Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 13 Nov 2015, 20:28

Eilse seisuga on mazda taas legaalselt teede peal liiklemas kehtiva ÜVga.
Peale esimest ülevaatust, nuriseti tagumise sillatala pärast, mootor alt õline, tagumised sõidupidurid lahjad ja käsipidur sammuti lahja ja esimesed pidurivoolikud.
Esimeseks sai võetud ette mootor, vahetusse läksid veepump, hammasrihm, rihma pingutusrullik, plokikaane tihend, plokikaane poldid ja kambrikaane tihend.
See järel sai ette võetud kässer. Paar aastat tagasi sai natuke tuunitud trumlisissest pidurisüsteemi keevitusega.
Selle jama võtsin välja, võtsin diisel mazdalt roostesed aga korralikuma süsteemi. Roostesurma vahele ja toimima.
Kuid kässer jäi ikka lahjaks.
Jutt järgneb :D.........
Viimati muutis kanemgi, 18 Nov 2015, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 14 Nov 2015, 18:29

kanemgi kirjutas:Pilt




Kus on pildid tehtud keevis tööst? :? Kole palju oled sealt minema lõikunud...
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Nov 2015, 22:14

Nii jätkan siis :)
Kui kässeriga sai asi ühele poole. Juhipoolne kässer hoiab tugevalt rattast kinni aga kunde pool nõrk. Järgmiseks sai vahetaud esimesed pidurivoolikud ära ning viimaseks kõige keerulisema ja suurem töö ehk tagumise sillatala vahetus.
Sillatala sai vahetatud ning uuesti ülevaatusele.
Ikka samad jamad tagumised pidurid nõrgad (eelduste kohaselt arvasin et pidursilindid soovivad vahetust), käsipiduril kundepoolne osa nõrk, ning lisandunud ka kundepoolne esipidur.
Kuna endal oli juba villand piduriteemast võtsin vastu otsuse, et las metra(samas majas ÜV) koolitatud luksepad võtavad asja ette.
Sain 4h pärast koos kehtiva ÜVga auto kätte ja vead mis parandati kh teada.
Laisku maksis valusalt kätte mulle, nimelt oli kässeri süsteem ikkagi liiga roostene ja pole toimind korralikult, nn poolkuud süsteemis kasvatati suuremaks ja viiliti uued hambad kh sisse. esimene pidur soovis lihtsalt lahtivõtmist ja määrimist. Tagumsed p.silindid olid uueväärses seisukorras ja pole vahetusse läind.
Kuna ilmad vihmased, võtsin jälle vastu otsuse, et vahetan lõpuks tagumise luugi ära. Venitasin luugivahetust kuna kartsin klaasivahetust, pole seda oma käega teinud ainult pealt näinud :D
Luugi eemaldamine pole kh nii libedalt läinud kui arvasin. Hakkasid vastu luugi amordi üks kinnitus millel mutter tehasekeevitusest lahti tulnud. Jätsin selle asja korraks kõrvale.
Klaasi sain tihendit üsna vähe tihendit vigastades kättte.
Uue luugi sain väiksemate viperusteta külge ja hakkasin ettevalmistama klaasi külgepanekut.
Vb käib muud moodi tihendiga klaasi külge panek aga ma kasutasin nööri tehnikat, et nöör tihendisse ja siis vaikselt välja tõmbama.
Tihend sai igaltpoolt tavottiga läbi määritud, et ikka sujuvamalt saaks nööriga tihendit peale panna.
Paraku sai ikka tihendit vigastaud natuke paarist kohast kuna pole vist õieti nööre tirinud :D
Aga lõpuks sai klaas tervelt külge aga jäi veel tihendile liistud (või kiilud kuida keegi nimetab neid) külge panna.
Kõige lõpuks siis ''kõige tähtsam'' tuuningu element ehk tuuletiib külge pandud.
Aga tuli jälle paha lugu välja,tuule tiib ei istu 1:1 luugi joontega/nurkadega.
Kui võimalus tekib siis vast valge klaasiliimiga vahed ära täitma.
Pildid üritan kh üles panna kuidagi :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Nov 2015, 22:17

Ps:Vabandan kirjavigade pärast, läks jälle lõpus kiireks ja pole jõudnud ülekontrollida. :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 21 Nov 2015, 17:47

Natuke siis pilte nagu lubasin :D
Tagumise sillatala vahetuseks valmistumine.
Pilt
Kätte sain :D
Pilt
Pilt
"Uus" ootamas juba ees. Paraku tuli "uuel" üks kääga polt läbi lõigata kuna puks oli kinni roostetanud. Vana tala küljest tulnud polt läks asemele. Poldid, puksid, ja tala avad sai Tavottiga rohkelt läbi mäditud.
Pilt
"Uue tala alla sobitamine tungraua ja toru abiga. Pikemas plaanis tahaks ikka vahetada välja ketastega silla vastu.
Pilt
Äsja vahetatud taguluuk koos tuuningelemendiga :D
Paraku on juba paaripäevaga villand saanud ja mõte on ikka saada miski plastikust peale.
Pilt
Vana luuk, polegi nii hapu olnud kui arvasi, aga keevitusega taastamisest ei pääse.
Pilt
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 21 Nov 2015, 23:33

Nuu asi seegi,annab teemale kohe jumet...aga keretöödest? Tubli igatahes,peale hakkamist jagub :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 23 Nov 2015, 11:43

Mel kirjutas: Kus on pildid tehtud keevis tööst? :? Kole palju oled sealt minema lõikunud...

Leidsin telefonis pilte vaadates, et olen ikka teinud lõpptulemusest pilti.
Parku töö kwaliteet ei pääse Melli ja Tomi perfektse kwaliteedi ligilähedalegi aga üritan jõuda sinnani kunagi :)
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 02 Dets 2015, 00:05

Vahepeal tegin ka kauaaegse plaanitud tjuuning pildi teoks :D Paraku photobucket ei näita pilte täiessuuruses :(
Pilt

Pilt

Pilt

Soovitaks vaadata suuremat pilti.
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 02 Dets 2015, 00:28

Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas:
Parku töö kwaliteet ei pääse


Ahmis jutt,tähtis,et auk kinni on,see kõik saab ju kaetud mastiikaga :)

Aetakse taga ikka ju õmbluse kvaliteeti. :D
Praegu on selline kvaliteet, et ilus pole aga haamriga pihta lüües pooleks ka ei lähe :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 02 Dets 2015, 22:40

Tegelt aetakse taga,et jääks sile pind,et ei saaks aru,kus on jätku koht,keevis õmblus,lihtne :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 09 Veebr 2016, 14:23

Tervis!
Täna tuli mõte lahendada kaks elektrilist probleemi.
Esimeseks oli puuduvad armatuuri tuled mis said taas toimima valguseregulaaatori juhtmeid paremini sättides.
Teine probleem on üsna suur ja vana(2015a lõpust). Nimelt ei põle tagumised gabariidi ja numbri tuled. Vahetasin pirnid ära ei midagi. Kontrollisin(TAIL) kaitet kh aga see oli ka korras.
Nüüd on mõtted ja arvamused mul otsas milles viga võib olla.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Veebr 2016, 19:07

Kaitsmeplokist väljuv alumine pistik on tagumise otsa juhtme kimbu pistik, vaata seal ühendused üle.
Sul võib olla skeemis tagatulede korrasoleku kontrolli plokk. Asub teiste releede juures, mis on u siduripedaali kohal või veidi vasakule/ukseposti poole. Mistki kiri on tal kah peal, u tail lamp checker.
Juhtmekimp jookseb ise pikki vasaku karbi sisekülge, tagaisme alt läbi ja siis pikki pakiruumi põhja aha otsa välja. Võimalik et juhe kuskil vigastatud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 09 Veebr 2016, 23:57

tomkulibin kirjutas:Kaitsmeplokist väljuv alumine pistik on tagumise otsa juhtme kimbu pistik, vaata seal ühendused üle.
Sul võib olla skeemis tagatulede korrasoleku kontrolli plokk. Asub teiste releede juures, mis on u siduripedaali kohal või veidi vasakule/ukseposti poole. Mistki kiri on tal kah peal, u tail lamp checker.
Juhtmekimp jookseb ise pikki vasaku karbi sisekülge, tagaisme alt läbi ja siis pikki pakiruumi põhja aha otsa välja. Võimalik et juhe kuskil vigastatud.

Uurin asja, ehk saab seal jälile probleemile.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 11 Veebr 2016, 14:07

Ei andnud mulle see tagumiste tulede teema rahu kuna on hirm vahele jääda mentidele ja riigikassat toetada, :D
Esimeseks otsisin välja tagutulede pitiku kaitsmeploki juurest.
Võtsin pistiku lahti, emased klemmi kenad puhtad ja isased olid samamoodi.
Kui see on ikka õige pistik?
Pilt
Tulin see peale tuppa Tomi juttu uuesti lugema ja mõtlema nig siis uuesti väljam auto kallale.
Otsisin välja tagatulede korrasoleku kontrolli ploki.
Oli mul miskipärast ära võetud kinnitus seina küljest. Võtsin pistiku järelt ära ning uuesti panin järgi aga tagumine ots oli ikka pime. Läksin siis isiklikku varuosakeskusest teist plokki otsima.
Nõnda see mulle vastu vaatas :D
Pilt
Karbike asendatud teisega ning tuled sisse ja tabas mind ülim rõõm, kergendus tunne kuna tagumised tuled ja nr tuled toimisid taas. :clap:
Suured suured tänud Tom, olen jälle targem selle kohapealt :D aga õppimis maad mul on veel küllaga :think:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Veebr 2016, 14:18

Seepärast seda foorumit peetaksegi et aidata, kui mõistust jätkub.
(PS paki sain kätte.)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 23 Veebr 2016, 23:44

Taas suured tänud abi eest Tomile. :thumbup:
Simmerlingi tihend oli 1;1le sama :)
Võtsin pühap. mazda ette, sai küljest kõik keeratud mis takistas käigukasti eemaldamist aga õhtuks ei saanud kasti ikka kätte, Pühap. hommikul selgus, et üks polt oli lahti keeramata. Sai see eemaldatud ning kast oli käes. Vahetasin siduri survelaagri ära ning simmerlingi tihendi. Üritasin kasti uuesti alla panna aga jäi pooleli ja jäi oma aega ootama.
Panen siia simmerlingitihendi lingi ja tootekoodid endajaoks ja teistele kh kui vb läheb kellegil vaja.

[i]https://www.ladu24.ee/varuosad/0/0/19016578B,140
Siseläbimõõt 1: 35 mm | Välisläbimõõt 1: 56 mm | Kõrgus 1: 9 mm | Kõrgus 2: 14,8 mm | ACM((Polyacryl-Kautschuk) | koos tolmu kaitseäärisega
Originaalkoodid: 91202PCZ003, 4311921000, 4311921010, 4311928000, 4311937010, 53351M2000, MD707184, 00127238, F00127238, F00327238, F00327238A, F00327238B, F00427238, MA0227238, MA0227238A, MB393932
Tootekood: 19016578B
[/i]
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 25 Veebr 2016, 22:56

Täna sai siis mazdalõpuks kokku pandud.
Põhjus miks pooleli jäi töö korra oli liigne kiirustamine mille tulemusel sai k.kasti koda haiget tehtud ja pole kannatanud tagasi panna.
Õnneks sõbral oli võimalus alum. keevitada ja tegi töö järgmiseks õhtuks ära.
Pilt
Järgmiseks tekkis küsimus palju k.kasti õli läheb. Kunagi sedaani kasti jaoks ostsin siis anti 3liitrit õli ning need sieisid garaažis ning sai need kasti kh valatud.
Konsulteerisin ka Tomiga ning sain targemaks jälle, et kastil on kuskil kontroll ava kust peaks välja tulema liigne õli kui paljuks läheb. Kuna pole kokkupuutununud niipalju selle teemaga siis oleks loll küsimus kus see ava asub?
Võtsin siis täna mazdaga kooli otsa ette kontrolliks(edasi-tagasi kokku 100km). Mehhaanilisi vigu pole täheldanud sõidu ajal kuid oli paar elektrilist probleemi. Nimelt puudusid lisa kaugtuled ja tagurpidikäigu tuled.
Homme hakkan uurina mis probeemiks on.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Veebr 2016, 08:54

Massijuhtme poldist allapoole ja veits sidurikoja poole peaks olema kontrollava.
Tagurpidi käigu tuled- pistikus roosteuss kasti ja kere juhtmestiku vahel/tüüpviga.
Lisakaugtuled- elektriku töö kvaliteet? :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 26 Veebr 2016, 10:47

tomkulibin kirjutas:Massijuhtme poldist allapoole ja veits sidurikoja poole peaks olema kontrollava.
Tagurpidi käigu tuled- pistikus roosteuss kasti ja kere juhtmestiku vahel/tüüpviga.
Lisakaugtuled- elektriku töö kvaliteet? :roll:

Kahtlustaks pigem, et pistik lahti jäänud, kuna paar päeva pole puutunud ja teinud midagi ja selle ajaga ära ununenud mis lahti sai ühendatud.
Lisatuledel kahtlustaks, et kuskilt klemmi lahti tõmmanud selle lammutamise käigus.
Eks selgub mis vead on kallale minnes.
Edit: lisa tuledel oli ault tulev +juhe releele klemmist ära tulnud. sai külge üyhendatu8d ja toimisid taas.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Apr 2016, 13:51

Natuke siis uut mis tehtud ja mis pole tehtud :D
Pole veel endiselt viitsinud uurida tagurpidi käigu tulede mitte toimimist. Kahtlustan, et äkki on viga käigukasti küljes käiva anduris mida pole pistikust lahti ühendanud vaid sai lahti keeratud.
Aga see selelks.
Üks õhtu koolist tulles avastasin, et mazda kojamehe vahele on valge paber tekkinud.
Kotti sisse pannes ja taas kirjapoole pöördudes käis mtu mõtet peast läbi, et milles probleem võis kellegil olla.
Kirja lugedes selgus, et ühe kohaliku pereliikmele oli jäänud tagumine kojamees ette ning lubas pereliikme poolt tekitatud kahju hüvitada.
Pilt
Pilt
Koju sõites mõtlesin palju siis tekitatud kahju eet küsida.
Koju jõudes hakkasin uurima kas garages leidub mõni või peab minema keerama teise küljest.
Kõik olid olemas, probleeme tekitas rohkem see plastik junn mis käib kojamehe varda ja kojamehe vahele kuid sain selle kh paraja sinna.
Hiljem õhtul kirja lugedes hakkas tunduma, et kirja on kirjutanud üsna üsna vana inimene. Seega helistasin ja pm sai räägitud, et tekitatud kahju on 0euri kuna kõik vajaminevad detailid on olemas. Tänati veel helistamast kuna tal oli suur mure olnud sellepärast :D
Vanasõna kohaselt, et ükski heategu, ei jää karistuseta. Eks näis mis karistuseks võin saada saatuse poolt :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 23 Juun 2016, 11:27

Tervist ja head jaani klubilistele :)
Vaatasin Meli teemat ja tal s.laager krigisenud pikemat aega :D hkkasin mõtlema, et vahetasin kh omal survelaagri ära nii pool aastat tagasi ning nüüd avastasi, et asi on taas hakkanud häält tegema vaikselt.
Küsimus siis, et kas tuleks järgmisena vahetada täis siduri komplekt? :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 23 Juun 2016, 17:42

Ei ketast vahetama pea tuleks oopis aretada survelaagrile külge määrde pritsi voolik p. voolikust justkui veneaeg oli mingil kassil vist :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Juun 2016, 23:44

Kusagilt jäi meelde, et kinnistele laagritele on valmistaja sisestnud koguse määret, mida peaks jätkuma kogu kasutusajaks. Kõik laagrid, millel on võimalik nn tolmukate eemaldada, olen määret lisanud nii palju kui sinna mahub. Valmistaja poolt sisestatud kogus on minu poolt lisatud määrde kogusega u 10 korda vähem. Tekkib küsimus, mis on siis valmistaja poolt ettenähtud kasutusiga? :roll: Vastust sellele pole kuskilt leidnud.
Zibuli kasutamise ajast mäletan, et survelaager käis kettast kauem, ketas läks peale 100 000km u vahetusse/taastamisele.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 24 Juun 2016, 12:44

Ootnüüd see laager ju kinni valtsitud plekk kestas vanasti sai neid litoolis kuumutades himitsitatud :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Juun 2016, 00:49

Õlis keetmine ei tee paha.
Plekkest on kuidagi külge poogitud, st et on ka eemaldatav :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron