Fredo kirjutas:...teeb siukse säästu tjüüningu...
...kas minna otseläbi välja laske peale oleks tõhus...
Kõige odavam tuuning on veetava massi vähendamine.
Süsteem on tervik, sina lased vaid osa vabaks. Mida sa sealt väikese takistusega summutist läbi lased, kui pöördsiibri kurk on kitsas, klapiaukudest ei räägiks...
Pealegi on vabalthingaval mootoril väljalaske vastusurve oluline!
Pealegi igasugune tuuning algab algusest, ehk kõik mis on olemas töötab perfektselt, sealt hakkab alles edasiminek.
Enamuse tuuningu võib õnnestunuks lugeda, kui selle käigus on säilunud algne võimsus
juukseföön turboks, vesiniku generaator bensupaagi asemele, rehvid madalamks, et saaks soolikaid põrutada ja kindlasti korralikult laiemaks, et saaks ikka tuntavalt suurendada veeretakistust...
Mitte, et ma halvustaksin tegevust ennast, pigem mõtlematut tegevust. Ära unusta, auto on tervik, mis koosneb erinevatest agregaatidest ja misiganes muudatus mõjutab kõike, mis tema küljes on.
Kogemustest- 25% suurendatud mootori võimsust= praod lanseri ja kere vahel, Mootori mass suurendatu u 20kg= käänmikud kõverdusid kardirajal kiiremate ringide järel.