Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 19 Sept 2019, 00:35

Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage :shifty:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Sept 2019, 09:46

Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage :shifty:

Peab jh lageda taeva all tegema, poke kuskil suuremat ruumi kus teha.
Muidugi tingimused peavad olema, et autot nokkida :thumbup:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas psyaddict » 19 Sept 2019, 09:57

kanemgi kirjutas:
Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage :shifty:

Peab jh lageda taeva all tegema, poke kuskil suuremat ruumi kus teha.
Muidugi tingimused peavad olema, et autot nokkida :thumbup:


nii ta on jah, mul küll katusealune, aga midagi sisse ei mahu hetkel.. et kui tuleb isu nokitseda siis peab ikka alati pilgu taevapoole suunama ja nüüd juba ka jope poole :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 13 Juun 2020, 17:26

Selle aasta esimene postitus siis, et uuendame natu teemat :D
Sai tükk aega tagasi võetud vasak esitiib ette, et see viisakaks teha.
Mäletagi enam mis sellega teinud olin eelnevalt kuid üllatusena tuli kõvasti pahteltatud kohti välja.
Pilt
Pilt
Oli ka paar kohta mis vajasid keevitust.
Sai roosteussi kohad välja lõigatud või ära puhastatud ning lõpuks Dintrol rooste muunduriga üle tehtud.
Pilt
Pilt
Üks päev sai üriatud värvida aga püss tahtis seadistamist jne saada ning selle tõttu ei saanud ma hakkama ja värv läks jooksma või ei tahtnud ära katte pinda.
Täna siis võtsin tiiva ette kui püss korras oli lõpuks. AGA tiiva värvimine tuli üsna kehv kuna kiirustasin ullumoodi ei ole mõelnud, et tuuline õues ning ka päike oli üsna vali ja ka laiskus, et aluspind viisakaks teha. Nüüd mõnest kohast on apelsin ja teisest kohast liivapaber. Lollipeaga võtsin tavalise met. värvi aga oleks võinid kõvendiga värvi võtta.
Sai ka tagustange ette võetud. Algul oli plaan vasakus nurgas mõlk välja lüüa ja kogemata sattusin hoogu puhastus ja parandus töödega :D Lõpuks terve stange puhtaks tehtud relaka traatharjaga. Vajas keevitust ja uute kohtade siirdamist. Lõpuks ka taas rooste muunduriga üle käidud seest ja väljast. Nüüd mõtlen, et peaks mingi värvi veel sisse/taha laskma ja lisakaitseks mastiksiga üle tegema :think: :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja nüüd värvitud. Uputasin keevitus kohad värviga üle rohkem, et mahalihvitud keevitusõmblusi hästi näha poleks :D
Pilt
Pilt
Värv peab tahenema mõned päevad siis plastik peale ja kere külge.
Pilt
Esitiivaga sama seis
Pilt
Pildilt vb vead näha ka aga no eks järgmine aasta vist pass täis siiis saab ülekere uue värvi selga.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 17 Juun 2020, 09:04

Värvimis teema on teada värk kapriisne oma olemuselt,sõltub tuhandest pisiasjast,seega tuleks suhtuda ülima ette vaatlikkusega ja varuda aega.Sellega ei tohiks mitte mingil juhul kiirustada jne.niikui öeldakse 9 x mõõda ja siis kihuta,või ära tee üldse,targem lükata edasi mitte midagi ei juhtu.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Juul 2020, 12:14

Mel kirjutas:Värvimis teema on teada värk kapriisne oma olemuselt,sõltub tuhandest pisiasjast,seega tuleks suhtuda ülima ette vaatlikkusega ja varuda aega.Sellega ei tohiks mitte mingil juhul kiirustada jne.

Eks seda kindlasti aga paraku olen kannatamatu ja kipun ikka kiirustama. :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 18 Juul 2020, 12:21

Sai siis täna küljekarbi ots lahti võetud.
Tulemus ei olnud midagi üllatavat :D
Palav ilm ja laiskus ei tösta väga töö tahet :D
Pilt
Edit: maas on keeruline teha ning otsustasin, et tööd jätkuvad kanalil kuna põhjas on ka läbivat roostet. Sellega seoses sai ka vaip välja võetud ning muu plastuku sodi. Natuke rohkem on kerget roostet. Läbi roostetanud kohad olid teada ainukese üllatusena tuli, et kunde jalge ees oli läbiv auk.
Pilt
Pilt
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 19 Juul 2020, 09:12

Nuu mis kerekaprem...? võta heaga ukse polstrid küljest,tekib omal rohkem ruumi ja eisaa nad viga,veel parem uksed üldseeest
:angel: klaasid kataka kinni
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Juul 2020, 09:37

Mel kirjutas:Nuu mis kerekaprem...? võta heaga ukse polstrid küljest,tekib omal rohkem ruumi ja eisaa nad viga,veel parem uksed üldseeest
:angel: klaasid kataka kinni

Vat ja, õige tähelepanek :D Selle unustasin ära :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 27 Juul 2020, 22:49

Nonii nüüd palju aega mööda läinud ja tegemine läheb üsna vaevaliselt AGA edeneb :D
Küljekarbi tegemine osutus hullemaks kui arvasin, vahesein oli mäda ja üsna pikalt. Siis üllatuseks tuli ka sealt välja, et osa poolraam oli ka mäda võitu vaheseina tagant.
Juhi istumisalune kuni taha kunde jalgadeni läheb välja vahetamisele kuna tehase pigimati alt tuli ka rooste algeid välja ning ma ei viitsinud seda pigimatti terves ulatudes maha käiata.
Ärge väga tugevasti näkku lööge, oleks vaja kellegi pro juures õppida asja :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd mingi päev peab mõtlema kuidas selle ära lahendab.
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 28 Juul 2020, 00:59

See 5 nurkne tk mis sul seal all veel kinni keevitamata,selle sisse enne kinni keevitamist puuri õlitus auk ja just enne kinnikeevitamist.Siis saad kummi korgiga sobivust sättida,muidu kui kerekülges siis seda kehvem teostada.Ise olen niiteinud ja kummikork ikka korralik nii vähemalt 16 mm auguga.Need saad teiste kerede küljest,mis sul seal kiviaja kõrval rivis 8) Õlitus korke säti igale poole kus aga saad ja kui seest ära moosid,siis kestab.Põhjapleki oles võind teha veidi suurema,et oleks ulatanud istme aluse tugevduseni,selle alt kipub ka ära mädanema.Soovitav oles üldse see tugevdus eemaldada,selle saad kätte tervelt kui punktkeevituse lahti puurid,pärast hea tagasi sättida.Ürita teha õhemast papist zabloone saad ss nendega proovida tk.sobivust ja nendejärgi välja lõigata.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Juul 2020, 01:06

Lööma ei hakka, kõik me olime kunagi algajad. Kui pinnad on puhtad, siis ei tekki tahma ja ka keevis läheb paremaks. Erinevate paksustega metalli keevitamisel anna rohkem kuuma paksemale plekile. Keevis peab peaaegu läbiv olema, aga mitte kärn peal või auke rohkem kui enne parendamist :wave: Kui traati rohkem peale annad on ka ilusam õmblus. Kas sul astmelise reguleerimisega vool? Pigem veidi rohkem voolu ja lühemalt päästikut vajutada. Tee proovikeevitamist masina häälde saamiseks, siis mina autu kallale. sul keevisest kaugele ulatuv kuumutamisest värvi muutus. Kui paned ühe täpi, on kuumalaik väiksem, lased jahtuda või paned järgmise täpi kaugemale/eemale eelmisest- vähem pleki üleküpsetamist. Peale keevitamist võiks kärnad siledamaks lihvida- jääb roostekollete tekkimiseks vähem võimalusi.
Midagi on veel, aga kohe tulegi kõik meelde, ja ega minagi taeb mis spetsialist ole, pigem harjutaja omade kogemustega :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 28 Juul 2020, 01:23

Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Aug 2020, 21:49

Paksemat materjali lihtsam keevitada aga plekiga on natu jama, plärtsub pidevalt ja ei tee korraliku keevitust või põletab läbi. Olen praegu lasknud tugeva vooluga ja no probleeme natu ikka on. Kuskilt ajab ikka miskit välja ka hakkab nokkima aga no ma ei oska keevitada ka :D
Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728

See sama ja
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Aug 2020, 22:20

Nüüd tükkaega jälle möödas ja no vahelduva eduga mazdat teinud aga tööde lõpp pole kaugel... ma loodan :D
Kui juhipoolt lõpetasin siis avastasin eest k.karbi küljelt paar väikest auku. Mis ikka lõikasin välja ja hakkasin haljaks laskma ääri ning oppa kõrvalt tuli jälle uus auk. Ja nii läkski 25cm pikkuses karpi vahetusse. Tagant järge oleks mõistlik olnud terves pikkuses karp ära vahetada.
Tagatiival oli vana paigatud koht mädanema ja no sai seegi ette võetud ja nagu ikka tuleb hiljem OLEKS VÕINUD teisiti teha :D

Tagatiival märkasin ka bena luugi all paari rooste täppi. Noh haljaks muundur peale jne aga hoopis paar auku tuli välja. Jälle välja lõigatud ning uus asemele. Ja nagu ikka roostemuundur, krunt ja värv. Nii spets pole, et suudaksin nii teha, et pahtlit poleks tarvis(ei viitsinud siluda sellega nkn järgmine aasta uus värv tuleb peale ).

Sai siis kunde põhjaga. Jalge aluse nurk sai ette võetud. Plaan oli põhjaalt ka haljaks jne aga kõrvalt tuli ka paar auku välja. Sai ka need ära tehtud. Siis kui mõtlesin, et nüüd põhi valmis vaatasin, et istme kinnituste vahel on pikki kere. Relaka harjaga haljaks ja tuli välja, et sealt ka mäda.

Sai see ka nüüd tehtud ja põhjas on ainult tehase poolt miskid 5mm augud. Peab mõtlema kuidas need kinni panna.
Lisaks peab tagumised rattakoopad ette võtma. Amordid alt ära ja haljaks ning muundur jne peale.
Nüüd natu pilte.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Aug 2020, 22:25

kanemgi kirjutas:...
Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728

See sama ja

Kui sellisega hästi keevitama õpid, siis pole paremat masinat vajagi. Mu esimene oli veidi vingem, tal oli 6 voolutugevuse astet ja võimsus veidi suurem. Suur puudus minu jaoks oli, et vool jääb traadile peale kui päästikut ei vajuta, pidevalt sain sähmakaid silma.
nn uue ostsin juba inverteriga 250Amprit. Vähem tundlikust toitevoolu suhtes, sujuv võimsuse ja traadi etteande reguleerimine ja ei jäta traati voolu alla. Veidi tuunisin ka, pikema voolikuga käpa pistikuga tekitasin, käpa otsas toru on paenduvaga asendatud ja tekitasin muudetava impulsiga täptamise funktsiooni. Viimane annab mingisuguse võimaluse ka juudiplekki keevitada.
Aga jõudu õppimisel/harjutamine ei tee meistriks, harjutamine teeb harjutajaks :silent:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Aug 2020, 23:17

Pilt
Pilt
Põhjus miks mädanema hakkas on selget arusaada :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

P
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Kunagi taastatud nurk.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Võiks ju teha põhja vanast pigimatist puhtaks aga ei viitsi :crazy:
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Aug 2020, 23:22

tomkulibin kirjutas:
kanemgi kirjutas:...
Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728

See sama ja

Kui sellisega hästi keevitama õpid, siis pole paremat masinat vajagi. Mu esimene oli veidi vingem, tal oli 6 voolutugevuse astet ja võimsus veidi suurem. Suur puudus minu jaoks oli, et vool jääb traadile peale kui päästikut ei vajuta, pidevalt sain sähmakaid silma.
nn uue ostsin juba inverteriga 250Amprit. Vähem tundlikust toitevoolu suhtes, sujuv võimsuse ja traadi etteande reguleerimine ja ei jäta traati voolu alla. Veidi tuunisin ka, pikema voolikuga käpa pistikuga tekitasin, käpa otsas toru on paenduvaga asendatud ja tekitasin muudetava impulsiga täptamise funktsiooni. Viimane annab mingisuguse võimaluse ka juudiplekki keevitada.
Aga jõudu õppimisel/harjutamine ei tee meistriks, harjutamine teeb harjutajaks :silent:

Eks see sai kunagi ostetud kalli rahaga ja ilma spetsialistita :D Aga eks üritan õppida sellega toimetama kuigi jämedama raua keevitamime läheb paremini mul. Plekki ei taha eriti ikka teha.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 19 Aug 2020, 23:25

Kuna teen õues tõid siis päevad kisuvad pikaks ning hilja õhtu midagi peale fb ja teleka ei vaata ning sellest ka siuke pikk postitus.
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 19 Aug 2020, 23:30

Ja vaatet kindlasti teed õlitus auke ja soovitavalt just nende keevitus kohtade lähedusse,et saaksid seestpoolt plekki kaitsta kerevaha õliollusega.Keevitus kuumutab plekki ja kõrvetab seestpoolt kaitse kihi ja hakkab üsna ruttu ussitama.Ma omal puurisin küljekarbile alla 5 suurt auku,25mm need muidugi kummi korkidega kaetud.Saab ka õli lasta salongi poolt,aint ei saa olla 100% kindel,et vaha just sinna jõuab kuhu vaja.Need 5mm augud põhjas mis räägid need ju tulistab vabalt keevitusega kinni.Kasutatakse sellist nippi,et hoiab augus,st.et teiselt poolt vastu mingit vask junni ja niikui sinna suraka paned ongi auk kinni.Olen vahest kasvatanud ka nii 2-30mm auke kinni,alati ei viitsi pleki tk.peale sättida.Ja kässar lase vabaks,muidu see jääbki peale,kasvab kinni :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 21 Aug 2020, 18:24

K.karpidel on seespool astmelaudade all kenasti auke , arvan, et need jääks õlitus aukudeks.
Täna linnast võtsin 29mm augupuuri kummi korkide jaoks.
Põhjas tehase augud lasin kinni mis avastasin aga kui krunditud sai siis avastasin neid veel :D panen metalli liimiga need kinni, ei hakka muundurit, krunti ja värvi maha nühkima.
Mel kirjutas:Ja vaatet kindlasti teed õlitus auke ja soovitavalt just nende keevitus kohtade lähedusse,et saaksid seestpoolt plekki kaitsta kerevaha õliollusega.Keevitus kuumutab plekki ja kõrvetab seestpoolt kaitse kihi ja hakkab üsna ruttu ussitama.Ma omal puurisin küljekarbile alla 5 suurt auku,25mm need muidugi kummi korkidega kaetud.Saab ka õli lasta salongi poolt,aint ei saa olla 100% kindel,et vaha just sinna jõuab kuhu vaja.Need 5mm augud põhjas mis räägid need ju tulistab vabalt keevitusega kinni.Kasutatakse sellist nippi,et hoiab augus,st.et teiselt poolt vastu mingit vask junni ja niikui sinna suraka paned ongi auk kinni.Olen vahest kasvatanud ka nii 2-30mm auke kinni,alati ei viitsi pleki tk.peale sättida.Ja kässar lase vabaks,muidu see jääbki peale,kasvab kinni :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 21 Aug 2020, 18:31

Sai täna nüüd pagass laiali tõmmatud.
Hirm oli näha mis seis seal on aga polnudki hirmus.
Amordi kannud viisakad(nipet näpet iluravi vajavad). Panipaigad nagu ikka sodi täis.
Pilt
Pilt
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 22 Aug 2020, 00:03

Võtsin p.rattakoopa ette kuna vasak on pooleldi tehtud ning paremal pool vaja koopa äär korda teha.
Lasin haljaks võimalikult palju ning käisin roostemuunduriga üle. Homme siis tiivakaart natu parandama ning juhipoolt amordi kandur ka haljaks ning muunduriga üle.
Pilt
Tiivakaare üks mure koht seest vaadates
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas Mel » 23 Aug 2020, 11:51

Kle heasti onju kuulda,kus tagatiiva kaared karjuvad....vaheta mind ei taha enam roostet ja igast rooste surma :D Ega mäleta,kui omal sai tehtud,vist ka ei vahetanud kaaresi,sai mingitest tk. kompunnitud,ma neid moosin seestpoolt ikka aegajalt :) 15 a.garantii aeg hakkab üle minema :clap:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitas kanemgi » 27 Aug 2020, 22:42

Mel kirjutas:Ega mäleta,kui omal sai tehtud,vist ka ei vahetanud kaaresi,sai mingitest tk. kompunnitud,ma neid moosin seestpoolt ikka aegajalt :) 15 a.garantii aeg hakkab üle minema :clap:

Sa suurem spetsialist keretöödega kui ma ja teed peremat tööd ka :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist

cron