Mario kirjutas:tagumist kolinat võib tekitada:
a. tagaluuk
b. üks amortidest on väsinud, lõhub stabikavarrast ja lõppeks kulutanud ära kummipuksi stabika ja kere vahel, et igakord, kui august läbi sõidad, käib stabikas juba vastu keret.. mul oli just niimoodi. Panin just uued amordid ja puksid taha. Asi korras.
Amordi ülemine tugipuks seda teha ei saa..
Kasti õlitaset on lihtne kontrollida. Sõidusuunas küljel peab olema suur polt. 17mm peaks olema.. selle keerad lahti ja pistad näpu sisse. Kui saab märjaks, on timmis. Kui pead näppu kõverdama, ja ikka õli pole, siis on pahasti. Siis pead juurde lisama. Dexron II käib sinna.
Räägin küll 323F kogemusel, AGA mulgi oli üks amort taga täiesti kutu(aru sai, et ilma koormata paukus nagu tagaotsast, alguse sai asi suurte külmadega). Seda, et amort läbi oli kuidagi aru ei saanud kandevõime järgi, sest enamuse ajast seisab see nagunii vedrude peal. Kui amordid olid vahetatud jäi midagi ikkagi kolisema, sai ka vigane stabikavardaots vahetatud(ning ka kummipuksid mõlemad). ÜV nüüd rohkem ei kiusanud, aga kolinavaba pole see tagumine ots ikkagi. Väiksemates aukudes häält ei tee, aga suuremates kolksub seal midagi küll. Vb kolksub lihtsalt kogu pagasiruumi sisu, sest vedrustus gaasiamortidega(Boge) ilma koormata pehme pole.
Kas Mario garanteerib, et amordi tugipuks ei saa häält teha? Sest mul tuli peale amortide vahetust üks salongi...puksi lasin taastada ühes töökojas, sest jupid on kallid, seega ei hakka niisama ka vahetama.