Mario kirjutas:number on tuttav... oleks nagu näinud seda autot tartus mõnda aega...
eniveis..
rihmavahetus nüüd küll mingi ulmeteadus ei ole, et ainult esindusse pead ronima. Kui väga tahta, saad ka ise kodus hakkama.
Kui muidugi sellist asja ette võtta ei julge, siis pädevam (nimekam) töökoda võib abiks olla. Meil siingi klubis on hakkajaid küll, kes oleks nõus ehk abistama...
No rahakotile ta väga suurt auku ei tekita, kuna tundub korralik isend. Veermik on selline peavalu valmistaja, kuid leiab lahendusi küll ja küll. Õnneks.
Xedos 9 on ainuke Mazda mudel, millele kanti peale 9 kihti värvi. Seda vigastada on juba töö omaette. Rooste vastu muidugi ei saa, see tekib paratamatult ja ka poeuutel autodel.
Niiet hoia siis kursis oma tegemiste ja tähelepanekutega. Ehk tekib siia siis veel X9 omanikke.
E: Siim jõudis otsaga ette juba.
_siim_ kirjutas:Ilus isend,olen isegi neid piilunud,aga minu jaoks on mootor liiga väike
Hammasrihma vahetus on sellel autol väga lihtne,iga natuke pädevam tegelane saab hakkama,seda mootorit on toodetud juba 20 aastat enamvähem
Käigukast on neil natuke õrnavõitu,tuleb ilusti õli ja filtrit vahetada siis ehk kestab ka,aga samas asenduskaste leiab sinna nii mx3/mx6/626/xedos6 küljest kui peaks midagi kunagi nihu minema.
nirgi kirjutas:iluz,iluz muretut kulgemist,minu oma seisab juba mitmentat aastat kuna siin Rakveres sellised lambad et viga ei leia ja momendil rahakott ka suht tühi et teda kuhugi viia
edvin0212 kirjutas:Üks ilusamaid Mazdasi minu arust. Selline äriklassi auto näeb välja
tomkulibin kirjutas:Nii mõnigi omaaja luksklassi masin on nüüseks taskukohane ka väiksema sissetulekuga inimestele. Iseasi, kas jätkub vahendeid väärikaks ülalpidamiseks
kennu kirjutas:hea näeb välja jaa ikka ikka aga need suunatuled vaheta küll välja eks.
edvin0212 kirjutas: äriklassi auto näeb välja
Mel206 kirjutas:edvin0212 kirjutas: äriklassi auto näeb välja
Ikka eliit, lux sellisega vist pikki vahemaid hea vajutada
Siin ongi see inimlik lähenemine. Praeguseks keskklassi masinatele paigaldatakse seda, mis omal ajal vaid kõrgema klassi masinatele omane olnud. Natuke suuremaks ajavahesid venitades võiks näitena tuua suurt luksust, kuis kalessi jõuallikas hobune asendati aurumootoriga ja see oli ka vägagi suur luksus, omal ajalPulku kirjutas: Kõik saadaolevad lisad on saadaval igal praegu saada oleval kesklassi masinal.
Mel206 kirjutas:Votsulle lux,e kapote kuidagi kahtlaselt kreenis
Mario kirjutas:Üldiselt peaks vesilihv ja poleerimine sind mõneks ajaks avitama.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist