Käivitamisel tossab GF/GE

Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas rauli2288 » 14 Veebr 2012, 16:05

Tere rahvas mul nimelt mazda 626 2.0 97a hakkas peale õlivahetust külmalt suitsema.Soojalt brobleem kaob ja enne seda pole olnud seda jama vana õliga.Alati oli käivitus hea puhas ainult auru tuli veidi.Uue õlina panin addnoli poolsündi.Samas panin tähele seda,et õli on pandud maksimum leveli jutini ehk isegi ca millimeeter rohkem.Kas see ei või olla põhjus.Kui asi võib olla õlirõngastest siis kes teab palju see vahetus maksma läheb koos osadega.Või keegi tartust kes teeks andku teada.
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas Evert » 14 Veebr 2012, 18:47

Tõenäoliselt on uus õli vedelam, sellepärast vanaga ei suitsenud. Õli normi probleem olla ei tohiks, seega ilmselt jäävad sõelale õlirõngad.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas Siim » 14 Veebr 2012, 19:25

Õlirõngad jah.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas rauli2288 » 14 Veebr 2012, 19:27

Jah ise arvan ka,et siiski ei ole mõtet jamada ja otsida vastuseid mis lahendusi ei anna.Asun vast kohe rõngaste kallale kui vaid teaksin kus kohast neid saab.Neti portaalides pole.Vast peab japanpartsi minema või.
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas Siim » 14 Veebr 2012, 19:38

Mario teadis vist kuskohast neid saab,mingitest koivuneni kataloogidest leidis ka,kui mul homme meeles on siis ma uurin soomest ise,siin kindlasti odavamad.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas Mario » 14 Veebr 2012, 21:00

koivunen jep. A sa siim oled augule lähemal. :D
üks teooria on veel välja käidud, seda Mazda enda inimeste poolt: kasutada 5W-50 täissünti. Pidi samuti suitsemise edasi lükkama. Ise pole seda õli väga levinult leidnud ja King Oil on hakanud ka kuhugi ära peitma end. Kohe, kui võimalik, katsetan järgi.
Siiski rõngastevahetus on kindla peale minek, saab aimu, mis mootori sisemuses toimub.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas rauli2288 » 14 Veebr 2012, 21:23

Aajah no siis nii kui sa siim vaatad siis ikka kirjuta.Üritasin netist vaadata seda koivuneni,aga ei saa miskipärast midagi vaadata ei lase kusagil klikkida.
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas JaanusM » 15 Veebr 2012, 01:46

Õli rõngad 100% julgen väita.
Vana õli oli paksem ja ei nirisenud läbi lihtsalt, nüüd vedelam ja ongi tulem käes, ajutiselt aitab sind ehk paksem õli aga kauaks..

Las ma pakun, läbisõit on nõks üle 200 000 km?
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: mazda 626 peale õlivahetust

PostitusPostitas skyline » 15 Veebr 2012, 09:41

Mario kirjutas:koivunen jep. A sa siim oled augule lähemal. :D
üks teooria on veel välja käidud, seda Mazda enda inimeste poolt: kasutada 5W-50 täissünti. Pidi samuti suitsemise edasi lükkama. Ise pole seda õli väga levinult leidnud ja King Oil on hakanud ka kuhugi ära peitma end. Kohe, kui võimalik, katsetan järgi.
Siiski rõngastevahetus on kindla peale minek, saab aimu, mis mootori sisemuses toimub.


Mario, odavat 5w-50 täissünti on Mannol toodangus. Olen kasutanud Mannol Stahlsynth Ultra 5w-50 õli. Tartus saab seda näiteks Sepa turul olevast Helika autokaupade poest ja Raunexist Vilandi maanteel vist ka. Hind on ca 20 eur 5 liitrine kanku.
Hetkel minu autol sees Mobil 5w-40 ja ütleks, et sellega on suitsemist väha harva, igatahes harvemini kui eelnimetatud 5w-50 õliga seda oli.
Muide, selliste suurte külmadega tasub hoolikamalt õlitaset jälgida, mootorid kipuvad siis rohkem õli võtma. Mul oli kuu ajaga sellest õlivarda normi lohust, mis peaks olema 1 liiter, pea pool ära haihtunud, kusjuures mootori otsest suitsemist ei olnud ja õlilekkeid ka ei näe, et oleks tekkinud.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas rauli2288 » 15 Veebr 2012, 10:56

JaanusM jah kust teadsid läbisõit jah juba 210600
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas JaanusM » 15 Veebr 2012, 11:02

rauli2288 kirjutas:JaanusM jah kust teadsid läbisõit jah juba 210600

Sest nende tüüpviga on see, et nõks peale 200 000km kuluvad õlirõngad sedasi ära, et hakkab külmalt suitsema, mul oli läbisõit 218 000 km kui ostsin ja suitses külmalt nagu ei tea mis asi, aga mul oli ploki tihend ka läbi.

Ühesõnaga, ajutiselt võib päästa sind paksem õli, aga Rõngaste vahetusest sa ei pääse, ja kui rõngaid vahetad juba, siis võid rihmad jne asjad ka ühe ropsuga ära vahetada, sest see mootor läheb sul ikka väga pulkadeks.

ma tegin kogu selle kadalipu läbi ja raha kulus kroonides selle peale umbes 4000 krooni koos tööga. ( Kusjuures Mootorit võtsime kaks korda lahti, aga noh tegin ise ka näpud õliseks sai kiiremini valmis. ) Aega kulus 2 päeva, sest ma ei suutnud kusagilt Saalesid saada ja ajasin neid mööda ilma taga.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas rauli2288 » 15 Veebr 2012, 13:30

Jaanus kus sa selle remondi tegid.Kas ise see 4000 on ju odav kui ma ei eksi.No see,et rihmad ja rõngad ja töö ka veel.Muidugi pole varem mazdat omanud ja hinnapoliitika veel võõras.Muide ootan eniselt pakkumisi tartu meestelt kes seda tööd oskavad.
Viimati muutis rauli2288, 15 Veebr 2012, 13:32, muudetud 1 kord kokku.
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas martin » 15 Veebr 2012, 13:31

Eestis on ju pooltel autodel läbisõit 200k ümber :lolno:
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas rauli2288 » 15 Veebr 2012, 13:35

martin kirjutas:Eestis on ju pooltel autodel läbisõit 200k ümber :lolno:

Jahh nii ta on,aga paraku vist see mazda sinna kanti kipub,et teatud aeg hakkab suitsema mitte,et halb auto oleks.Olin varem alfa omanik sellega kogu aeg muu jama oli.
rauli2288
 
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Jaan 2012, 20:58
Asukoht: tartu

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas JaanusM » 15 Veebr 2012, 15:07

Krt ma kuskilt lugesin mingit ilgelt tarka juttu nende rõngaste kohta, et need pidid mingi teistmoodi olema, mingi japside aretus kütuse säästmiseks vms, sp need mootorid ka suitsema hakkavad, et rõngad kergemad, või õrnemad või ei mäletagi täpselt mis nendega tehti,

aga jah, ma olen selle mazda üldiselt suhteliselt rahul, ei nurise nagu väga millegi üle, mugav, peaaegu vaikne, liigub jne.

Aga jah, need rõngad, aga samas usun, et kui korra vahetad siis teist korda enam seda tegema ei pea, sest jägmiseks korraks on juba kere ümbert ära roostetanud. :D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: K: 626 peale õlivahetust käivitamisel tossab

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Veebr 2012, 19:54

JaanusM kirjutas:Krt ma kuskilt lugesin mingit ilgelt tarka juttu nende rõngaste kohta, et need pidid mingi teistmoodi olema, mingi japside aretus kütuse säästmiseks vms, sp need mootorid ka suitsema hakkavad, et rõngad kergemad, või õrnemad või ei mäletagi täpselt mis nendega tehti...
323 BP mootoril on samas mõõdus kolvid, mis 626 FP, erinevusega, et kolvõrõngad paksemad, ehk suurem hõõrdetakistus, kütusekulu, pikaealisus ja kulumiskindlus. Nüüd siis tehtigi modi, et vähendada keskonna sastet ja suurendada mootori effektiivsust, millega kahanes resurss. Aga ega uuemate mootorite puhul ei panustatudki enam kestvusele. Niigi on antud mudel juba arvestuslikust ressursist kaugelt üle.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas raivo36 » 10 Jaan 2014, 13:06

..
Viimati muutis raivo36, 12 Juul 2014, 00:51, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2001
raivo36
 
Postitusi: 7
Liitunud: 18 Juul 2013, 23:58
Asukoht: Muhu

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas Evert » 10 Jaan 2014, 14:38

Klapisäärtel ja õlirõngastel on üsna sarnased sümptomid küll. Loomulikult võid esiteks lasta klapisääretihendid vahetada, lootuses, et ehk aitab ja kui ei aita, siis rõngaste kallale minna, aga foorumikasutajate kogemuste järgi on süüdlaseks olnud (kui õigesti mäletan) alati rõngad.

Lase teha kompressiooni test. Kui mõni silinder on madalamate näitajatega, siis sinna võiks valada küünla-august u. korgitäis mootoriõli ja uuesti testida. Kui numbrid paranevad, siis on rõngaste viga. Kui mitte, siis klapisäärte. (allikas: internett)
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas uve » 10 Jaan 2014, 15:09

sedasi saab küll vea kätte, et isegi siis kui on klapisääre tihendid läbi, ega vast ka kolvirõngaste vahetus siis kaugelgi enam ole.
naise autul ka suitseb , teen teise mootori valmis siis on ainult vahetuse vaev.
õemehel ka sama mootoriga oli suitsemise probleem, vahetas klapisääre tihendid ära kuid ikkagi jätkas suitsemist kolvirõngaste pärast.
121 x1 , ... , 626 x3, 929 x2
Kasutaja avatar
uve
 
Postitusi: 275
Liitunud: 19 Juul 2006, 01:39
Asukoht: Tallinn

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas raivo36 » 10 Jaan 2014, 18:36

Evert kirjutas:Klapisäärtel ja õlirõngastel on üsna sarnased sümptomid küll. Loomulikult võid esiteks lasta klapisääretihendid vahetada, lootuses, et ehk aitab ja kui ei aita, siis rõngaste kallale minna, aga foorumikasutajate kogemuste järgi on süüdlaseks olnud (kui õigesti mäletan) alati rõngad.

Lase teha kompressiooni test. Kui mõni silinder on madalamate näitajatega, siis sinna võiks valada küünla-august u. korgitäis mootoriõli ja uuesti testida. Kui numbrid paranevad, siis on rõngaste viga. Kui mitte, siis klapisäärte. (allikas: internett)


Väga kaval nõks igatahes katsetan homme .
Mazda 626 2001
raivo36
 
Postitusi: 7
Liitunud: 18 Juul 2013, 23:58
Asukoht: Muhu

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Jaan 2014, 10:20

raivo36 kirjutas:...Ja ka nemad viitasid tihenditele...
Kui palju on "nemad"el pistmist olnud Mada FS,FP mootoritega, milledel on see probleem tüüpveaks?

See test annab tõeseid tulemusi, kui teed seda külma mootoriga, sest ainult külmalt tossab. Kui soojalt teed testi siis saad tulemuse mis viitab kolvigrupi kulumisele(mis sisaldab ainiti ka kolvirõngaid).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas raivo36 » 13 Jaan 2014, 12:31

..
Viimati muutis raivo36, 12 Juul 2014, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2001
raivo36
 
Postitusi: 7
Liitunud: 18 Juul 2013, 23:58
Asukoht: Muhu

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas skyline » 13 Jaan 2014, 22:23

Minu arvates on klapisääretihendite vahetus raharaisk.
Kui sa siin foorumis veel veidi ringi otsid, siis leiad küllalt mehi, kes vahetanud esmalt klapisääretihendid ja sellest ei muutunud mitte kui midagi. Hilisem kolvirõngaste vahetus vaid aitas

Eks sa vaata palju õlikulu on, mul suitses ka mazda GF aeg-ajalt ostust saati 3,5a kuniks ta maha müüsin. Õlikulu 15 tuh vahetusvälba juures oli sealjuures 200-500 grammi ja ülevaatusel olid heitgaasid alati normis. Kui õli liitrites ei võta, siis on see suitsemine pigem esteetiline probleem, millega võid oodata. Kui õli hakkab liitrites minema tasub ära vahetada.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas raivo36 » 14 Jaan 2014, 13:05

..
Viimati muutis raivo36, 12 Juul 2014, 00:53, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2001
raivo36
 
Postitusi: 7
Liitunud: 18 Juul 2013, 23:58
Asukoht: Muhu

Re: Käivitamisel tossab GF/GE

PostitusPostitas skyline » 14 Jaan 2014, 14:07

See õlilisand võib sul tõepoolest veidi aidata. Mina kasutasin ka paar korda Mobil õli koos X1R õlilisandiga ja siis suitsemise probleem peaaegu kadus olles vaid väga harva 0 kraadi ümber ilmade puhul. Hullemini suitses odavõlidega.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron