323F 2000 aasta mure

323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas blu99 » 30 Mai 2012, 18:00

Üritan enda mure siia kirja panna, äkki keegi oskab abi anda.
Talve jooksul paar korda peale lapse lasteaeda viimist (5 minutit sõitu) hakkas peale käivitust puterdama mootor, nagu tahaks välja surra. Andsin vähe gaasi ja kadus mure ära. Nüüd järsku täna hommikul tööle jõudes sama jama aga lisandus ka selline paras auto värisemine. Õhtul koju jõudes poolel teel sama jama, annad gaasi, jõudu pole üldse. Sain tee äärde pargitud ja suretasin auto välja. Uuesti käivitus ilusasti ja sai koju sõidetud ilma muredeta.
Ehk keegi oskab abi anda? Kuna täna sama asi juba 2 korda päeva jooksul siis karta on, et miski hakkab vist otsi andma aga mis?
blu99
 
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Mai 2012, 17:50
Asukoht: Tallinn

Re: 323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas Mario » 30 Mai 2012, 19:50

Auto tahab sõita, mitte iga hommik 5 minutit töristamist.
Täis tahmanud kõigi eelduste kohaselt. Sellise pensionäri stiiliga oleks vaja vähemalt nädalas korra maanteel torud punaseks lasta. Lisaks tasub vaadata üle ka küünlad ja nende juhtmed. Kõlab nagu säde hüppab kuhugi üle ja mootor hakkab lonkama..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas blu99 » 01 Juun 2012, 20:34

Küünlad sai just hoolduses 2 nädalat vahetatud. Peab hakkama siis nädalas jah kasvõi korra tuld andma. :) Talvel arvasin ise ka, et selles mure aga kuna siin ikka vahepeal saanud ka pikemaid maantee otsi teha siis arvasin, et nüüd miskit muud. Igatahes tänud soovituse eest. :)
blu99
 
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Mai 2012, 17:50
Asukoht: Tallinn

Re: 323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas Mario » 01 Juun 2012, 21:39

:)

sellised asjad juhtuvad siis ka, kui äsja on tehtud näiteks autopesu ja hooletu survejuga läinud kapotiall rändama ja näiteks küünlad ära ujutanud. Siis ka tökerdab ja puterdab ja tühikäigul justkui OK, siis koormusega säde hüppab enne küünalt maha ja veakoode tekib nagu sigu.
Mine ja tee nädalas mõni vähemalt 30km ots ja tee paar mehist kiirendust, siis peaks enamvähem olema ikka ehk. Kui siis ka nähud ära ei kao, siis hakkame süvenema muudesse asjadesse nagu kütuse kvaliteet jne. Viimasel ajal on jälle Nestest saada sellist läga, et isegi minu GF kukkus detoneerima. Sai kähku Alexela 98't peale tõmmatud ja asi paranes, enam ei sõida nagu Mossega, millel klapid klõbisevad... Jõud kadus samuti ja oli tunda, et ega ei käi just kõige paremini...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas blu99 » 13 Juun 2012, 23:27

Nii, sai vahepeal tehtud 200km ots ja no ikka paar korda sama asi olnud. Kui sa ütled, et said Nestest kehva kütust siis on ka see võimalus mul olemas, sealt tangingi koguaeg. Peab proovima mujalt vahepeal vast ja vaatama, kas on selles asi või mitte.
blu99
 
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Mai 2012, 17:50
Asukoht: Tallinn

Re: 323F 2000 aasta mure

PostitusPostitas Mario » 13 Juun 2012, 23:34

no kütusemargi vahetus ei tee paha. ise julgen küll Alexela 98't soovitada. vähemast lõhnab küll samamoodi nagu välismaal. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline