvis veel naesega võidelda,selgitada. :shh:

Sa mõtled naabrimehe all Tuningmani jh :D, no ta pole väga naaber, kõigest 40km kaugusel :D
Tuled siis käime Tuningmani juurest läbi :D
Hullkonn plaanib okt. sees tulla saarde :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Sept 2013, 22:52

Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas: 40km kaugusel :D
Ons see saar tõesti niisuur :wtf:

ära aja Hiiumaaga segamini, see on üks suur küla :D
Aga Saaremaa on ikka suur saar, mida ei anna päevaga läbi käija :D
Mu juurest linna on 50 km :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Sept 2013, 22:53

Sai nüüd õhtul Rootsis tööl oleva sõbraga räägitud ajaviiteks ja tuli jutuks romulad. tahtmine on aga ei tea kus asuvad :D
Sai hakkatud otsima googlest ja sattusin ühele romula lehele, kus nägin veel kaugtuledega võret müükis :D
Sheerin siis linki kh :D
http://www.bildelsbasen.se
Edit: millegi pärast ei taha pikemad lingid töödata.
Viimati muutis kanemgi, 20 Sept 2013, 07:22, muudetud 1 kord kokku.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas hullkonn » 06 Okt 2013, 22:50

Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 03 Nov 2013, 17:58

Natuke uudiseid kh siia mazda perele, käisin siis sept. lõppus ülevaatusel ja sain korduva :evil:
Põhjusteks olid nõrk käsipidur, loksuv sarniir ja päeva pealt müstiliselt kadunud pidurituled.
Kuna kodu oli kõvasti tegemisi ja pole aega olnud mazdaga tegeleda, sai mazda viidud õuepealt jalust ära teiste sekka. :D
Pilt
Täna sai mazda õuepeale tagasi toodud, et homme probleemidega tegelema hakkata.
Käsipidurt sai enne ÜV seest peale keeratud ja ära vahetatud keskmine tross, põhja alt on kh käsipidur lõpuni keeratud ning sealt ei anna kh rohkem peale keerata.
Võtsin täna trumli maha, et uurida kas saaks seest veel peale keerata aga pole leidnud sellist kohta.
Või on mul midagi kahe silma vahele jäänud :D
Pilt
Ei saa vist ikka üle ega ümber trosside vahetusest :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mario » 03 Nov 2013, 20:04

igaks juhuks ütlen ära, et seisupiduri trosse ei näpita mitte kunagi. :)
reguleerimine käib ainult ratta juurest. aga tundub, et see GC tagapidur on mingi omaette vigur, ei näe ma ühtegi reguleerivat mehhanismi :think:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 03 Nov 2013, 21:52

Mario kirjutas:igaks juhuks ütlen ära, et seisupiduri trosse ei näpita mitte kunagi. :)

Kui ikka rattaid kinni ei võta hoopealt siis tuleb näppida :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mario » 03 Nov 2013, 22:06

:mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 03 Nov 2013, 22:18

Mario kirjutas:igaks juhuks ütlen ära, et seisupiduri trosse ei näpita mitte kunagi. :)
et see GC tagapidur on mingi omaette vigur,


Nonii,et oled kimpus jälle gc omapäradega.Tõenäoliselt tal ikka tross venind on,regullida saab nii põhja all alevatest kontra muttritest kui ka hoova taga olevast 10mm.muttrikesest.Trummli sees pole jh muud teha,seal ise reguleeruv hammas sektor,tahab saada pauku vastu trumli serva,et teda paika hirmutada.Klotsid näevad good välja,neid vaadates peab pidur toimima.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3583
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Nov 2013, 00:58

See isereguleerija on tarvis üle käia, korralikult toimima saada. Sellega lükkad esiteks klotsid vastu trummlit, kruvidest peale keeramaine on juba sekundaarne.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 04 Nov 2013, 15:35

tomkulibin kirjutas:See isereguleerija on tarvis üle käia, korralikult toimima saada. Sellega lükkad esiteks klotsid vastu trummlit, kruvidest peale keeramaine on juba sekundaarne.

Isereguleeria käib nagu õlitatult.
Oleks aga küsimus trosside kohta.
Tellides oli kataloogis märgfitud kummale poole peab tross minema aga olen märganud, et trossid on 1:1le sarnased, märget installeerimis poolest pole kuskil.
Kas siis vahet ei ole neil?
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 04 Nov 2013, 18:30

kanemgi kirjutas:Isereguleeria käib nagu õlitatult.


Mis sellega mõtled?
Kaesin targast raamatust,seal pikkuse suhtes ei saand aru,et neil mingi erinevus,niipalju soomekeelest,et trosse näpitakse aint sel juhul,kui tossidega mingi kala kas siis liig lühikesed või pikad :wink: :!:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3583
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 04 Nov 2013, 21:18

Pole väga tuttav selel teemaga aga oletasin, et ise reguleeriaja peaks olema see mille külge tross läheb :D
Pilt
Pikkuste osas pole ma midagi väga tähele pannud aga homme uurin täpsemalt üle. Uued on veel pakendis ja pakendil on kood veel peal, peab koodi järgi uurima vast, kumma poole oma kumbki on.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 04 Nov 2013, 22:01

Noo kui nii siis jh,see toika seal otseselt seotud nö.regulaatoriga,muidu see tegelane üleval pool silindri all :) Tal palju,palju väikseid hambakesi,kui need kulund või roostesed,siis lihtsalt ei saagi kuskile pidama jääda.Ma omal olen neid muukviiliga väheke...vbl.Silinder lükkab klotsid kenasti vastu trumlit,aga kui vaja kässarit,siis just need hambakesed seal hakkavad tööle. :!:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3583
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 04 Nov 2013, 22:58

selge homme uurin asja :D
aga see hoob mille küljes tross on käib küll kenasti :D
Millest see hammasrataste kulunemisest aimu saab, ilma lammutamata :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 04 Nov 2013, 23:22

Ära karda,tõmba laijali,seal igast huvitavad vidinad,päästad tihvtid lahti mis klotse paigal hoijavad ja polegi muud kui natuke kangutada vaja. :) Pilt on sul siin olemas,kui tagasi saamisega problem tekib :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3583
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Nov 2013, 07:42

See pikk hoob, mis kohe silindri all asub, selle pildil parempoolses otsas on väiksem vedru. See pingutabki automaatiliselt klotse peale. Ta ise toetub vastu seda pikemat hooba hammastega, mis tavaliselt kipuvad ära roostetama ja tema liigend sammuti kipub kinni jääma. Need kaks hoovakest koos selle lühema vedruga ongi automaatne pingutusmehhanism.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 05 Nov 2013, 20:22

Võtsin täna selle vedrumajanduse lahti ja pole väga eriti üllatusi tulnud.
Juhi pool oli regullerimis hoob mis klotside vahel käib oli tiba roostene, mlasin siis rooste surma peale ja määret peale ning läks oma kohale tagasi. Kundepool oli aga hoob päris kinni roostetanud, sai paar pauku haamriga ja lahti oligi ning sai tegevust korratud mis eelmisega :D
Pilt

Pilt
Kundepool on on ennem kallal käidud uued nõelad pandud koos seibidega, juhi pool olid vanad ja roostes nõelad.
Pilt
Avastasin ka uue koha kus rooste uss kallal on(tagusild) asi väga hull ei ole ehk, juhi poolt on peale kinnitust mädanenud.
Aga hiljuti tehti keretööde osas hea pakkumine siinse klubilise poolt. Tuleb ainult Talvel suund pealinna võtta :D
Saab siis ka keretööde tegemisel kaasa lüüa ja abistada, ehk siis saab siis veel õigel ajal roostele jaole. :)
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 05 Nov 2013, 22:21

Kui sa seda hammastega vidinat nüid liigutad ja nad omavahel haakuvad,st.et jääb kinni,on suur tõenäosus,et saad kässari toimima.Natuke ka klotside järgi näha,et x pool niikui kulund rohkem,nagu võiks olla vastupidi,et see hoovaga klots võiks olla õhem teoreetiliselt :)
Seda hammastega varjanti kasutavad ka teised autu tootjad,vw seal veel lisaks x kiil,kui see liialt kulub siis kah jama majas ...... :wink:
Samas jälle imelik,miks tojoota kasutab reguleeritavat varjanti,et saad ise reg.mutrist peale või maha keerata jne.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3583
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 06 Nov 2013, 20:35

Nonii täna oli hea päev, ÜV läbitud puhtalt :Djäin 30e vaesemaks kuna korduva sain sept viimastel päevadel.
Hommik hakkas sõbra juures käsipiduri timmimisega kuna ma pole eile enam jõudnud õhtul timmida asja.
Sõber timmis aga pole ikka pingule saand, tuli ikka trumlid maha võtta ja näitas, et see vidin mis tõmbab klotsid laiali, peaksid hambad küljes olema aga mida polenudseda polnud :D appi tuli keevitus, paar täppi peale ja kjäsi pidur oli nigu kännu taga :D
edasi sai liigutud sarniiri kallale, mis oli jõhkra loksuga, srniir lokus ise natuke ja teiseks loksus sarniiri pea veel rummus olevas pesas.
Siis oli kell juba nii palju, et pidin liikuma silla regulli, enne sai uuritud veel piduritule teemat ja sõber diagnoosis, et piduri pedaali juures olev lüliti/andur on otsas.
Silla regulli aegu käisin poled läbi ja kuskil pole sellisele vanurile kohe laost võtta.
Mazda tuli sillaregullist tagasi, paika pandud jooksuga, võtsin suuna siis uuesti linnast välja sõbra juurde tagasi.
Otsustasin veel korra lammarist läbi käija ja uurida äkkist leidub veel mõni siuke andur, ja 2euriga tuligi kätte 323 andur.
sai andur avhetatud aga p.tuled pole ikka toiminud, tuli välja, et kaks juhet olid otsustanud ühineda ehk kokku sulada, uued tükid vahele ja p.tuled toimisid ning sai suund ÜV punkti poole võetud. Edasist pole mõtet rääkida :D
Järgmine plaan on instaleerida esimeseks sportpütt alla tagasi ja naelrehid alla keerata.
Äitähh tähelepanu eest :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline