Nüüd siis selline uuendus,et masin tuli parandusest ja ühe pütta sai tööle aga teist veab ikka kaasas,ning härra jaan arvas,et võiks vahetada sisselaskekolle tihendi,klapikambrikaane tihendi,karburaatori ja kiirendus vaakumklapp vms mm igastahes see viimane jagaja juures pesitseb.Ja siis kui need asjad tehtud siis tagasi uuesti kontrolli!!!Süüde sai kontrollitud kah ja see täiesti,ning surved 12bar mm tähendab,et moto päris sõelapõhi pole ja natuke vaeva näha peaks käima veel aastaid ja aastaid rahulikult.Ja tuleb reedel siis rüüstama minna autopoodi jälle
Ja kasutaja härra
Bmw käest tulevad ehk järgmiseks nädalaks karburaatorid kah ära,ning saab pusima hakata nendega.
Ja üks küss veel
Kas pärnus keegi karpadega tegeleb veel???Autobaasis või kuskil .
Klaasipesu pumbateema sain kah ometi toimima ja külge läks natuke vinguv aga töötav vurr,kuigi eelmine kah töötas idee poolest aga ei jõudnud ta nii palju kerida,et klaasipesuvett aknani tuua!!!
Leitsin siin paar päeva tagasi kolades ühed sony xplode tweetrid mis leitsid tee mazdasse vanade mac audio ja kenwoodi ühe ribaliste kõllide kõrvale tiba teravamat andma
Ja stereot mängib nüüd peoneeger DEH-2300UB
Ja paari nädala pärast viskan sellise purkaka kah sisse autosse kui aega leian
Woofri parameetrid:
Single Voice Coil Subwoofer 15", 300W RMS, 4 oomi. Sagedusvahemik 26Hz - 800Hz, tundlikkus 91db. Kroomitud korpus, kullatud kontaktid. T/S parameetrid: Reve (DC VC Res) 3,4Ohm, Fo (Res Freq) 37,2094Hz, Zo (Z max at Fo) 18,9365Ohm, Sd (piston Area) 0,0855Sqm, BL (Flux*Lenght) 12,3452Tm, no (Ref Effency) 0,7150%, SPL (SPL at 1w/1m) 90,5614db, QMS (Mech Q) 3,9648, QES (Elec Q) 0,8062, QTS (Total Q) 0,6700, VAS (Acous Vol) 115,7171Litr., Cms (Compliance) 111,3942Um/n, Mms (Total Mass) 164,2379Gram, Mmd (Diaphm Mass) 149,8551Gram.
Ja ise ehitatud kast on täpselt mõõtude järgi ehk siis ümardatult 116 liitrit
Võimendi parameetrid kah siis
Magnat RX Monoblokk
MAX power @ 1 ohm 2000W
RMS power @ 4 ohm 350W
RMS power @ 2 ohm 500W
RMS power @ 1 ohm 800W