Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Pulku » 23 Jaan 2013, 13:43

Võid ju uurida MazdaAbist, äkki neil mõni kontrollitud kasutatud olemas aga muidu arvan, et ega vast odavamalt saagi
Pulku
 
Postitusi: 248
Liitunud: 05 Veebr 2008, 22:35
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas ArgoMazda » 23 Jaan 2013, 22:04

Zachary kirjutas:Täna ostsin Mazdale uued küünlajuhtmed 51€ :D Käisin ka asjapulga juures kes mõõtis üle Lambdade korrasolekut, ning sain teada, et Mazda tõmbab õhku vahele, gaasiklapi juures olevast torust, igatahes kui mingihetk aega saan, siis pean sellega tegelema, vägakiire nädalavahetus on ees :D Kust saab soodsalt Lambda andurit (odavamalt kui 75€)?

'
Vaata sealt, Autospetsialist OÜ. Mulle tehti pakkumine 42eur uus osa. :wave:
Kasutaja avatar
ArgoMazda
 
Postitusi: 24
Liitunud: 05 Jaan 2013, 22:22
Asukoht: Ida-virumaa

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 23 Jaan 2013, 22:13

Kõigepealt likvideerin õhulekked
:D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 29 Jaan 2013, 00:26

Õhuleketest sain lahti, kerge pragu lõdviku joote kohas, silikoon aitas hädast välja :D nüüd on madal pöörded koguaeg liiga kõrged 1000+ rpm
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Evert » 29 Jaan 2013, 10:51

Pane diagnostikarbis traat TEN ja GND vahele ning kruti tühikäigu kruvist pöörded u. 700-750 peale.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 29 Jaan 2013, 21:02

aga kui mul vahest harva kukuvad pöörded normi
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Jaan 2013, 23:45

Sel juhul peaks sul pöörded ise normi minema kui teed kuis Evert mainis. Ehk miski mis tõstab päärdeid sul, reageerib õieti vaid mõnikord.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 29 Jaan 2013, 23:52

tomkulibin kirjutas:Sel juhul peaks sul pöörded ise normi minema kui teed kuis Evert mainis. Ehk miski mis tõstab päärdeid sul, reageerib õieti vaid mõnikord.

Kütusekulu on märgatavalt madalam kui varem, ennem sain 52 liitriga 320km nüüd juba 320 sõidetud ning nõks alla poole alles kütet :wave:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas R-go » 30 Jaan 2013, 01:43

Kas mul aitaks sama võte.Mul ei lange pöörded kunagi all 1000.Külma mootoriga mingi 1800 vast.Ka sooja mootoriga on 1000-1100.Ja kütusekulu on viimaste arvutuste järgi u. 14 sajale :shock:
Ei julge lambist näppima hakata,pärast asi üldse p...s.
Varem käisin esmaspäeviti tankimas nüüd heal juhul üle nelja päeva :(
Mainin igaks juhuks ära, et tangin alati 30-e euri eest.
Viimati muutis R-go, 30 Jaan 2013, 01:55, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 30 Jaan 2013, 01:45

R-go kirjutas:Kas mul aitaks sama võte.Mul ei lange pöörded kunagi all 1000.Külma mootoriga mingi 1800 vast.Ka sooja mootoriga on 1000-1100.Ja kütusekulu on viimaste arvutuste järgi u. 14 sajale :shock:
Ei julge lambist näppima hakata,pärast asi üldse p...s.
Varem käisin esmaspäeviti tankimas nüüd heal juhul üle nelja päeva :(

ma sõidankord nädalas kodu ja kooli vahet 1 kuuga kokku 2 paagitäit :D kool on kodust 40 km :D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 05 Veebr 2013, 23:18

eile õhtul hakkasin siduriketast vahetama, hommikuks tehtud, kell 8 lõpetasin :D
Pilt
Pilt
Pilt
ostsin vene masina siduri katted puurisin augu fershengi jne. katted peale, ja treipingis ümmarguseks 2cm väiksemaks :D 2 katet kokku 7€
Pilt
Ja ühe japsile tahaks ka üle tahi anda, pooltelju tugilaagripoldid, tihe keere alumiiniumis, pmst käega keeras keerme maha. Keerasin poldi vastu ja nii kui võtmega pingutama hakkasin oli keeere läinud, keermepulgaga 10 laia sammuga keerme sisse ja vene polt järgi :D problem solved
Pilt

Lust on sõita kohe sidur lahutab laitmatult :P :wave: :thumbup: :clap: :D ühe soojaga vahetasin ära ka esimese klapikambri kaane tihendi, ja tegin kõik võimaliku et jagaja juurest enam õli välja ei voolaks :D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 19 Veebr 2013, 15:54

Tuleb hakata lambda andureid vahetama, 15,17,24 on veakoodid mis seda eeldlatavasti tõestavad :( õnneks kolme paagitäiega on kõik tasa, kuna praegu khkhmm 16l per 100km on natuke palju :roll:

Kas universaalne lambda 70€ tk on kallis?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mario » 19 Veebr 2013, 20:54

on ka odavamaid... iseasi, kas see on sul koos pistikuga või ilma. :)
mina eelistaks koos pistikuga, sest ise sa seda h*i nii hermeetiliseks saad, et esimese külmaga lambdat pilpaks ei lase.
viimati olid need universaalsed 4 juhtmega miskit 40€ kanti (Topran) aga see Topran on nii kuradi uimane, et ma kardan, et sa saad heitgaasi ja kütusekulu paika ainult tulise mootoriga. :D
Aga kui on Denso pakutav alternatiiv, siis võib võtta küll.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 19 Veebr 2013, 21:40

Mario kirjutas:on ka odavamaid... iseasi, kas see on sul koos pistikuga või ilma. :)
mina eelistaks koos pistikuga, sest ise sa seda h*i nii hermeetiliseks saad, et esimese külmaga lambdat pilpaks ei lase.
viimati olid need universaalsed 4 juhtmega miskit 40€ kanti (Topran) aga see Topran on nii kuradi uimane, et ma kardan, et sa saad heitgaasi ja kütusekulu paika ainult tulise mootoriga. :D
Aga kui on Denso pakutav alternatiiv, siis võib võtta küll.

pistike ei ole selline nagu mazdal :roll: mis mõttes pilbasteks lasta?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mario » 19 Veebr 2013, 21:58

kui juhtme isolatsiooni otsad on hermetiseerimata, siis pääseb sealt niiskus sisse ja tekib termošokk - külmub lõhki.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 19 Veebr 2013, 22:13

FYI. Lambdaandureid teeb vaid Bosch, teised teevad hapnikuandureid :lol: .kuna Bosch on patendeerinud sõna lambdaandur. see nii suusoojaks öeldud
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mario » 19 Veebr 2013, 22:24

:lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Evert » 20 Veebr 2013, 11:37

Mario kirjutas:on ka odavamaid... iseasi, kas see on sul koos pistikuga või ilma. :)
mina eelistaks koos pistikuga, sest ise sa seda h*i nii hermeetiliseks saad, et esimese külmaga lambdat pilpaks ei lase.


Eh? :eh:
Ma lõikasin originaalidel pistikud ära, jootsin universaalsed andurid sinna otsa, isoleerisin joodised termokahaneva sukaga, pärast tõmbasin veel juhtmetele paar keerdu isoleerpaela ümber.
On kestnud nii kaua, et ma ei mäleta isegi aastat, millal ma neid vahetasin.

Ega vaskjuhe mingi lambitaht ole, et andur end selle kaudu vett täis imeb ja lõhki külmub.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Veebr 2013, 11:43

Evert kirjutas:
Mario kirjutas:on ka odavamaid... iseasi, kas see on sul koos pistikuga või ilma. :)
mina eelistaks koos pistikuga, sest ise sa seda h*i nii hermeetiliseks saad, et esimese külmaga lambdat pilpaks ei lase.


Eh? :eh:
Ma lõikasin originaalidel pistikud ära, jootsin universaalsed andurid sinna otsa, isoleerisin joodised termokahaneva sukaga, pärast tõmbasin veel juhtmetele paar keerdu isoleerpaela ümber.
On kestnud nii kaua, et ma ei mäleta isegi aastat, millal ma neid vahetasin.

Ega vaskjuhe mingi lambitaht ole, et andur end selle kaudu vett täis imeb ja lõhki külmub.


Ma mõtlesin sama :wave:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kentaur » 20 Veebr 2013, 11:50

Mina võtsin pistikust kontaktid välja ja jootsin kontaktide külge uued juhtmed.
Kuid minul lambda vahetus koode ära ei kaotanud, viga oli hoopis kehvas süütes.
Nimelt peksis kõrgepinge jagaja rootori vananenud plastikust läbi vastu nukkvõlli otsa.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Veebr 2013, 11:53

kentaur kirjutas:Mina võtsin pistikust kontaktid välja ja jootsin kontaktide külge uued juhtmed.
Kuid minul lambda vahetus koode ära ei kaotanud, viga oli hoopis kehvas süütes.
Nimelt peksis kõrgepinge jagaja rootori vananenud plastikust läbi vastu nukkvõlli otsa.


mul uus jagajakaas, rootor, ja uued küünlajuntmed. ning peale veakoodide kustutamist ilmuvad nad mõne ajaga tagasi :P
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Veebr 2013, 16:55

Lambdad käes Boschi toodang 2h ja vahetatud :lol:
Pilt
Kasutatud töövahendid
Pilt
Lõpp resultaat
Pilt
Üks lamdadest ei tahtnud kohe mitte lahkuda oma kohalt :D
Pilt
Ehk nüüd saab paagitäiega rohkem sõita kui 325km :wave:
Eelmine nädalavahetus vedasin autosse lüliti ja dioodi et lihtsamini diagnoosida veakoode:P täitsa hästi toimib :clap:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 20 Veebr 2013, 23:43

Evert kirjutas:
Eh? :eh:
Ma lõikasin originaalidel pistikud ära, jootsin universaalsed andurid sinna otsa, isoleerisin joodised termokahaneva sukaga, pärast tõmbasin veel juhtmetele paar keerdu isoleerpaela ümber.


nii ei tohiks teha näitex. lambda sensor vajab referentshapnikku, mis läheb sensorisse juhtmekaudu, kui nüüd tinutad siis paned tee kinni ja andur ei näita õieti
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 21 Veebr 2013, 00:33

leviathan kirjutas:
Evert kirjutas:
Eh? :eh:
Ma lõikasin originaalidel pistikud ära, jootsin universaalsed andurid sinna otsa, isoleerisin joodised termokahaneva sukaga, pärast tõmbasin veel juhtmetele paar keerdu isoleerpaela ümber.


nii ei tohiks teha näitex. lambda sensor vajab referentshapnikku, mis läheb sensorisse juhtmekaudu, kui nüüd tinutad siis paned tee kinni ja andur ei näita õieti


Kuidas seda pistikut ühendama oleks pidanud?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas leviathan » 21 Veebr 2013, 00:59

Zachary kirjutas:

Kuidas seda pistikut ühendama oleks pidanud?

anduril tavaliselt pigistatavd "torud" kaasas
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist