Keera kas jagaja 180kraadi või pane juhtmed õieti. Mul ka olnud sarnaseid juhtumeid
Temp näidiku kohta on selline jutt, et seier peaks olema u keskel +- siia,sinna töösooja mootoriga.
Mootori töötamise kohta: kui vajutad gaasi, siis lööd ühekordselt kiirenduspumbaga lisakütust. Normaalselt etteantava kütuse kogus tundub olema puudulik, seepärast kipub välja surema, kui gaasi annad, viskad lisaportsu- töötab, kuni otsa saab. Ilmselt miskit tühikäigu süsteemis piirab kütuse etteandmist. Düüsid seal piskse auguga ja igasugune kõrvalollus muudab tuntavalt mootori käitumist.
Karpa maha ja tükkideks- algosadeks. Leotus karburaatoritele ettenähtud kütuselisandiga, käikude/kanalite võimalusel mehhaaniline puhastus, suruõhuga tühjaks puhumine iga kanal mõlematpidi korduvalt läbipuhuda. Kui see tehtud, teed kõike seda veelkord. Ehk saab olema parem. Ujuki tase ja ka liitepindade ja nende vahel olevate tihendite olukord on oluline!