93a 626 2,5.. Kas mootor koos? :S

93a 626 2,5.. Kas mootor koos? :S

PostitusPostitas Anonymous » 01 Mär 2006, 00:34

selline asi juhtus siis et keset hiiumaa metsi sai külma mootoriga vist (tegeliklult päris kindlasti) natuke palju kohapeal kaasi vajutatud.
Ühel hetkel käis ilge pauk ja kõik.. :( enam ei tee auto midagi.. lähipäevadel peaks treilaga linna jõudma..

enivei.. äkki keegi oskab öelda mida ma ootama peaks.. ja palju see jama maksma võiks minna? ( mõtlen mootoriosa remonti)
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 01 Mär 2006, 08:20

Võib-olla on aiult rihm otsas, võib-olla tüsistustega. Ehk saad "esimese hoiatuse", pole välistatud, et moto vahetus. Ülevaade on hethel võrdne kohvi paksu pealt ennustamisega, saan aru murest, aga asja nägemata ei ütle keegi miskit tarka. Nii, et varu kannatust. :(
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 01 Mär 2006, 23:07

käis siis auto mustamäe mazdaabis.. suht lootusetut juttu räägiti seal.. põhimõtteliselt et plokist tükid väljas ja järelikult remontida mõttetu..

arvab keegi teisiti?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 01 Mär 2006, 23:12

Kurb kuulda. Egas midagi, pane vaim(ja rahakott) valmis ja küll saab murest üle. :(
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Evert » 01 Mär 2006, 23:26

Uuri järele, mis seal konkreetselt remonti vajab ja mida mootorist veel kasutada saab. Äkki mõtleb midagi välja...
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 02 Mär 2006, 01:04

kulibin kirjutas:Kurb kuulda. Egas midagi, pane vaim(ja rahakott) valmis ja küll saab murest üle. :(


vaimu olen valmis pannud ja rahakoti oleksnagu ka :lol:
aga viga selles et siiamaani on nagu üks mootor mida on saada ja selle hind on üle 20k.. loodaks kuidagi vähesemaga hakkama saada :D
Viimati muutis Anonymous, 02 Mär 2006, 01:07, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 02 Mär 2006, 01:05

Evert kirjutas:Uuri järele, mis seal konkreetselt remonti vajab ja mida mootorist veel kasutada saab. Äkki mõtleb midagi välja...


midagi konkreetsemat veel ei tea.. ja eks keegi teadjamees peab asja üle vaatama.. ise pole nagu eriline spetsialist.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 02 Mär 2006, 08:24

Pakun välja, äkki pirita mazdaabi pakub mõnda motot, küsi sealt.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 02 Mär 2006, 15:27

asi ongi selles et muustakalt öeldi et mazdadele on igasuguseid mootoreid aga 2,5 v6`te ei ole kuskilt saada.. ja et teist mootorit peale istutada peaks pool kapotialust ära vahetama..
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 02 Mär 2006, 16:29

otsi ise ka kuskilt lehest jne.Üks kord seisis "seal" mazdaabis 4aastat 3 mootorit,keegi ei tahtnud ja järku 1kuuga kõik läinud.Siit järeldan et mazda abi pole süüdi vaid ostjad on süüdi---- miks nad ei osta kaupa sümmeetrilise perioodiga?
Aga tean et sinu mootoris "õli viga" ei olnud,sest ta ei viibinud paugu toimumise hetkel kohapeal.
plokist tükk ära ja keps "naudib" ilma valgust.. :oops:
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas 323IFF » 02 Mär 2006, 16:54

õli on põhjustanud alati huvitavaid teemasid,nagu paar 323 siin foorumiski läbikäinud,nukvõllid hävinud( ka opelitelt tuntud mured)
vIIMATI EHK EELMISEL NÄDALAL TEHTUD AUTOL õli oli "seisev".Jah seisis klapi vedrude peal,imejaga ka kätte ei saanud pidi bensu peale pritsima et vedelam oleks ,ikkagi tuli lusikaga maha kühveldada.Väljalaske august venis 10cm pikk juga ja jäigi rippuma-- tõmba või käega välja.Vot kui hoolas omanik.Pagassist leidsime kaks tühja õli kankut 1 oli ADDINOL
(ÄRGE TEISED KASUTAJAD PAHANDAGE) aastast 97 teine mingi teise nimega aastast 2002 kahjuks tootja sama mis addinolilgi.
Niiet ärge raisake aega õli vahetuse peale ,mingi hetk vahetage parem mootor,kus juba äkki on puhtam õli sees.
MAITSE ASI.........
a.le.cog.
mõnede asjade üle tuleb pisut mõelda.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 02 Mär 2006, 16:58

323IFF kirjutas:ikkagi tuli lusikaga maha kühveldada.Väljalaske august venis 10cm pikk juga ja jäigi rippuma-- tõmba või käega välja.


Äkki oli hoopis näts? Kalevi uus "Tavotinäts" näiteks... :lol:
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 02 Mär 2006, 17:21

ÄKKI ÄKKKI ,euroliidus ei tule püksi ka äkki....
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 05 Mär 2006, 12:32

tagantjärgi olen ise ka jube tark ;)
aga ikkagi probleeb kui selline on tekkinud ja tahaks kuidagi lahendada selle..

ei tea kas mx-6 mootor 2,5aut läheb 626 2,5 aut 1:1-le peale?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Mär 2006, 14:21

Peaks nagu küll sama moto olema :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Mär 2006, 20:57

äkki keegi oskab öelda millistele autodele veel selline mootor peale on pandud.. 626, mx6, probe(vist), xedos?, ja ega äkki 929 3,0 mootor sobib?
või äkki sobib mõne eruoopa autoime mootor mazdale?
on kellegil kogemusi või teadmisi?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Mär 2006, 21:40

Ehitada saab pea kõigest, aga kas see ära tasub ja palju maksma läheb see oma teema 8) Aga Probe 2.5 V6 ongi ju mazda mootor :wink: Selle 3.0 V6 panek on vist keerulisem :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Mär 2006, 23:00

323IFF kirjutas:Pagassist leidsime kaks tühja õli kankut 1 oli ADDINOL
(ÄRGE TEISED KASUTAJAD PAHANDAGE) aastast 97 teine mingi teise nimega aastast 2002 kahjuks tootja sama mis addinolilgi.
MAITSE ASI.........
a.le.cog.


Sorry, et natuke teemast mööda aga,

Nimelt tekkis huvi, et kuna IFF ütles, et kahjuks tootja sama mis Addinolgi, siis kas kõnealune õli on tõesti väga kehv ? Ise kasutan sama õli poolsünti, kas peaks vahetama marki ? Muidu ikka iga 10 000km tagant vahetan õli ja juurde valan ka 10 000 kilomeetri jooksul kokku 2L kuskil, kui mõistlikult paarutada ja vahest lühikesi sööste teha. kui aga kiiresti järjest kaua sõita, siis rikub õli rohkem ja kulutab ka rohkem õli kõvasti.
Ükskord sai Tallinn - Pärnu mnt proovitud, palju mu maante hirm ka välja võtab, siis 230 näitas spidomeeter, salong oli tossu täis, kuigi ei usu, et tegelikult ta kärme on, eks spido valetab veits, aga õli oli peale seda küll tublisti mustem ja mõni mm vardal langenud.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 21 Mär 2006, 12:24

nüüd siis lugu selline, et opleks võimalik saada mootor millel rihm katki.. seega siis ka klapid koos..
minu mootoril peaks ülemine osa korras olema.. seega ei ytea kas on mõtet kahest ühte tegema hakata? kuuldavasti pidid tihendid ainult A-osadena olema.. või väidab keegi vastupidist?
üldse mis tihendeid ma vahetama peaks ja palju umbes see maksta võiks?
Anonymous
 


PostitusPostitas Reix » 21 Mär 2006, 13:30

ottV6 kirjutas:nüüd siis lugu selline, et opleks võimalik saada mootor millel rihm katki.. seega siis ka klapid koos..
minu mootoril peaks ülemine osa korras olema.. seega ei ytea kas on mõtet kahest ühte tegema hakata? kuuldavasti pidid tihendid ainult A-osadena olema.. või väidab keegi vastupidist?
üldse mis tihendeid ma vahetama peaks ja palju umbes see maksta võiks?

sellel mootoril ei jookse klapid pähe
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Anonymous » 21 Mär 2006, 14:04

et siis kui rihm on mootoril katki.. siis mootor peale uus rihm ja peaks töötama? :S
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 21 Mär 2006, 19:19

Ennem ikke proovi käega kah mootorit ringi ajada, kui liigub ja mingeid kolkse ega midagi kõrvalist kuulda pole siis küll :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 22 Mär 2006, 01:01

MazdaGTI kirjutas:Ennem ikke proovi käega kah mootorit ringi ajada, kui liigub ja mingeid kolkse ega midagi kõrvalist kuulda pole siis küll :wink:



kui nii on siis ma kingin lille kellelegi :D :D :D
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 22 Mär 2006, 08:19

Kunagi ostsin lehekuulutuse peale väidetavalt blokikaane tihendi rikkega mootori, kui lahti hakkasin lappama, selgus hoopis, et katki oli kaan ise(mitmeid läbivaid pragusid). Nii-siis sain põrsa kotis, ehk ei ole siin miskit kindlat, kuni ise üle pole vaadanud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 22 Mär 2006, 15:36

käisin siis mootorit vaatamas.. mootor käis ilusasti ringi ja midagi kuulda ka pole.. samas väitis kohapeal üks töömees, et ei ole võimalik et rihm on katki ja klapid ei lähe pähe.. selle kohta ütles ta et see on sama usutav kui auto sõidab 500000km ilma õlivahetuseta :S
tegu siis Järve Varuosakeskusega
Anonymous
 


Järgmine

Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist