Puhuri pistiku võtad lahti, kerepoolses otsas on 2 klemmi. Ühes neist on sisselülitatud süüte korral +12V(aku pinge). Seda pead mõõtma kui testri üks ots on ventika pistikus ja tein ots auto korpuses/massis. Kui saad aku pinge testris kätte, siis on + sul olemas.
Miinuse kontrollimiseks pane üks (punane testri juhe) sinna, kus kindlalt vool(+) olemas, must testri juhe topi ventika pistiku kerepoosesse otsa. Lülita ventilaator suvalisse asendisse(kui takisti korras on). Pead saama aku näidu testri kuvarile. Kui takisti/reostaat on tuksis, siis peaksid näidu saama vähemalt 4. astmes.
Minu skeem näitab, et mootorile tulevad kaks juhet on: + sinine punase triibuga ja - on sinine musta triibuga.
Voolu varustamine:
+ akust läheb mootoriruumis olevale 80A kaitsmele, sealt edasi 40A kaitse(heater), sinine juhe relee peale mis asub aku juures ja sealt otse edasi kuni soenduse mootorini läbi ühe pistiku, mis asub salongis vasaku ukseposti juures armatuurlaua all relee ploki juures/küljes.
Relee saab toite süütelukust must juhe valge triibuga, mis läheb salongi kaitsmeplokki (engine) ja sealt edasi relee peale must vage triibuga juhe. Relee miinus tuleb must kollase juhtmega süütelukust.
- kulgeb: kerest lülitisse(must), sealt reostaati( I aste sinine kollasega, II aste sinine, III aste sinine punasega, IV aste sinine valgega), reostaadist mootori pistikusse sinine musta triibuga.
Paremini kirjeldada ei suuda
Lõpuks tuli ka meelde, et olen foorumisse selle skeemi juba postitanud.
topic6530-50.html#p175308