Mazda 626 GF 2.0 100kW 98a - TDI93

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GF 2.0 100kW 98a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 26 Okt 2011, 15:50

Tere kõik foorumlased!

Mõtlesin, et võiks ju enda autost ka niiöelda päevikut pidada ning auto siia üles riputada.

Lühidalt siis nii palju, et auto ostsin tegelikult juba suvel, kuskil Juuli lõpus. See on siis mul teine auto. Kui autot otsisin, siis tegelikult väga Mazdasid ei vaadanud, mingil hetkel lihtsalt jõudis pärale, et kõik need sakslased, mis minu hinnaklassi kuulusid, olid ikka vägagi ülehinnatud ning nukras seisus. Nii siis uurisingi veidi just nimelt 626-te kohta, sest müügil paar isendit oli. Vastukaja oli väga positiivne. Nii otsustasingi müüaga ühendust võtta ja asi üle vaadata. Mindud ja nähtud, tulin uhkelt autoga ka koju. Auto ise on tegelikult toodud Eestisse 2007-ndal aastal ja pärit on ta Saksast. Kui masina ostsin, oli läbisõiduks umbestäpselt 195 000 km. Praeguseks on tiksunud selle kolme kuuga üle 200 000 km.

Autost veidi lähemalt siis:

Värvuselt on tumeroheline luukpära, mida liigutab edasi 2 liitrine 100kW-ne DOHC mootor. Võimsat mootori heli summutab LG makk, mis suudab väga hästi tome tulla Mazda üllatavalt hea heliga kõlaritega, pagassis teeb oma tööd ka subwoofer. Varustus on peaaegu piisav, puudu on ainult püsikiirusehoidjast, mille võiks tulevikus paigaldada ja võib-olla ka istmesoojendusest, mille kohta täpsemalt ei oska praegu rääkida, kuna talv on ees.

Tehtud töödes nii palju, et väljavahetatud on kõik neli piduriketast ja klotsid, eesmine parempoole pidurisupport remonditud ning vahetatud bensiinifilter.

Ega praegu ei oskagi rohkem väga rääkida, las pildid kõnelevad endi eest :D .

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 08 Nov 2011, 21:54

Eelmisel nädalal siis installisin sellised toredad asjad külge. Kellele meeldib, kellele mitte - minu meelest üpris ilus. Aga samas, hädasti tahaks ette ikka neid udutulesid saada. Kui kellelgi pakkuda, oleks väga tore :)

Pilt
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas R-go » 08 Nov 2011, 22:58

Vellkamm tuu tee klaab.
Ehee,Jannil kah nüüd foorumis autol kaksikvend :D
Auto näeb väga hea välja.
Kas sul kah parktules midagi rohelist?
Muretut kulgemist.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 08 Nov 2011, 23:27

Aitäh!

Kuule, ma panid tegelikult mingid odavad Ledid parkidesse, aga ma praegu mõtlen, et peaks äkki need kollased tagasi panema. Kui lähituled põlevad, siis pimedas need sinakad parktuled paistavad sealt kollakate lähitulede kõrvalt suhteliselt erksalt välja :D , ei teagi kohe.

Selline küsimus ka, et kui palju sellisel Mazdal see õlivahetusvälp ka on?
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas skyline » 08 Nov 2011, 23:35

Välp on 15 000 km
Parkidesse soovitaks panna LED asemele tavalised hõõglambid. Kui tahad parktuledesse valgemat valgust, siis sellised on täitsa olemas, on veidi sinise klaasiga, mu autol on sellised sees. Margiks on vist Philips blue vision.
Ledidega tekib ülevaatusel jama kuna annavad sinakat valgust.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 08 Nov 2011, 23:40

Selge. Suured tänud. Kusjuures need, mis mul enne küljes olid, ongi vist Philips blue visioni omad :)
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2011, 00:33

kui on üle 180 000km, siis on juba õlivälp 10 000 ja soovitavalt linnaoludes 8000km. sest rõngad on piisavalt kulunud, et täissünti need enam ei pea ja parem katalüsaatorit hoida, ning panna poolsünti.
kena masin. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas JaanusM » 09 Nov 2011, 09:50

Need luukpärad näevad ülihead välja, kahju, et neid siis müüa pold kui ma omale GF-i soetasin. :D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2011, 13:13

tundub ka, et auto on ikka korraliku paugu ninna saanud.. kõrvalistuja airbag on puudu. 100kW masinad said kõik 4 airbagi vähemalt. Sellepärast ta nii kena välja näebki :P
Aga muidu paistab mõnna. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas JaanusM » 09 Nov 2011, 14:02

Mario kirjutas:tundub ka, et auto on ikka korraliku paugu ninna saanud.. kõrvalistuja airbag on puudu. 100kW masinad said kõik 4 airbagi vähemalt. Sellepärast ta nii kena välja näebki :P
Aga muidu paistab mõnna. :)

Lugesin just läbisõidu osa.. :D.

Kui mootor külmalt suitsema hakkab, siis jõudu Rõngaste vahetusel,
GF-i meeste kõige kardetum läbisõidu number on just sinna 200 000km kanti, minu omal oli siis 213 000.. :D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 09 Nov 2011, 21:32

Mario kirjutas:tundub ka, et auto on ikka korraliku paugu ninna saanud.. kõrvalistuja airbag on puudu. 100kW masinad said kõik 4 airbagi vähemalt. Sellepärast ta nii kena välja näebki :P
Aga muidu paistab mõnna. :)


Hehe, selle nurga alt ma ei osanudki näha. Aga eest kapotti vaadates on näha, et vasakul pool tiiva ja kapoti vahel selline suurem vahe, ja paremal pool põhimõtteliselt see vahe puudub. Kas ma peaksin nüüd korralikult pead vaevama, et see auto on paugu saanud?
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 09 Nov 2011, 21:34

JaanusM kirjutas:
Mario kirjutas:tundub ka, et auto on ikka korraliku paugu ninna saanud.. kõrvalistuja airbag on puudu. 100kW masinad said kõik 4 airbagi vähemalt. Sellepärast ta nii kena välja näebki :P
Aga muidu paistab mõnna. :)

Lugesin just läbisõidu osa.. :D.

Kui mootor külmalt suitsema hakkab, siis jõudu Rõngaste vahetusel,
GF-i meeste kõige kardetum läbisõidu number on just sinna 200 000km kanti, minu omal oli siis 213 000.. :D.


Nii, ja sellest tuleb siis eeldada, et varsti tuleb korralikult rahakotti tühjendada?

Hakka või mõtlema, et kas üldse on mõtet vaevata end selle autoga. Äkki on liiga suureks riskiks arvestades, et ta on avariiline.
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas martin » 09 Nov 2011, 21:38

Kõik kasutatud autod on 200k sõitnud ju :lol:
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas skyline » 09 Nov 2011, 22:08

Vabšee selgeltnägijad siin teemas, nendelt üsna kaugelt tehtud piltidelt näevad, et airbag puudu ja auto ilge pauguga :)
Mario võiks küll selgeltnägijate tuleproovi minna ;)

Kui hoolikalt vaadata, siis tõepoolest kapott ei istu, aga turvapadja puudumist pildilt minu kaardid ei näita :) Minu kaardid ütlevad veel, et Eestis on auto arvele võetud 2007 varakevadel ning seda on tehtud Tartus. Mu eelmine auto oli ka TGS numbriseeriaga.

Teemaalgatajale on juba mitmed potentsiaalsed tüüpvead üles loetud, ära põe, ega Mazda pole selline auto, mis kohe ropult lagunema ja raha nõudma hakkaks.

Võtsin just oma autol kokku, auto minu käes olnud kokku 25 kuud ja remondile ning juppidele on mul läinud kokku 824 eur, millest ca 1/4 on kulutatud konditsioneeri jamade lahendamisele. Ja ma olen selline, kes esimese kolina peale läheb kohe remonti. Ma ei ütleks, et Mazdat oleks kallis pidada :)

PS Avariilisuse ulatust võin sul aidata tuvastada kui sa Tartu peaksid sattuma, mul on olemas selline vidin nagu värvikihi paksuse mõõtja ;)
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 09 Nov 2011, 22:20

skyline kirjutas:Vabšee selgeltnägijad siin teemas, nendelt üsna kaugelt tehtud piltidelt näevad, et airbag puudu ja auto ilge pauguga :)
Mario võiks küll selgeltnägijate tuleproovi minna ;)

Kui hoolikalt vaadata, siis tõepoolest kapott ei istu, aga turvapadja puudumist pildilt minu kaardid ei näita :) Minu kaardid ütlevad veel, et Eestis on auto arvele võetud 2007 varakevadel ning seda on tehtud Tartus. Mu eelmine auto oli ka TGS numbriseeriaga.

Teemaalgatajale on juba mitmed potentsiaalsed tüüpvead üles loetud, ära põe, ega Mazda pole selline auto, mis kohe ropult lagunema ja raha nõudma hakkaks.

Võtsin just oma autol kokku, auto minu käes olnud kokku 25 kuud ja remondile ning juppidele on mul läinud kokku 824 eur, millest ca 1/4 on kulutatud konditsioneeri jamade lahendamisele. Ja ma olen selline, kes esimese kolina peale läheb kohe remonti. Ma ei ütleks, et Mazdat oleks kallis pidada :)

PS Avariilisuse ulatust võin sul aidata tuvastada kui sa Tartu peaksid sattuma, mul on olemas selline vidin nagu värvikihi paksuse mõõtja ;)


Tegelikult on kõrvalistuja turvapadi puudujah, ise arvasin et see ongi nii mõeldud, et armatuuril selline koht, et saad a' la asju panna, aga jah. Kusjuures auto on tõesti toodud Eestisse vist 2007 ja Tartust päris on ta ka ;). Aga eks paistab, loodame, et kõik kulgeb sujuvalt ja õnnelikult. Praegu olen mina kulutanud 4 kuuga umbes 230 eurot vist remondile.
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2011, 22:36

mootori remont pole ise-enesest kulukas ettevõtmine. Minul on 250k kella peal, poolsünt sees ja hetkel 0 suitsu. Ilmselt järgmise rihmavahetuseni venitab ära veel.. Sellest ära heitu. Aga lihtsalt kuna mootor juba lahti võetakse, siis on mõistlik kõik seonduvad tööd korraga ära teha. Mitte nii, et täna vahetad kolvid. Järgmine nädal tuleb isu rihma vahetada. Siis vahetad kuu aja pärast veepumba.. jne jne.. Kolvirõngad ja klapisääre tihendid on need kurja juured, aga MX6 näide oli, et klapisääretihendeid võisidki vahetama jääda. Ei muutunud midagi, läks vaid hullemaks.
No see avarii-teema on nii suhteline, lihtsalt kui ta juba puudu on, siis võib kahelda, kas selle autoga samasse nurka enam pauku saada tahaks. Minu auto on samuti nii ette kui takka saanud, õnneks kõik padjad alles ka. see laeka asemel olev pliiatsisüvend jäi mulle millalgi silma eBay's ja oligi kohe nimetus . airbagi asendaja. Et juhul kui on järsku juhtunud, siis võib ju selle luugi seal minema visata ja asendada sellise vidinaga. :D

Värvi koha pealt - vähe on autosid, mis sellises vanuses veel enam läigivad. Loomulik kolletumine ja matistumine, pluss parklamõlgid, pluss kivid, mis krusa rataste alt lenduvad... Eks võtab pisut kahtlema. Aga kui tehnika toimib, miks mitte. Vb kestab veel päris hea tükk aega.

PS. Mina võin selgeltnägijaks minna küll. Ma ütlesin Norras juba sõbrale, mis bussil viga on, kui see otsustas turbo tagant ära lülitada ja võtta "limp-home" asendi. Natuke jeblamist, saime turbo takka ja Rootsis ja Soomes kõvasti pähe andmine tagas selle, et me saime Rootsi tundrast Helkkarisse alla 12 tunni (1300km). Ja siin nüüd sai lahatud täna.. common-rail otsustas, et küttefilter ei lase piisavalt kütet läbi.

Mina igatahes loodan, et auto omanik nüüd ära ei kohkunud, selle jutu peale. :D Kasuta ikka masinat edasi.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 10 Nov 2011, 19:20

Ei ehmunud, auto tundub igati korralik ja ma olen üldiselt ka rahul. Praegu lisaks kolinale taga, mis viitab ilmselt sellele, et miski tahab vahetamist, häirivad mind kaks asja.
Esiteks, kiirendades auto takerdub, seda andis tunda juba millalgi septembris, kusagil kuu lõpu poole vahetasin bensufiltri ära, aga see nagu väga ära ei kadunud ja nüüd viimasel nädalal on kuidagi rohkem takerduma hakanud, kolmanda käiguga hakkab sujuvalt liikuma alles siis kui pöördeid juba 3000 ja rohkem. Mis ma peaksin ette võtma, vaatama üle küünlajuhtmed esimese asjana?

Teiseks, probleeme esineb veidike käigukastiga, algul ma ei teinud välja sellest, et vahel ei taha taguripidikäik sisse minna, kuid nüüd hakkab vaikselt ära tüütama see juba. Kui auto on seisnud ja siis sõitma minna, lähevad käigud väga kergelt ja sujuvalt, kui olen juba suht soojaks auto sõitnud, siis lähevad kuidagi raskemalt juba ja käike sisse pannes on tunne, et käigukang nagu kraabiks miskit ja raskemalt lähevad sisse. Ei tea kas siin on nüüd seost kas sõita nö sooja autoga või külmaga, aga probleem sellega on. Kas keegi oskaks äkki aimata, milles asi on? Või on see mingi Mazdade tüüpviga?

Ette tänades.
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas skyline » 10 Nov 2011, 19:53

Vaata käigukastis õlitase üle.
Mul ka vahel harva ei taha tagurpidi käik korraga sisse minna, siis panen korra esimese sisse ja proovin uuesti, kuna need käigud peaks ühe kahvli peal asuma.

Ja ega see mootor hakkabi elama kuskil 3000 rpm juurest, kuna käigud on tehtud niiiiii pikad.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 10 Nov 2011, 19:59

skyline kirjutas:Vaata käigukastis õlitase üle.
Mul ka vahel harva ei taha tagurpidi käik korraga sisse minna, siis panen korra esimese sisse ja proovin uuesti, kuna need käigud peaks ühe kahvli peal asuma.

Ja ega see mootor hakkabi elama kuskil 3000 rpm juurest, kuna käigud on tehtud niiiiii pikad.


Ja nüüd üks loll küsimus veel, :D , kus kohast ma käigukasti õlitaset saan vaadata?
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas JaanusM » 10 Nov 2011, 20:17

Jamh, lisan ka, et ära kohku siin nii väga midagi :D.

Mu auto saanud ette 2 laksu ja taha 1 laksu, aga näe sõidab ja ei lagune.

Mootori remont läks mul miskit 5000 krooni kanti ( seal juures tööraha ), noh sinna lisa veel rihmad ja asjad ka( mul olid alles vahetatud nood ei hakanud vahetama. )

kui sul taga midagi koliseb, siis seal palju võimalusi polegi tegelikult, üli lihtne tagumine sild sellel. ( kui kuidagi moodi viga ei leia ja taga trummel on, siis võta laiali ja asenda seal olev vedru, viga lahendatud. :D. )

Mul olnud 4 japanlast, kõigil on tagurpidi käiguga jama old, samas ei tea ka ühtegi tuttavat kes ütleks et tal tagumine käik kohe hooga sisse läheb igal katsel.
Mina enamjaolt meelitan kaasiga kui esimese korraga ei lähe.

Kiirendamisel takerdumine. Esimese asjana vaata küünlad üle, siis lase juhtmed üle mõõta ( pole odavad asjad, et lambist vahetama kukkuda ) ja siis võid Kaasi klapi üle vaadata, vbla kinni tahmanud.

Muidu ma ütleks, et vägagi aus auto on old. Olen nüüdseks üle aasta sõitnud ja kulutused onminimaalsed olnud. :).
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas martin » 10 Nov 2011, 21:05

Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 10 Nov 2011, 21:31

Aitäh
Hakkan ka siis vaikselt tarkusi koguma ;)
Praegu kiired ajad, aga kohe kui tekib aega hakkan siis uurima, mis veakesed vaevavad autot ja loodan asi sujub muretult.
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas Siim » 10 Nov 2011, 22:47

Õlitase kontrolli kiiremas korras ära,kui soojana ei taha käigud lülituda siis ei pruugi enam eriti mingit õli seal ollagi
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas Mario » 10 Nov 2011, 22:55

tagumist kolinat võib tekitada:
a. tagaluuk
b. üks amortidest on väsinud, lõhub stabikavarrast ja lõppeks kulutanud ära kummipuksi stabika ja kere vahel, et igakord, kui august läbi sõidad, käib stabikas juba vastu keret.. mul oli just niimoodi. Panin just uued amordid ja puksid taha. Asi korras.
Amordi ülemine tugipuks seda teha ei saa.. :)

Kasti õlitaset on lihtne kontrollida. Sõidusuunas küljel peab olema suur polt. 17mm peaks olema.. selle keerad lahti ja pistad näpu sisse. Kui saab märjaks, on timmis. Kui pead näppu kõverdama, ja ikka õli pole, siis on pahasti. Siis pead juurde lisama. Dexron II käib sinna. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 DOHC 100kW 98.a - TDI93

PostitusPostitas TDI93 » 10 Nov 2011, 23:49

Aitäh veelkord näpunäidete eest :) , abi kulub alati marjaks ära .

Üks huvitav lugu juhtus just, tulin äsja lühikeselt sõidult, kodust 7 km kauguselt poest. Tõmbasin käsipiduri peale poodi jõudes, kiirelt ja jõuga veits ning pärast tagasi sõites võtsin ilusti maha aga sõitma hakates tundsin, et auto ei liigu edasi. Tulin välja korra ja mõnus kärsakas oli üleval värskes õhus, käsipidur on kinni jäänud.. tiksusin siis rahulikult koju, homme saan vist sõbra juures garaašis asja üle vaadata , ehk siis vaatan ka käigukastiõli seisukorda.
Kasutaja avatar
TDI93
 
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Aug 2011, 15:00
Asukoht: Kiili

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist