Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas dilidon » 01 Jaan 2013, 22:17

Mul juhtus kunagi sõidu ajal nii,et mootor suri ära. Kõik asjad töötasid-tuled viled, aknad, kojamehed, aga mootor ei käivitunud.
Talvisel teel paras ehmatus..
Viga oli kapoti all olevates kaitsmetes, need mis on 80A- sed, 40A-sed. Kuni koduni sõitsin kaitsme asemel traadijupp. :shock:
Mine tea, äkki.......
Kannatlikku meelt igaljuhul.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 01 Jaan 2013, 22:27

dilidon kirjutas:Mul juhtus kunagi sõidu ajal nii,et mootor suri ära. Kõik asjad töötasid-tuled viled, aknad, kojamehed, aga mootor ei käivitunud.
Talvisel teel paras ehmatus..
Viga oli kapoti all olevates kaitsmetes, need mis on 80A- sed, 40A-sed. Kuni koduni sõitsin kaitsme asemel traadijupp. :shock:
Mine tea, äkki.......
Kannatlikku meelt igaljuhul.

Kaitsmetes ei ole viga kuna testisin üle kas töötavad ühendused tundusid ka nitsevo, ning ainult säde on puudu, bensu hais on kohutav sellest tühja käiamisest juba
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 02 Jaan 2013, 19:04

Täna võtsin maha ka mootori juhtmestiku, et kontrollida üle, kõik juhtmed, et need annaksid ühendust ega oleksid katki
Pilt
Tulemus- Kõik juhtmed on korras, pistikud annavad ühendust, signaalid jooksevad ilusti pistikust pistikusse, Mis järgmiseks? Veakoode ei ole, juhtmed on enamuses ringivahetatud, Ega ometi armatuurialuses juhtmestikus saa probleemi olla mis mõjutaks sädeme tekkimist?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kentaur » 03 Jaan 2013, 01:53

Ühe variandina pakuks külmjoote - paistab välja nagu mõrane joodis ja teatud olukordades ning temperatuuridel annab ühendust ning siis jälle ei anna.
Käi aju ning ta pistik ja kõik muud kahtlased detailid luubiga/kolviga üle.

Vaata siit ka ideid, ma kunagi korjasin foorumitest erinevaid soovitusi.
http://www.tsentraal.ee/mx6/ignition/


Lediga kontrolli, kas aju saab impulsid anduritelt - leia vabatahtlik, kes ketrab starterit.
See pilt ei pruugi sinu aastakäigu kohta kehtida, mingid juhtmed nihkusid.
Pilt

natuke rohkem infot on workshop manualis lk 862
Eeldan, et sa oled sellega juba tutvunud ja ei lammuta niisama igavusest autot laiali.
Juhendis on kirjeldatud samm sammult diagnostika soovitused.

Lisaks ka electrical manual
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 03 Jaan 2013, 02:55

Homme hakkan lediga uuesti kontrollima, ennem kui korraks tööle läks siis lediga signaale( andureid jagaja sees) kontrollides oli kõik korras, vastavalt ketta pööretele led vilkus, kuid tööle ikka ei läinud, aju vaatasin juba üle väga hea luubiga kõik pistiku ja mikroskeemi jalad olid külmjoodeteta, töötan saadud materjali hommikuks läbi, ja ründan autot uute asjadega :roll:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 15:32

kentaur kirjutas:Ühe variandina pakuks külmjoote - paistab välja nagu mõrane joodis ja teatud olukordades ning temperatuuridel annab ühendust ning siis jälle ei anna.
Käi aju ning ta pistik ja kõik muud kahtlased detailid luubiga/kolviga üle.

Vaata siit ka ideid, ma kunagi korjasin foorumitest erinevaid soovitusi.
http://www.tsentraal.ee/mx6/ignition/


Lediga kontrolli, kas aju saab impulsid anduritelt - leia vabatahtlik, kes ketrab starterit.
See pilt ei pruugi sinu aastakäigu kohta kehtida, mingid juhtmed nihkusid.
Pilt

natuke rohkem infot on workshop manualis lk 862
Eeldan, et sa oled sellega juba tutvunud ja ei lammuta niisama igavusest autot laiali.
Juhendis on kirjeldatud samm sammult diagnostika soovitused.

Lisaks ka electrical manual


kontrollisin lediga üle andurid jagaja sees töötavad, led vilgub nagu peab, voolud jooksevad nagu kirjeldatud, auto tööle ikka ei hakka :roll: :cry:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kentaur » 04 Jaan 2013, 19:54

Joonisel aju kontakt 1G läheb süütetransistori peale, kas sul sinna ikka tulevad impulsid ?
Samuti kontrolli massid üle kontaktidel e ja C.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 19:56

kentaur kirjutas:Joonisel aju kontakt 1G läheb süütetransistori peale, kas sul sinna ikka tulevad impulsid ?
Samuti kontrolli massid üle kontaktidel e ja C.

Mul tulevad voolud pikas pistikus teises järjekorras
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 19:57

c+5,a+5,f+12 on voolud
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 20:21

Zachary kirjutas:c+5,a+5,f+12 on voolud

need +5 on anduri mis jagajas on hallianduri
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 04 Jaan 2013, 23:17

Zachary kirjutas:c+5,a+5,f+12 on voolud

kuidas sa kontrollid toitepinge olemasolu? kas pistik lahti ja multimeetriga? siis on see vale mõõtmine, mõõtmist teostatakse koormusega - kas on kindel et kõik toited ja massid on korras, kui muudmoodi ei saa ja tead täpslt kus klemil on toide ja kus mass, kontrolli tavalise pirniga
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 23:18

leviathan kirjutas:
Zachary kirjutas:c+5,a+5,f+12 on voolud

kuidas sa kontrollid toitepinge olemasolu? kas pistik lahti ja multimeetriga? siis on see vale mõõtmine, mõõtmist teostatakse koormusega - kas on kindel et kõik toited ja massid on korras, kui muudmoodi ei saa ja tead täpslt kus klemil on toide ja kus mass, kontrolli tavalise pirniga

kontrollisin nii et juhe oli pistikus süüde sees, testriga ja kas andur töötab kontrollisin lediga
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 04 Jaan 2013, 23:20

aga jagajas olevat süütepooli toide ja juhtots on kontrollitud?
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 23:25

leviathan kirjutas:aga jagajas olevat süütepooli toide ja juhtots on kontrollitud?

on kontrollitud, kolmeses pistikus on 1 otsas +12 ja kui on ühendatud ja siis mõõtsin oli nagu juhendis
Now move to the 3 wire disty connector further back. This is where I think you'll find the problem. There are 3 wires....a 12V + ignition power, the tach trigger and a signal wire for the PCM data link connector.

Unplug the connector and find which wire is the 12V ignition wire. There will only be power at one wire in this 3 pin connector with the ignition on. Once this is clear, plug it back in and check for voltage on the other two wires with the ignition on.

The power flows out the ignition wire through the primary coil winding and back to the two other pins for signal to the PCM data link connector and Tach. When the ignition module fires, the transistor gets a 5V positive signal from the computer (line "F")that grounds the primary coil voltage to the ground "E" in the six pin connector. This makes the voltage on the Data Link Connector and Tach wire disappear. This voltage pulse on the 3 pin connector is required for the car to start and run. It's used as a substitute for the missing CKP1 sensor in later models.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 04 Jaan 2013, 23:36

kui pildil olevat f otsa korrax massi paned( ikka väga korraks) ja suutepooli otsa kuidagi küünla paned, tekib säde?
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 23:51

leviathan kirjutas:kui pildil olevat f otsa korrax massi paned( ikka väga korraks) ja suutepooli otsa kuidagi küünla paned, tekib säde?

ei ole proovinud sa mõtled 12v otsa, kas ma peaks selle pistikust lahti ühendama ja siis proovima või lisajuhtmega korraks massi andma?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kentaur » 05 Jaan 2013, 04:16

Anna transistori baasile (f ots) +5V nagu seal juhendis kirjas oli.
See avab transistori ja pool saab impulsi.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Fredo » 05 Jaan 2013, 05:11

Kui suure külmaga auto ei lähe esimesest võtme puudutusest käima siis ma iga kord mõtlen sinu auto peale ja reaalselt hakkan kartma sest kui mul siuke teemao leks siis ma vist annaks auto mingi sotiga ära sest WTF kuidas see võimalik on :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 05 Jaan 2013, 11:22

Fredo kirjutas:Kui suure külmaga auto ei lähe esimesest võtme puudutusest käima siis ma iga kord mõtlen sinu auto peale ja reaalselt hakkan kartma sest kui mul siuke teemao leks siis ma vist annaks auto mingi sotiga ära sest WTF kuidas see võimalik on :D

:roll: ma ei müü autott hea kere seisupärast maha, mootorit on lihtne vahetada, kuid koguaeg kere putitada on liig :wink:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 15 Jaan 2013, 06:19

Võtis aega mis ta võttis, vahetasin mis ma vahetasin, ning auto sõitis tähtajaks mis endale seadsin 7 jaanuar, kui oli vaja kooli minna :D 6 jaanuari õhtul kell18.00 sain auto tööle ja siis sõitsin ühikasse 8)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kaks nädalat oli diisli aken lahti :D :D käisin sealt süüteluku põhja võtmas ja ju siis unustasin akna pärani lahti :D :D :D
Pilt


Kokkuvõttes vahetasin ära autol, Armatuurialuse juhtmestiku, kapotialuse juhtmestiku, kõik kaitsmed, kõik releed, enamus andureid mootoris, jagajas vahetasin transistori, lõpuks ka süütepooli, mis teise autopeal proovides töötas, kuid siis lõpetas seegi lepingu, kui olin oma auto korraks tööle saanud :D kõik autos olevad mass klemmid said üle joodetud/lihvitud/koomale pigistatud käigukastipealsed massid jootsin kokku ja läksid klemmiga suure poldi alla :D nüüd on kapotialune päris kirju värvilisest isoleerist :D sellel nädalavahetusel saan kätte uue süütepooli, ja kuna tuli välja et 6 silindri küünal on nahkas siis selle vahetan ka ära, praegu on peal üks vanadest küünaldest.

peale sõitu märkasin et ei ole vaja mööda kraave sõita :D möödasõidul traktorist, sattusin võrdlemisi kraavi servale nii et vall riivas stanget korraks tegi natuke paha mu autole tõmbas natuke värvi plastikult maha :roll: eks kui nüüd värvimiseks läheb tuleb mingit hääd krunti tervele autole anda et värv ikka kinni jääks igalepoole :D aga see on tulevikus, kui ülejäänud laiendused stangedele on valmis :wave:
Pilt
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Jaan 2013, 19:27

Ja kesse siis "süüdlane" oli?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kanemgi » 15 Jaan 2013, 19:56

Nüüd saad autu teist sünnipäeva pidada :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 15 Jaan 2013, 20:00

tomkulibin kirjutas:Ja kesse siis "süüdlane" oli?

süüdlaseks võib pidada aja hammasratast :P ikkagi 20 aastat vana auto, ning massid ja transistor ning süütepool andsid otsad järjest :D kõigepealt transistor, siis süütepool siis massid
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 15 Jaan 2013, 20:00

kanemgi kirjutas:Nüüd saad autu teist sünnipäeva pidada :D

see oleks ikka päris mitmes sünnipäev, kuna südameid olen sellel autol ju mitmeid vahetanud :D :D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 22 Jaan 2013, 22:41

Täna ostsin Mazdale uued küünlajuhtmed 51€ :D Käisin ka asjapulga juures kes mõõtis üle Lambdade korrasolekut, ning sain teada, et Mazda tõmbab õhku vahele, gaasiklapi juures olevast torust, igatahes kui mingihetk aega saan, siis pean sellega tegelema, vägakiire nädalavahetus on ees :D Kust saab soodsalt Lambda andurit (odavamalt kui 75€)?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist