Kas küünalde värvus normis, tunduvad kuidagi tumedad, küünlad sõitnud 20 000km kas peaks juba vahetama? Küsimus tekkis sellepärast et auto on hakanud uimaseks jääma.
See, et liiga tumedad on, vastab tõele. Pigem oletaks: sõidad lühikesi "Otsi", mootor ei saa piisavalt soojaks. Järelduse tegin sellest, et isolaatori värvus tume ja silindrisse ulatuv metallosa (keermest silindri sisemuse poole) on roostes- kondensadi tagajärg. See, et antud küünlad enam kasutada ei kõlba, on minu arusaamist mööda vähe ennatlik järeldus. Soovitaksin mootor korralikult soojaks sõita ja samade harjunud kiiruste juures kasutada madalamat käiku tagades sellega kõrgemad mootori pöörded- parema silindri läbipuhke.
Mind paneb mõtlema see, et kõikidel küünaldel on isolaator erineva tooniga . Vaata üle millised sul need küünla pesad on. Kahel keskmisel küünlal tundub keerme osa kuidagi õline, või siis lihtsalt pilt petab. Minul on olnud probleeme sellega, et klapikambrikaane tihend lekkis natuke ja õli kogunes küünla pessa. Õli teadupärast elektrit hästi ei juhi ja küünalde maandus halvenes, mis andis ka mootori töös tunda.
Minu arvamus oleks, et küünlad ei maksa nii palju, et neid mitte vahetada.
kui piisavalt gaasiga mitte tagasi hoida, kannatab neid küünlaid veel ühe õlivahetuse jagu kasutada. Kuigi jah, keermeosa on ka maru kahtlane, tasuks taskulambiga piiluda aukudesse, et kui õli on urgu tekkinud, tasuks uurida neid samu tihendeid, et klapikambrikaas maha ja pinnad ära puhastada ja neile siis esialgu kasvõi silikooniga natuke kuju juurde anda. Ajutine lahendus, aga esialgu töötab.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Proovi u 10 min jooksul liigelda mootori pööretega üle 3500rpm, peale seda vaata korra uuesti küünlad üle. Küünalde mahakeeramine töösoojal mootoril pole soovituslik, võid keerme nahka keerata!