hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????
Mario kirjutas:hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????
kaheliitrine on sama öko ju.
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta.
hullkonn kirjutas:Mario kirjutas:hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????
kaheliitrine on sama öko ju.
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta.
Miks viimane kelle käest osta????Ma ei ostaks ehitusmehe käest tööautot pigem:D
... ja kokal on alati kõht tühi. Vot.
Igati viisakad numbrid juVaheR00 kirjutas:... Endal on reaalseks kuluks ikkagi jäänud 6.5l ja 7l kanti, teinekord ka rohkem
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist