Vahepeal pole vanakesega midagi erilist toimunud. Olen tegelenud itaallannaga, ja küllap tegelen veelgi, külastanud kodumaad, toonud ära hullkonnalt saadud karburaatori. Kupeekerega imeline sõiduk on seisnud rahulikult kõnnitee ääres. Käisin temaga paar korda lasteaiast lapsi koju toomas.(krdi mugav iste ikka) Kõige toredam oli, et kaks nädalat seisnud auto käivitus peale kolm korda gaasiga pumpamist poolest pöördest ja läheduses parkinud üht teist marki auto omanikul pudenes selle peale sigaret hambust. Sestap tekkis idee liikumatu auto kindlustusest maha võtta, et seeläbi raha säästa. Plaan ebaõnnestus, kuna sellist võimalust enam ei pakuta. Võib panna küll auto seisma ametlikult, kuid see tähendab ka uue ülevaatuse tegemist, kui on edasise liikumise soov. Seetõttu ähvardavad kindlustuskulud taeva poole kerkida. Kuna ilmselt Kõrgem Võim ei läheta minu juurde kedagi, kellel on ausa kupee ostusoov, siis võimalik lahendus on selle tehnikaühiku edasine eksisterimine Eesti Vabariigi autoregistris. Seetõttu tunnen veidike kahetsust, et nii uus auto sai hobimasinaks, uunikumide talverallile vist ei pääse sellega veel? Kuna autoparki peaks ilmselt kusagilt otsast kärpima, siis võib müüki minna hoopis üks tore punnsilmne universaalkerega sõiduk kodumaal. Ehk ka mitte, eks seda mõtlen veel. Ennem seda aga, kui hakkan vanakest kodumaale tooma, peab ülevaatuse saama ka see jaapani kaunitar:
Seejuures ei ole muidugi probleemiks see tiivulise lendolendi seedetegevuse jääk kapotil. Plaanis on seda sõidukit kasutada talvel liikumiseks. Mazdat ei raatsi sel otstarbel rakendada. Ta jääb juhitavuses pehmelt öeldes tugevalt alla pildil olevale isendile. Tegelikult meenutab Mazdaga sõitmine kohati mõne väiksema meresõiduki juhtimist. Ka pole tal talverehve, soojenduse ventilaator teeb jubedat häält suurematel pööretel, tagaklaasi soojendus ei tööta jne jne. Ma tean, et see kõik on tehtav, kuid tal on hämmastavalt hästi säilinud kere, mida pole tarvis soola sees leotada. Seega jääb ta peale Eesti nö. kodakondsuse saamist minu poolt määramata ajaks seisma, kui just talverallile ei pääse. Ehk siis järgmisel soojal hooajal teen temaga väikese paraadringi kodumaal. Kui keegi tunneb, et võiks kupeele paremat kodu pakkuda, siis võib ta teha mulle privaatseid vahetuspakkumisi mõne vanema, huvitava auto vastu. Privaatselt võin nimetada ka hinna, mille eest olen nõus teatepulga üle andma. Otsest müügisoovi aga pole, nii et odavalt ära ei anna. Ju ta 30 aasta pärast pensionisambaks ka kõlbab . . .