Mazda 6 GT 2.3 122kW 03a. - inx

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 6 GT 2.3 122kW 03a. - inx

PostitusPostitas inx » 01 Jaan 2012, 14:53

Tere :wave:
Olen värske Mazda omanik, 9 päeva täpselt.
Plaan oli osta universaal, automaat, diisel ja nelivedu auto aga juhtus hoopis nii kogemata ja ise olen vägagi rahul :D
Auto ostetud uuena eestist 2003 aastal. Hetkel tean ajalugu vaid 2006 aastani siis lõppeb raamatusse sissekanded. Saatsin päringud esindustesse eks näis mis vastavad.
Masin ise tava GT varustusega: kliima, nahksisu, Bose süsteem, 17" suverattad, ksenoonid, istmesoojendus, DSC ja muud ei meenugi.
Sõitnud olen ca 1000km ja miskit hullu pole avastanud, ksenoonid tahavad vahetust kuna värelevad ja vahest üks ei sütti alati. Mootor lainetab tühikäigul ja võiks natuke erksam olla, kuid 4800 pöördel lajatab nagu planguga selga ja hakkab korralikult elama.
01.02 on Eurostautos broneeritud aeg diagnostikaks, ehk selgub siis midagi töpsemalt mootori suhtes.
Õlikulu tundub hetkel suht normaalne ja kütusekulu samuti maanteel 6,4, linna veel ei tea.
Rohkem ei oskagi hetkel midagi kirjutada, eks pildid räägivad ise rohkem.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
inx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Dets 2011, 08:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas Prema » 01 Jaan 2012, 22:37

Tere tulemast!
Päris huvitav, et mul olid auto soetamisel samad soovid ja sattusin ka "kuue" otsa ning olen rahul siiani.
Muretuid kilomeetreid!
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas Mel » 02 Jaan 2012, 00:10

Prema kirjutas:Tere tulemast!


Või e palju häid mazda aastaid :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas Portos2 » 02 Jaan 2012, 00:47

nemmist viisid koju.
edukaid kilomeetreid
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas inx » 02 Jaan 2012, 09:40

Tänud kõigile.
Nemmist on tõesti pärit, ma püsiklient ehk siis 4 auto sealt :D
inx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Dets 2011, 08:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas inx » 02 Jaan 2012, 20:05

Diagnostikas käidud ja ainuke mis arvuti näitas oli ksenoonide viga mis nüüd juba korras, vahetasin mõlemad pirnid välja ja tuled palju paremad kohe.
Aku ja laadimine pidi olema 50%. Lisaks kontrolliti üle pidurid ja veermik, ainus tähelepanek oli, et tagumistel ketastel on rooste randid.
Kuna diagnostika pöörete kõikumis põhjust ei tuvastanud, alustan küünalde ja juhtmete vahetusega, kui asi ei parane uurib edasi.
inx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Dets 2011, 08:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas Portos2 » 02 Jaan 2012, 21:16

mul oli kunagi enda omaga sama asi.kuna oli mazda esinduses tuttavad siis uurisid korralikumalt.jõutsid kahele järeldusele.kas õhulugeja nõel must või sisselaske kollektori klapid(need on plastmassist).sõitsin natuke ja vabanesin autost :mrgreen:
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas inx » 02 Jaan 2012, 22:00

Ma loodan esialgu siiski küünalde ja juhtmete vahetusele.
Portos2 kas sul oli kõikide pööretega uimane või samuti 4800 pöördest alates lajatas selga?
inx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Dets 2011, 08:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas Portos2 » 02 Jaan 2012, 22:48

käivitus kuidagi pikk.oleks tahtnud rohkemat ja rahulikult kulgedes oli uimps
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6 GT 2.3 122kw 03a. inx

PostitusPostitas inx » 05 Jaan 2012, 23:47

Täna sai vahetatud küünlad, juhtmed ja ksenoonin välja, küünlad olid ikka väga ära põlenud juba. Küünaldeks läks Bosch Platinum ja juhtmeteks NGK.
Mootori töö ühtlasemaks ja erksamaks ei muutunud küll aga läks käivitus tuntavalt paremaks.
Ksenoonide vahetus andis oodatud tulemuse, värelus on kadunud, ning valgustus on väga hea.
inx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Dets 2011, 08:30
Asukoht: Tallinn


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist