Ei ole ikka õieti. Õieti on mutrid üles poole ja peale teist/kontra mutrit peab olema tolli jagu keermesosa nähtav.hullkonn kirjutas:...Ja nüüd pärnumoodi ja õieti!!!
See on rõhu tasandus lüliti, peab miskil ajal avanema ja "sussu" enda kaudu välja laskma.hullkonn kirjutas:Ja üks lõdvik seisab tühjana ja üks ots jookseb selle klappini või mis see iganes on Teate targad klubilised????
tomkulibin kirjutas:Ei ole ikka õieti. Õieti on mutrid üles poole ja peale teist/kontra mutrit peab olema tolli jagu keermesosa nähtav.hullkonn kirjutas:...Ja nüüd pärnumoodi ja õieti!!!See on rõhu tasandus lüliti, peab miskil ajal avanema ja "sussu" enda kaudu välja laskma.hullkonn kirjutas:Ja üks lõdvik seisab tühjana ja üks ots jookseb selle klappini või mis see iganes on Teate targad klubilised????
Mel206 kirjutas:Kumbki ei kõlba need 5 kodaraga ä tüüdand,noo mudugi valik on sinu,ikka kärje pead kuskilt hankima.
kanemgi kirjutas:Mel206 kirjutas:Kumbki ei kõlba need 5 kodaraga ä tüüdand,noo mudugi valik on sinu,ikka kärje pead kuskilt hankima.
Saareel 13" kärjed müüa mazda alt pärit aga mitte orig. vist.
Aga siis läheb masin madalaks kah kui just ulme kõrged rehvid pääle otsi
kanemgi kirjutas:Lükka kandilise äärega valud alla sobivad paremini kere kujuga
Need need mis esimesel pildil all neeg kuidagi imelikud sobiksid välimuselt rohkem nagu ümaramale kerele nagu golf
kanemgi kirjutas:Ma mäletan kunagi Jansa müüs selliseid 15" valusid, nüüd kahetsen et ää ei ostnud.
hullkonn kirjutas: sellised sebid .
hullkonn kirjutas:Aga jah sellised valud ei paku pinget nagu mellil all on!!!
hullkonn kirjutas:Ühed maasikad veel aga need vist gd omad???teate????
tomkulibin kirjutas: Sõltub poldivalemist.
tomkulibin kirjutas:Asi mida sina nimetad "kiirendusklapp" on tegelikult eelsüüte nurga vaakum regulaator.
üks vas kaks voolikut pole probleem(teine läheb otse sisselaske kollektorisse peale õhufiltrit ja enne pöördsiibrit). Probleemiks osutub hoopis jagaja asend süütehetke suhtes. Esimesel pildil on sul kui ei eksi pritsega mootori küljest(2.0L 66kW) pärit jagaja, alumisel pildil originaal karb. 2.oL 74kW. Korra prioovisin vastastikust vahetamist, ei sanud sellise kombinatsiooniga ilma küüneviha sisse ajamata käima.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist