Mazda rämpsvaruosade tootjad

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas skyline » 09 Mai 2012, 17:01

Palun pange siia teemasse oma kokkupuuted Mazda varuosadega, mis kas ei sobi oma kohale või ei kestnud üldse. Minu mõõt on igatahes täis saanud ja teen omalt poolt otsa lahti juppidest, millega minu 626 GF 2,0 85 kw ei taha ühilduda:
1) Japanparts salongiõhu filtrid konditsioneeriga masinale - ei mahu pessa, lõpuks, peale pooletunnist jebimist, nad kuidagi sinna sain, aga kättesaamiseks tuleb vist katki saagida ja jupp haaval välja koukida, sest filtrid on mõõdust väljas. Ühesõnaga hiinlaste silmamõõdu järgi tehtud jupid.
2) Yamato esimeste õõtshoobade eesmised puksid. Peale vahetust üks puks hakkas kolksuma 200 km peale vahetust ja teine ca 500 km peale vahetust. Japkor andis küll kiirelt ja ilma vastupuiklemata raha tagasi, aga ei soovita kellelgi sama reha otsa astuda. Puks peale uuesti välja võtmist väliselt terve, aga vist mõõtudelt väiksem, sest remondimehe sõnul läksid väga lobedalt pessa.
3) Yamato tagumised stabika kondid. Sai vahetatud paaris 600 km tagasi ja üks juba kolksub.

Kindlasti ei saa neid jamasid laiendada antud tootjate kogu nimistule, sest juppe tehakse neile nagunii allhanke korras ei tea kus ning pakendab mingi Yamato, Japanparts või mistahes Aasiapärase nimega tootja.

Kaalun tõsiselt oma Mazda müüki panekut seetõttu, et pole lihtsalt saada kvaliteetseid b-varuosi. EI jõua mitu korda aastas samu juppe korduvalt vahetada.
Eelmine auto oli BMW ja seal b-osadega kunagi selliseid probleeme polnud nagu Mazdaga.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas aviar » 09 Mai 2012, 19:28

Minu väike kokkuvõte varuosadest: (ei pruugi olla absoluutne tõde)

1. A-kategooria ehk siis tuntud tootjate osad, mis on kasutusel uute autode kokkupanekul.
Näit: Continental, INA, KOYO, Boge, Lemforder, Dayco, Hella, Behr, Wahler, Valeo, HEPU, NGK, Sachs, LUK, Brembo, ATE, Pagid, TRW, Siemens, NSK, NTN, .... jne.

2. B-kategooria ehk siis alternatiivid A-osadele, mis on odavamad, aga mitte nii kvaliteetsed (v.a. üksikud erandid, millel on hind ja kvaliteet paigas.).
Näit: Meyle, Fram, SCT, Delphi, Bosal, Topran, Suplex, Jurid, Remsa, TYC, RBI, ... jne.

3. LABEL firmad – ehk pakendajad. Hea odav on osta, aga kvaliteet on 50-50. Kuna klient on hinnatundlik, siis on turul järjest rohkem hiinast tulevat saasta.
Näit: JapanParts, FEBI, Ruville, Optimal, JP Group, Quinton Hazell, Febest, Nipparts, Yamato...jne.

Oma kogemusest võin öelda, et tehasest tulnud esimesed piduriklotsid kestsid 80 000 km-it, siis nn. B-osa kõigest 30 000 (mitte Mazdal). Sama on kõikvõimalike kummipuksidega – mitteoriginaalid kestavadki vähem.

Täiendage ja parandage, sest teema on vajalik :thumbup:
aviar
 
Postitusi: 395
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas Mario » 09 Mai 2012, 20:10

Pigem arvan, et asi on paigaldajas ikka. Eelnimetatud asjade juurde paneks pigem SWAG ja LEMFÖRDER, sest need toodavad ikka tõelist sitta. Sõna otseses mõttes. Rääkimata sellest, et tellides SWAGi, teed paki lahti - oiiiiii - Optimali taastatud tükk sees. Et pigem pannakse saasta peale tuntud kaubamärk.

Pole minul ühtegi halba kogemust B.osadega. Ise oma käega ostan suht kõige odavamat saasta ja ise veel paigaldan kah! Ikka null kahju. Rattalaagri võtsin kõige odavama, mis saada oli. Lõhkusin paigaldamise käigus ära, nüüd saab 10 000km mööda, ikka ei unda, raibe, aga üks Hyundai Getz käib meil poole aasta jooksul juba kolmandat korda rattalaagrit vahetamas. 3000km ja 3 laagrit. Viga ei ole ei mehaanikus, viga pole ka varuosas. Müstiline.

Ärge sõimake varuosa, vaid remondimeest. Mõni ei saa/ei taha/ei oska määrdevahendeid/õigeid töövõtteid kasutada. Olen näinud, kuidas puks sisse pressitakse ja kohe õõts kinni täristatakse 400Nm. Õõts pannakse tegelikult kinni alles tööasendis. Ilmselt sinna läks sm. Skyline puksid. Stabika otsa liigendite surm on ilmselt tingitud sellest, et stabika enda kerepuksid ka juba läbi ja jääb võdisema, lisaks venib "kondi" auk välja ning uue pannes lõhubki 600km jooksul ära. Minul läks kiiremini, sest paigaldamisel ei tahtnud uskuda, et see asi võiks midagi lugeda. Siis olin muidugi rumalam ka kõvasti. Ise läksin ka selle reha otsa. Panin nüüd Kia Sorento puksid igale poole. Teine asi kohe.
Toprani veepumbad tõesti ei kesta Mazda küljes, samas sakslastel on Topran tehase detail lausa.
Yamato teeb päris häid asju ja "555" piduriklotsid pidurdavad juba jumal-teab-mitmes aasta.
Ostsin Kamoka amordid, anti 2 aastat läbisõidupiiranguta garantii kah. 2x odavam, kui KYB, 2.5x odavam, kui Sachs.
Mina, kui niiöelda "säästumehe" esindaja, ei nurise küll B-osade üle. Kestavad väga hästi ja ma pole ka just oma olematu rahakotiga suurem asi autoomanik. Ometi ta sõidab, ei kolise, ei mürise ja ülevaatuse läks veatult läbi.

Teinekord seiske kõrval, kui teie autot remonditakse. Vb saate korraliku üllatuse osaliseks ja lõpetate netis kirumise ära, et see on pask ja see on sitt, samas kui mehaanik tegi nahka ja tõmbas nahherisse. :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas Kert » 09 Mai 2012, 23:31

Ärge sõimake varuosa, vaid remondimeest.? Keegi ei keela käia esinduses,kus üldjuhul tarnitakse originaal osad (see ei kõlba hind krõbe). Minu isiklik arvamus on ,et teatdud juppide ostmine on kliendi ja juppi pakkuva firma (töömehe) omavaheline kokkulepe tarnitava kauba hinna-kvaliteedi suhtes.
Kert
 
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Mai 2012, 07:26

...käib meil poole aasta jooksul juba kolmandat korda rattalaagrit vahetamas. 3000km ja 3 laagrit. Viga ei ole ei mehaanikus, viga pole ka varuosas. Müstiline...

Oma töiste tegemiste käigus kasutan valmistaja poolseid varuosi(kes krt teab, kus kohast need tulevad). Samas on alati osa purunemises miski põhjus, kas see on leitud ja kõrvaldatud? Antud probleemi lahendamiseks on meil näiteks kulunud puksi asenduseks puks koos pesaga kuhu ta istub ja ka võll, mis puksi kulutab. Üldjuhul on probleemi selline lahendamine andnud häid tulemusi.
Müstikaga pole siin miskit pistmist. Oma punni rattalaagi kuluosaks muutumisest sain lahti peale käänmiku vahetust, nüüd kestavad ka odavad laagrid hästi. :wave: Ehk, mida klient tahab ja mille eest on ta nõus maksma, see suhe tuleb enne tööde teostamist paika panna.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7804
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas Mario » 10 Mai 2012, 07:45

tomkulibin kirjutas:
...käib meil poole aasta jooksul juba kolmandat korda rattalaagrit vahetamas. 3000km ja 3 laagrit. Viga ei ole ei mehaanikus, viga pole ka varuosas. Müstiline...

Oma töiste tegemiste käigus kasutan valmistaja poolseid varuosi(kes krt teab, kus kohast need tulevad). Samas on alati osa purunemises miski põhjus, kas see on leitud ja kõrvaldatud? Antud probleemi lahendamiseks on meil näiteks kulunud puksi asenduseks puks koos pesaga kuhu ta istub ja ka võll, mis puksi kulutab. Üldjuhul on probleemi selline lahendamine andnud häid tulemusi.
Müstikaga pole siin miskit pistmist. Oma punni rattalaagi kuluosaks muutumisest sain lahti peale käänmiku vahetust, nüüd kestavad ka odavad laagrid hästi. :wave: Ehk, mida klient tahab ja mille eest on ta nõus maksma, see suhe tuleb enne tööde teostamist paika panna.

kui nüüd OT jätkata, siis sellel autol on garantii korras vahetatud käänmik ning laagrit vahetasid alati erinevad mehed.. ei taha uskuda, et kõik mehed nüüd valesti paigaldavad. Aga üks viga muidugi tuli välja küll eile ja see oli selles, et uus käänmik ei olnud enam 1.1 mootori oma, vaid 1.4 ja simmer seal oli sutsu suurema avaga ja tolm läks sisse koguaeg ja keeras vähem kui 3000km jooksul nahka ka uue laagri... Eks täna saab täpsemalt teada siis... Kõverad käänmikud on meil suht igapäevane teema.

Aga minu seisukoht jääb ikkagi, et pole reeglina halba varuosa, on vale mehaanik. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas skyline » 10 Mai 2012, 19:21

Ei usu, et töömehe viga. Sama mees on korduvalt minu autot teinud ja tema selle töö peal juba üle 10 aasta. Kui selle jamaga sinna tagasi läksin, siis vandusid mulle seal piltlikult öeldes pisarsilmil, et rippes olles jupp alla ja lõplikult kinni alles siis kui rattad maas ehk pädevuses ei julge kahelda, kuigi ise juures olla polnud aega.

Yamato on mingi pagana pakendaja, näiteks tagumised kondid võtsin esindusest, mõlemad Yamato, aga pakendid olid erineva pikkusega ja kont sees ka ühel vaskse läikega keermed, teisel hõbedase läikega ehk eri tootjate tehtud.
Üks uus õõtsa eesmine puks on nüüd esindusest võetud Delphi osa, ptüi-ptüi-ptüi senini on vaikne. Teine Yamato, mis toona veel kestis kolksub ja kägiseb nüüd nigu põrguline, peagi siis see ka vaja Delphiga asendada.
Ja kui muidu hakkama ei saa, siis võtan järgmiseks acar.ee-st komplektsed õõtsad kus nii õõtsapuksid kui šarniir juba küljes 42 eur/tk.
Japkor tunnistas mulle ka jupi viga ja ilma suurema vaidluseta kompenseeriti mulle nende praakpukside maksumus ja tunni tööraha eest sain neilt kaupa.

PS Mario, mäletan et kunagi rääkisid ka, et Japanpartsi salongiõhufiltrid ei sobi ja sa sebisid omale orignaalid ;) Nii et peaks sul ka nende saastajuppidega ikka kogemust olema oma auto pealt?
Ning Lemförderit ma küll ei julgeks maha teha, sest tema teeb ka BMW originaalosi veermikku.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas Mario » 10 Mai 2012, 19:47

hmm.. ma mäletan aind seda, et jah, originaali ma korra tagasi panin, aga siis võtsin selle japanpartsi oma ja lõikasin ära filtri fitreeriva osa. Ja see kinnitusega osa jäi alles, muidu oleks seal praegu auk ju. :D
Kinnituse poolest istus kenasti, aga mõõde vist vähe võssa jah. Minu auto ei näe kunagi enam salongifiltrit. Pole vaja lihtsalt.

No lemförder ei tee ainult BMWle. Teeb paljudele teistele ja teeb ka B-osi, millelt on logo lihtsalt maha lihvitud (te ei peagi seda teadma, mina näen seda iga päev). Ja BMWs olnuna, ei kiida väga seda kvaliteeti. Mõni käis õõtsa vahetamas kuu aja jooksul mitu korda, sest lihtsalt puksid läksid sees pooleks. Ja no X5 puhul ei hakka rääkimagi, et sellel on kohustuslik esisilla vahetus iga 30 000km tagant. Fakjee. No raske auto ka mudugi, annan andeks.
Praeguses töökohas, mis esindab muu hulgas ka Seati, on ka näha, et Lemförder on lihtsalt saast. See jupp, mis tuleb tehasest külge, kestab vabalt 100-, näiteks täna joppas auto, kus 187 000km sõitnud tehase õõtsaga. Aga samas tuleb teine "tool", millel juba korra sillaremont olnud ja jääbki käima nagu sõltuvuses narkar..
Et jah, nii ja naa. Lemförder ei maksa minu silmis mitte midagi, Optimaliga samal pulgal olev saast. Sugulase uuel Passatil on tehtud 3 sillaremonti lemförderi juppidega - kõik kolm 2 aasta jooksul. Siis läksin mina, panin alla acari 200€ komplekti - poolas taastatud asjad. Sõidab nüüd kaks aastat ja see aasta läks ka ülevaatuselt puhtalt läbi.

No selles mõttes on ka sul, skyline, natuke õigus, kuid iga suvalise toote partii puhul on alati tolerants praakpartii suhtes. näiteks arvutitootja HP väidab, et tervest Pavilioni seeriast on reaalset praaki kuni 5%. Miskipärast on tunne, et 95% on praak... Sama ka muude asjadega. Et võimalik, et sulle on jopanud lihtsalt praakjupid. Seda võib nimetada kolmekordseks ebaõnneks, mida JapKori juhtum selgelt tõestab.

Ise lõhkusin oma laagri ära - töötab siiani.
Ise lõhkusin oma šarniiri kummikatte ära - sõitis pea 2 aastat, kuni kuivale jäi ja loksuma hakkas.
Ise lollist peast panin kondi ovaalsesse auku - lõhkus ära, keevitasin augu väiksemaks ja puurisin üle ning panin uue kondi - nüüd aasta hiljem on hakanud jälle kahtlaselt samasugune kõks tulema kuskilt altpoolt. Arvestades nende juppide hindasid, siis ma olen sügavalt üllatunud, et need niigi kaua on kestnud. panin nüüd uue šarniiri, mis minule maksis vaid 3€. Kah pea aasta otsa sõitnud, siiani kõva kui kivi.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas Mario » 04 Juun 2012, 20:04

Pean teid kahjuks kurvastama sõbrad - Lemförder pole mingi kvaliteettootja - Made in Taiwan.
Ja täna sai vahetatud ühel masinal pukse, millel alles aprillis vahetati samad puksid lemförderi vastu. Samale autole läksid ka lemförderi kondid. Need siiani veel okeid, kuid võtsin siis karbist välja, läksin võtsin laost mingi Japanpartsi kirjaga karbist sama tüki - ja mis sa näed - ongi ühesugused! :crazy: :clap:
Yamato on põmst samasugune, tal on kontidel lehtvõtmega kinnihoidmiskohad. ise eelistan siiski "555" kirjaga asju. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda rämpsvaruosade tootjad

PostitusPostitas margys » 14 Juun 2012, 21:27

"555" kohta räägiti mulle ka varuosade poes head, öeldi, et ühed parimad jaapani autode varuosade tootjad.
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 98
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist