Ok, ehk ma olen selles osas veidi jäik jah kuna mulle ei meeldi need adrenaliinirohked juhtumid, kui ma pean piduripedaali täie jõuga tallama, sest minu ees sõitnud tökattumedaks toonitud tuledega auto pidurituled ei paista lihtsalt tooni alt välja. Mulle ei meeldi ka kui praegusel hämaral ajal keegi sõidab ilma tuledeta või sõidab toonitud esituledega ja muudab seeläbi minul tema märkamise oluliselt raskemaks. Need madalal asuvad kollased udutuled ei ole lihtsalt niivõrd nähtavad kui sa ehk ise arvad.
Ma usun, et igaüks meist on elanud üle ehmatavaid hetki kui mõni ilma tuledeta auto kuskilt hallilt taustalt ootamatult välja ilmub. Nende aastatega, mil päevatulede kasutamine on olnud Eestis kohustuslik mõjuvad ilma tuledeta või parktulesid kasutavad tegeleased justkui tondid öös.
Ega need nõuded ei ole ka kirja pandud vaid autoomanike asjatuks kottimiseks ja ühtmoodi halli vormi riietamiseks vaid ikkagi auto vajaliku nähtavuse ja liiklejate turvalisuse tagamiseks.
Jah, olen nõus, et auto näeb nii huvitav välja, aga pakun, et need toonitud pooltuled näitavad sul pimedas maksimaalselt 15 meetrit ja kaasliiklejatele nad eriti nähtavad pole+ eelkõige sinu enda turvalisus pimedas sõites.
PS Kui pilte teed, siis võimalusel aja auto kuskile pimedale maanteele, kus on helkurpostid olemas ning tee kaks pilti, üks pooltuledega ja teine kaugtuledega ning loe ära, mitu postivahet on valgustatud.
Ma võin siis võrdluseks teha pildid oma toonimata ja H7 Osram Nightbreaker Plus pirne kasutavate esituledega pimedal maanteel ja siis on hea vahet võrrelda
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080