tomkulibin kirjutas:Mõistlik on kõiksugu suure tarbimisega lülitused teha läbi relee, see säästab lüliteid.
Mel kirjutas:Sa neid keskel olevaid laternaid ka kasutad ja kui siis kuda on? Mudu ta enda laternad valgustavad üsna heasti,eriti veel kui pirnid vähe kangemad on.
Mel kirjutas:Tubli
Lgp kes julgeb ise suure töö ette võtta
Mel kirjutas:See on jh peen töö natukse v käes kas märg kalts või suru õhk ja nii muudkui edasi punkti haaval. Kasuta parem Raptorit 5 x kallim kui kkaitse ja 10 x etem
Mel kirjutas:Kas sa krunti ei kasutagi,et arvad läbikumamist?
Mel kirjutas:See nüüd küll vääga inetu varsti pressib rooste jm anomaalia välja
Mel kirjutas:Ma ütles et so massa oles vist paremini säilind kui mu omma Mul vast rohkem keevitatud vahetatud tükke ja värvitud ka 3 x üleni. Noo on mis on ikka parem kui rooste pruunid nired õlitasid ka ikke?
624AUH kirjutas:Mis selle juhiukse alumise äärega on juhtunud ...
Mel kirjutas:kanemgi kirjutas:järgmine üllatus oli tagumise tiiva alune( see panipaiga koht)
Nimelt sinna tuleb vist relakaga sekkuda..
See osa mis jääb tagapoolraami kõrvale ja kuhu vahele korjab sodi ja seda üli kehva puhastada.Mul see kopsik seal ka vigane,olin seda küll kõvasti moosind,aga ju siis vähe ja ei kannatanud seal keevitada.Sättisin tõmbe neetidega suure tk.peale,pleki vahed möksi täis ja küll nüüd kestab.Tegelt sa oles võind ka vabalt ukse pleki ala serva teha neetidega,kuhugi ta sealt ei kao ja tulemus ka sirgem.Nvn.tuleb pahtliga päkerdada ja kõik kohad üle kruntida
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist