Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage
kanemgi kirjutas:Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage
Peab jh lageda taeva all tegema, poke kuskil suuremat ruumi kus teha.
Muidugi tingimused peavad olema, et autot nokkida
Mel kirjutas:Värvimis teema on teada värk kapriisne oma olemuselt,sõltub tuhandest pisiasjast,seega tuleks suhtuda ülima ette vaatlikkusega ja varuda aega.Sellega ei tohiks mitte mingil juhul kiirustada jne.
Mel kirjutas:Nuu mis kerekaprem...? võta heaga ukse polstrid küljest,tekib omal rohkem ruumi ja eisaa nad viga,veel parem uksed üldseeest
klaasid kataka kinni
Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728
kanemgi kirjutas:...Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728
See sama ja
tomkulibin kirjutas:kanemgi kirjutas:...Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728
See sama ja
Kui sellisega hästi keevitama õpid, siis pole paremat masinat vajagi. Mu esimene oli veidi vingem, tal oli 6 voolutugevuse astet ja võimsus veidi suurem. Suur puudus minu jaoks oli, et vool jääb traadile peale kui päästikut ei vajuta, pidevalt sain sähmakaid silma.
nn uue ostsin juba inverteriga 250Amprit. Vähem tundlikust toitevoolu suhtes, sujuv võimsuse ja traadi etteande reguleerimine ja ei jäta traati voolu alla. Veidi tuunisin ka, pikema voolikuga käpa pistikuga tekitasin, käpa otsas toru on paenduvaga asendatud ja tekitasin muudetava impulsiga täptamise funktsiooni. Viimane annab mingisuguse võimaluse ka juudiplekki keevitada.
Aga jõudu õppimisel/harjutamine ei tee meistriks, harjutamine teeb harjutajaks
Mel kirjutas:Ja vaatet kindlasti teed õlitus auke ja soovitavalt just nende keevitus kohtade lähedusse,et saaksid seestpoolt plekki kaitsta kerevaha õliollusega.Keevitus kuumutab plekki ja kõrvetab seestpoolt kaitse kihi ja hakkab üsna ruttu ussitama.Ma omal puurisin küljekarbile alla 5 suurt auku,25mm need muidugi kummi korkidega kaetud.Saab ka õli lasta salongi poolt,aint ei saa olla 100% kindel,et vaha just sinna jõuab kuhu vaja.Need 5mm augud põhjas mis räägid need ju tulistab vabalt keevitusega kinni.Kasutatakse sellist nippi,et hoiab augus,st.et teiselt poolt vastu mingit vask junni ja niikui sinna suraka paned ongi auk kinni.Olen vahest kasvatanud ka nii 2-30mm auke kinni,alati ei viitsi pleki tk.peale sättida.Ja kässar lase vabaks,muidu see jääbki peale,kasvab kinni
Mel kirjutas:Ega mäleta,kui omal sai tehtud,vist ka ei vahetanud kaaresi,sai mingitest tk. kompunnitud,ma neid moosin seestpoolt ikka aegajalt 15 a.garantii aeg hakkab üle minema
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist