Tere!
Sooviksin natuke lisainfot Mazda 323f-i kohta. Auto link: http://www.auto24.ee/used/1006793
Kuulutuse järgi tundub enamvähem vinks vonks. Roostet on eemaldatud tublisti. Kui ruttu ta võiks tagasi tulla? Kui uued autod hakkasid juba aastaga roostetama, kas siis järelteeninduse poolt pandud on roostekindlamad? Mis on põhilised vead, mis selliseid autosid kummitavad? Kuidas peavad vastu mootor ja käiguosa? Käisin ka ühte 323f-i vaatamas. Piltidelt tundus väga hea. Kohapeale minnes oli seis päris kurb. Rooste oli ilusti igal pool peidus ja isegi karter oli läbi roostetanud. See auto jäi kere pärast ostmata. Kui leida taastatud/remonditud kere, kas siis tasub seda suurt roostetamisisu tähele panna? Kuidas sellel autol veermik ja roolilatt vastu peavad? BMW-del on roolilatt üpris kiirelt minev kaup. Millele peaksin eelkõige tähelepanu pöörama, kui lähen vaatama sarnast Mazdat? Olen kuulnud ka jutte, et faceliftijärgsed 323f-id on kehvema kvaliteediga igas mõttes. Faceliftitud mudel on siis nende ümmarguste tagatuledega. Välja toodud auto on aga sirgete tuledega, ehk mudeliuuenduseelne. Kas see facelifti jutt peab paika või on see pigem kuulujutt? Kas keegi foorumikasutajatest on omanud nii Toyota Corollat kui ka Mazda 323f-i ja oskab välja tuua mõned põhilised erinevused? Mulle on silma jäänud ka punnsilmne Corolla just oma kvaliteedi poolest, kuid kui suur on reaalne vahe Corolla ja 323f-i vahel? Pika küsimustelaviini lõpetaks küsimusega, et kas keegi on kokku puutunud kuulutuses müügil oleva autoga?