kulibin kirjutas:Ligi pääsed salongist. Ilmselt vahetusse, kui oskad mootori algosadeni lammutada ja ka kokku panna, ilmselt ajad odavamalt läbi (palju Su enda aeg maksab, kas saad hakkama, aga äkki on miskit sootuks otsas?). Ilmselt on mootor vett täis ja kinni roostetanud.
Kätte saamiseks eemaldad kindalaeka alt katte (3 tüüblit- tüüblil südamik terava otsaga välja urgitseda, siis tuleb tüübel tõmmates välja), painutad katte alla, tagumisest otsast ei pea lahti laskma. Siis võtad mootori juhtmed lahti ja keerad 3 kruvi lahti (musta värvi ümmargune plätakas u 15 cm läbimõõt) ja mootor ongi käes. Võimalik ,et ka kiiruste takisti plokk on viga saanud, see on ventika korpuses mootorist keskkonsooli poole mõne sentimeetri kaugusel (2 kruvi+ pistik)
kulibin kirjutas:Ligi pääsed salongist. Ilmselt vahetusse, kui oskad mootori algosadeni lammutada ja ka kokku panna, ilmselt ajad odavamalt läbi (palju Su enda aeg maksab, kas saad hakkama, aga äkki on miskit sootuks otsas?). Ilmselt on mootor vett täis ja kinni roostetanud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist