Tervitusi jälle Mazdaklubi Pere.
Soetatud sai nimetatud tumeroheline masin 3 nädalat tagasi. Sõidurõõmu jätkus nädalaks, kuni temperatuur -30 ja ülespoole näpistas.
Esimese külmaga läks vana aku läbi, krokodillidest teda enam ellu ei äratanud.
Kolm päeva hiljem sai uus aku peale visatud, see tühjaks käiatud ja starter teise ilma saadetud.
Kuna vahepeal sai Eestimaa pinnalt tolmu pühitud on auto seisnud soojemaid ilmasid oodanud.
Eilsest sai siis tellitud uued:
genekarihm Gates
Knecht õli-,
Knecht õhu-,
Knecht kütuse- ja
Corteco salongifiltrid
uued süüteküünlad
ja õli Liqui Moly TOP TEC 4100 5W40 - Kuigi ma ise olin arvamusel, et 10w40 võib vanemale mootorile parem olla, teati öelda, et V6 jaoks on kindlalt 5w40 parim lahendus. Hope it´s true.
Nüüd veel nädala lõpus auto nööri otsa ja starterit remontima, et tagasi teedele libiseda.
Tegemist jätkub, aga kuna auto tuli koju suhkruhinnaga, jääb alles ainult tegemisrõõm:
parem tagumine pidurisupport kinni kiilunud
veovõlli otsakumm vahetusse
roolilatis lõtk
esimesed stabikaotsad vahetusse
parem tagumine pikiõõts vahetusse
ristõõtsade puksid vahetusse
mootori õhutoru vahetusse
Auto läbis enne ostu täisdiagnostika.
Varustusest:
4x elektriaknad
elektripeeglid
elektriline juhiiste
konditsioneer
püsikiirusehoidja
udutuled
Pilte tuleb juurde, kui klõpsan ja uuendusi, kui posu asju jälle tehtud saab.
Tänan tähelepanu eest.
PS! Kellel on originaal velgedele pakkuda kahte kapslit, andke teada.
I remember the future.
http://www.apartmentsestonia.com = lühi- ja pikajaline majutus, ruumid üritusteks/pidudeks Tallinna Vanalinnas.