Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Ralfwind » 16 Apr 2012, 13:42

Käiisin täna A-ülevaatuses (Tartu Lõunakeskuse) juures. Pandi kordusülevaatus kuna väidetavalt peab uue normi kohaselt sellel Diiselmootoril suitsususe näit olema 1,25. Minul kõikus see näit 1,6 ja 2,0 vahel erinevatel katsetel. Tehnoülevaataja ütles mulle, et küllap peab pihustaeid reguleerida laskma või siis küttele lisandit kallama. Ise tangin Statoilis. Ootan ettepanekuid ja soovitusi.
Viimati muutis Ralfwind, 16 Apr 2012, 23:15, muudetud 4 korda kokku.
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas riisiveski » 16 Apr 2012, 15:21

Diiselmootori puhul ei mõõdeta CO2-e, vaid mõõdetakse tahmasust (tahma suhtelist kogust väljalaskegaasides).
Sellel auto peaks norm olema 3,0 [m-1] ja alates 2008. a autodel 1,5 [m-1]. Kust kohast selline väide, et norm on 1,25 [m-1]?
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas Ralfwind » 16 Apr 2012, 17:40

riisiveski kirjutas:Diiselmootori puhul ei mõõdeta CO2-e, vaid mõõdetakse tahmasust (tahma suhtelist kogust väljalaskegaasides).
Sellel auto peaks norm olema 3,0 [m-1] ja alates 2008. a autodel 1,5 [m-1]. Kust kohast selline väide, et norm on 1,25 [m-1]?

Vend oli väga ebakindel ja raamatust mingit normi ei leidnud, siis võtis kapoti lahti ja leidis sealt tulede märgi juurest numbri 1,25 ja ütles, et see ongi see number. Ütles, et 2 aastat tagasi oli norm 3,0 minu autole aga nüüd peab olema 1,25. Tegi 14 katset ja ütles, et lase pihusteid reguleerida või lase mingit diisli lisandit sisse kallata.
Viimati muutis Ralfwind, 16 Apr 2012, 23:04, muudetud 2 korda kokku.
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas Siim » 16 Apr 2012, 17:43

HAAHAA korras vend oli siis,see 1,25 on tulede reguleerimiseks protsent :mrgreen:
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas Ralfwind » 16 Apr 2012, 17:45

Siim kirjutas:HAAHAA korras vend oli siis,see 1,25 on tulede reguleerimiseks protsent :mrgreen:

Ma ise ka kaldun ka arvama sest seal on tulede märk juu. ( valge kleeps)
Ta otsis paaniliselt kapoti all ringi ja lõpuks viimases hädas osutas sellele ja raius, et nii see on
Samuti ütles ta nüüd on uued nõuded! 2 aastat tagasi oli 3,0 lubatud.
Ta otsis tehase poolt antud normi kapoti alt? Paistab , et sattusin ullikese otsa või?
Võtke nüüd sõna ja andke mulle mingi määrus millega oma õigusi taga nõuda!
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas margys » 16 Apr 2012, 18:13

Siim kirjutas:HAAHAA korras vend oli siis,see 1,25 on tulede reguleerimiseks protsent :mrgreen:

jutt jumala õige!
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas riisiveski » 16 Apr 2012, 19:08

Varasema kirjaga vähe kiirustasin.
Ei sattunud sa ullikese otsa. Täiesti reaalne, et see 1,25 on su auto kapoti alla kirjutatud ja sellisel juhul on see ülevaatajale kohustuslik järgida. Tegemist on sellisel juhul pigem heatahtliku ülevaataja, kes hoolib, et liikluses osaleksid korras (loe: mitte tahmavad) autod.

Diisli suitsususe puhul on normid kirjeldatud mitmetasandiliselt. Esiteks tuleb järgida autole kantud tootja poolt määratud normi. Kui see info ei ole kättesaadav, siis tuleb võtta see info andmebaasidest. Minu poolt eelnevalt toodud normid on juhuks, kui eelnevad mõõtenormi leidmise kohad tulemust ei anna.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas riisiveski » 16 Apr 2012, 19:14

Ralfwind kirjutas:Võtke nüüd sõna ja andke mulle mingi määrus millega oma õigusi taga nõuda!

Nõuded on kirjas majandus- ja kommunikatsiooniministri määruses nr 42, lisa 1, kood 709.
Sinu kirjelduse järgi on lõppkokkuvõttes ülevaataja õigesti käitunud, välja arvatud see, et ta oleks pidanud peale 9. katset mõõtmise lõpetama ja siis juba korduva määrama. Ilmselt soovis parimat, aga kui tulemit ei ole, siis ei ole.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatus ja suitsusu

PostitusPostitas Ralfwind » 16 Apr 2012, 20:59

Huvitavat lugemist suitsususe teemal kuidas käib autojuhtide "võrdne kohtlemine"
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Olin isiklikult ARK tehnoosakonna kontoris kusagil 4 aastat tagasi, kus arutasime diisli suitsususe normi asju. Ütlesin, 10 isiku juuresolekul, et selline olukord on lubamatu kui nõutakse andmesildil oleva k-arvu järgi otsustamist kas mootor vastab tehnonõuetele? Selgitasin, et see andmesilt on paljudel masinatel kellegi poolt eemaldatud vastavalt ülevaataja soovitusele või on autoomanik ise selle peale tulnud, et silt eemaldada. Point on selles, et ilma sildita on suitsususe norm kohati kuni 6 korda lõdvem kui sildiga masinal (silte on erinevaid väärtustes 0,5 – (3,2 BMW)). Ütlesin, et tegemist on ebavõrdse kohtlemisega mis on õigusriigile kohatu. Selle peale öeldi: "Millert, aga kus Teie olete meie riigis võrdset kohtlemist näinud?" Võtsin asja naljana ja ajalugu teab, et selline sildi nõue vajus vaikselt ajaloo hämarustesse. Nüüdseks on see jutuajamine ununenud ja ülevaatuspunktidele saadeti selge korraldus 19.01.2012 selle kohta, et ülevaatajad peavad juhinduma andmesildist ja kui seda ei ole siis võetakse normiks euroliidu ühtne norm (3,0:2,5:(1,5 katiga diisel)). Riigiametnikud nõuavad laboratooriumi tingimustel etalonkütust kasutades saadud mõõtmistulemust mis väidetavalt saadi tüübikinnituse saamiseks. Tahaks küsida kas ülevaatuse kvaliteedi tõstmise nimel hakkabki tehnoülevaatus üha enam muutuma pigem tüübikinnitusega saadud tulemuste kontrolliks – võrdluseks? Uute, garantiid omavate autode puhul on see veel kuidagi mõeldav kuid kui peab 1998 aasta turbodiislil nõudma suitsususe arvu 1,3 saavutamist mõõtmisel siis mina ei pea seda õigeks. Samas keda huvitab ühe ülevaataja arvamus, mina täidan juhendit sest ARK asjadega mitmekordsel mittenõustumisel on neil võimalik peale panna isegi sunniraha kuni 500 000 EEK vt. Liiklusseadust. https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021 § 75. Tehnonõuetele vastavuse kontrolli järelevalve (8)
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel 74 kw 2,0 2004 tehnoülevaatos ja CO2

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Apr 2012, 06:52

Ralfwind kirjutas:...võtis kapoti lahti ja leidis sealt tulede märgi juurest numbri 1,25 ja ütles, et see ongi see number...
Siim kirjutas:HAAHAA korras vend oli siis,see 1,25 on tulede reguleerimiseks protsent :mrgreen:

Lähtudes sellest, et silt tõesti tulede sümboliga on ja muid silte, mis tahma sisaldusega seonduks, pole peab tarkade raamatu sisust juhinduma, ehk
riisiveski kirjutas:Nõuded on kirjas majandus- ja kommunikatsiooniministri määruses nr 42, lisa 1, kood 709.
...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas skyline » 17 Apr 2012, 16:03

Ralfwind kirjutas:Käiisin täna A-ülevaatuses (Tartu Lõunakeskuse) juures.


Esimene lause ütleb kõik :) Kuulsin just eelmine nädal sõbra kurtmist, kellel oli vanale autole samas ülevaatuspunktis korduv väänatud seetõttu, et tagaakna kojamees puudus, oli vaid konts.
Ma ka lolli peaga ostsin ca kuu tagasi cherry.ee-st A-tehnoülevaatuse voucheri. Võin selle kellegile klubilistest edasi müüa, kes tahab, mina oma jalga nende punktidesse enam tõsta ei kavatse. Tartus Annelinna punktis (Jaama tn) hakati mind ka eelmine aasta isa autoga seal käies peetima parktulede LEDide pärast. Varem oli seal see normaalne ja mõistlik koht, aga kui soomlased nad üle võtsid ja selle A-Ülevaatuse keti moodustasid on suhtumine muutunud väga karmiks.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas h20m » 17 Apr 2012, 18:49

skyline kirjutas:
Ralfwind kirjutas:Käiisin täna A-ülevaatuses (Tartu Lõunakeskuse) juures.


Esimene lause ütleb kõik :) Kuulsin just eelmine nädal sõbra kurtmist, kellel oli vanale autole samas ülevaatuspunktis korduv väänatud seetõttu, et tagaakna kojamees puudus, oli vaid konts.

Las sõber räägib siis mis veel autol viga oli. Kui vahepeal midagi kardinaalselt muutunud pole, siis peaks kojamees ikka väheohtik viga olema. VÄ vigasi võib olla koguni 3. Teemaalgatajale, mine esimese hooga kuskile mujale üv punkti ja lase lihtsalt suitsususe test teha, vaata mis kostavad. Siis saad edasi mõelda...
h20m
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Mär 2007, 11:29
Asukoht: Eesti.

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Ralfwind » 17 Apr 2012, 19:50

skyline kirjutas:
Esimene lause ütleb kõik :) Kuulsin just eelmine nädal sõbra kurtmist, kellel oli vanale autole samas ülevaatuspunktis korduv väänatud seetõttu, et tagaakna kojamees puudus, oli vaid konts.
Ma ka lolli peaga ostsin ca kuu tagasi cherry.ee-st A-tehnoülevaatuse voucheri

Odav voucher ja ja põhjalik ülevaatus. Muideks ülevaatus kestis 1 tund ( arvuti käivitamine, restartimine, piduristendi käivitamine, siis arvuti rike, taas arvuti käivitamine, restart, kataloogist mootori otsimine, kerenumbri kontroll, mootori numbrite kotroll, kataloogist kontrollimine, arutlemine ->järsku on tegemist 626 mootoriga kuna kataloogis pole, käsipudiri stendil saadi tulemus liialt hea väärtus (50%), taas uus test pidritele ja väärtus saadi normaalne, andmete sissekandmine arvutisse... ja templi panemine). Küsisin kas kiiremini ei saa. Vastati , et pole hullu laupäeval käis 1 auto ja täna olete Teie esimene "meil aega on". Paistab, et Cherry voucherid oli vaja müüa, et saada rohkem kliente. Ülevaatusunktis käib väga vähe kliente arvatavasti ja aega on rohkelt käes. Igatahes "väga põhjalik ja tubli töö" :)
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas skyline » 17 Apr 2012, 21:44

Ralfwind kirjutas:
skyline kirjutas:
Esimene lause ütleb kõik :) Kuulsin just eelmine nädal sõbra kurtmist, kellel oli vanale autole samas ülevaatuspunktis korduv väänatud seetõttu, et tagaakna kojamees puudus, oli vaid konts.
Ma ka lolli peaga ostsin ca kuu tagasi cherry.ee-st A-tehnoülevaatuse voucheri

Odav voucher ja ja põhjalik ülevaatus. Muideks ülevaatus kestis 1 tund ( arvuti käivitamine, restartimine, piduristendi käivitamine, siis arvuti rike, taas arvuti käivitamine, restart, kataloogist mootori otsimine, kerenumbri kontroll, mootori numbrite kotroll, kataloogist kontrollimine, arutlemine ->järsku on tegemist 626 mootoriga kuna kataloogis pole, käsipudiri stendil saadi tulemus liialt hea väärtus (50%), taas uus test pidritele ja väärtus saadi normaalne, andmete sissekandmine arvutisse... ja templi panemine). Küsisin kas kiiremini ei saa. Vastati , et pole hullu laupäeval käis 1 auto ja täna olete Teie esimene "meil aega on". Paistab, et Cherry voucherid oli vaja müüa, et saada rohkem kliente. Ülevaatusunktis käib väga vähe kliente arvatavasti ja aega on rohkelt käes. Igatahes "väga põhjalik ja tubli töö" :)

Oi, tänan selgituse eest. Said siis kohe täie raha eest, sest ega see ülevaatuse täishind vastab Tartus ca 1,5h autohooldustööle. Mujal TÜV punktides tehakse selle 32 euri eest ju 15 minutilist "haltuurat" ning keegi ei viitsi kulutada tundi.

Seega otsin lolli, kes mu Cherry voucheri nüüd ära ostaks, sest oma autodega, mis aastates 2001, 1997 ja 1995 sinna minna ei julge, sest need pole enam piisavalt uueväärsed :)
Minu õnn, et ükski minu autodest pole vähemalt diisel, küll aga võib vist ka seal oodata, et kuna TÜV punktide jumalus Autodata väidab, siis hakatakse ka seal 1995a karburaatormootoriga autolt nõudma katalüsaatori olemasolu, mida pole seal aga mitte kunagi olnud.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Siim » 18 Apr 2012, 00:06

1995a karburaatormootoriga autolt nõudma katalüsaatori olemasolu, mida pole seal aga mitte kunagi olnud.

:mrgreen: ? Ehk ytled margi,peale lada kohe pähe ei kargagi :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas skyline » 18 Apr 2012, 09:41

Siim kirjutas:1995a karburaatormootoriga autolt nõudma katalüsaatori olemasolu, mida pole seal aga mitte kunagi olnud.

:mrgreen: ? Ehk ytled margi,peale lada kohe pähe ei kargagi :D

Škoda Felicia
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Mario » 18 Apr 2012, 20:16

skyline kirjutas:
Ralfwind kirjutas:Käiisin täna A-ülevaatuses (Tartu Lõunakeskuse) juures.


Esimene lause ütleb kõik :) Kuulsin just eelmine nädal sõbra kurtmist, kellel oli vanale autole samas ülevaatuspunktis korduv väänatud seetõttu, et tagaakna kojamees puudus, oli vaid konts.
Ma ka lolli peaga ostsin ca kuu tagasi cherry.ee-st A-tehnoülevaatuse voucheri. Võin selle kellegile klubilistest edasi müüa, kes tahab, mina oma jalga nende punktidesse enam tõsta ei kavatse. Tartus Annelinna punktis (Jaama tn) hakati mind ka eelmine aasta isa autoga seal käies peetima parktulede LEDide pärast. Varem oli seal see normaalne ja mõistlik koht, aga kui soomlased nad üle võtsid ja selle A-Ülevaatuse keti moodustasid on suhtumine muutunud väga karmiks.

tagumine puuduv kojamees ongi keelatud. Minule tehti ka märkus ülevaatusel, et "pane kasvõi vars, aga peab olema" Või siis eemaldada täielikult, sest küljepeeglid on olemas ju.
ise soovitan kõigile tartus Lõuna-Eesti Autokeskuse ÜV punkti Viljandi maanteel. Soe suhtumine, sõbralikud soovitused ja ei noki nii väga pisiasjade kallal, kuigi jah, ütles, et puuduv tagumine kojamees on piisav, et võtta ÜV ja määrata trahv. Selle aasta ÜV punktide muudatused.
Edaspidi hakatakse ka ÜV punktides veakoode lugema, nii nagu ülejäänud maailm seda teeb.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Siim » 18 Apr 2012, 21:41

2001 ja edasi autodel on meil ka Obd test koos gaaside m66tmisega,aga samas on meil igas garaasis aparatuur olemas,m66dame ise 2ra ja väljaprinditud paberiga kus meie tempel lähed ylevaatusele ning aksepteeritakse,ei m66da enam keegi.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas riisiveski » 19 Apr 2012, 11:22

Siim kirjutas:2001 ja edasi autodel on meil ka Obd test koos gaaside m66tmisega,aga samas on meil igas garaasis aparatuur olemas,m66dame ise 2ra ja väljaprinditud paberiga kus meie tempel lähed ylevaatusele ning aksepteeritakse,ei m66da enam keegi.

See kehtib ainult bensukate kohta ja üksikutes riikides Euroopas, sh mitte Eestis.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas pokenaut » 19 Apr 2012, 11:47

Mine lase torud maanteel korralikult puhtaks ja see auto läheb kõikidest normidest läbi. Diislid ei kannata seda üliökotamist, mida meil siin tehakse.

Isegi mu 12 aastat vana pea 900k sõitnud veok läks puhtalt ÜV'lt läbi, peeglist ei näe kunagi tahma, kui kohapeal seistes kõrval seisad, siis vastu valgust kergelt on näha.
Või siis mu eelmine veok, mis oli 15 aastat vana ja 1,6mln km sõitnud läks tahma kohapealt läbi samamoodi nagu uuem. Olgugi, et sõi 2000km peale 5l õli ja 3000km peale paisupaagitäie jahutusvedelikku.

Ei tangi korralikust tanklast, vaid tööjuurest kohapealt, küte ise on paras solk(vähemalt ma ise ei julgeks sealt tankida), päeva valguses, kui püstoli ots paagist välja tõsta ja juga vaadata, siis see on tumekollane, veidike viskab pruuni ka sisse.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Mario » 19 Apr 2012, 12:40

Siim kirjutas:2001 ja edasi autodel on meil ka Obd test koos gaaside m66tmisega,aga samas on meil igas garaasis aparatuur olemas,m66dame ise 2ra ja väljaprinditud paberiga kus meie tempel lähed ylevaatusele ning aksepteeritakse,ei m66da enam keegi.

soomes nii tehakse jah.
Seal on see jah huvitav, et sa võid heitgaase mõõta kuskil mujal töökojas, saad templi alla ja ÜV rohkem seda ei mõõda. :)
Mine või Soome! :D

Poke jutt on õige, et diisel tahab ikka pööret saada, eriti veel uuemad, millel kübemefiltrid jne.. Esindustes aetakse ka hülgemöla, et diislit ei tohi piinata jne. Et madalal pöördel ongi kõige ökom ja ei kuluta mootorit ja siis oli kisa lahti, kui ma ühel diisel-volvol jala maha panin ja lasin käigud peeneks. Peale väikest selgitustööd ja julgustavat kõnet targematele, hakkas autoomanik ise ka õigesti sõitma. Alla 2000 pöörde ei rakendu osadel masinatel turbogi korralikult ja auto sõidab põmst "omal jõul". Ja siis imestatakse, miks 1.4 R3 TDI võtab rohkem kütust, kui minu kaheliitrine poolteisttonni.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Ralfwind » 10 Mai 2012, 13:01

Kuna auto on korralikult hooldatud ja midagi viga teeninduses ei leitud Tegin 10 km ringi pöördeid tõstes 5200 peale ( punase ala algusesse) ning seejärel sõitsin samasse ülevaatuspunkti uuesti tagasi ning täitsin "tulede normi" vabalt ära. Pöördied tõstsin 2 käiguga sõites ca 100 km tunnis tsüklitena.
Ülevaatus teostatud.
Ralfwind
 
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Veebr 2009, 12:56
Asukoht: Tartu

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Prema » 10 Mai 2012, 23:18

:thumbup:
Nii see on. Ma oma vana autoga lasin alati enne ülevaatust peeneks, siis keerasin segu koomale (vana mehaanilise pumbaga disla oli) ja hoovastikule keerasin piiraja peale (et liiga pöördesse ei aetaks) ja ülevaatusemehed imestasid heade tulemuste üle.
Ülevaatus läbitud, sai endine olukord taastatud :)
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Premacy Diisel tehnoülevaatus ja suitsusus (2004)

PostitusPostitas Siim » 11 Mai 2012, 16:36

Vanematega nii tehaksegi :P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa


Mine Premacy/MPV/5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist