Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 04 Sept 2012, 13:28

Mis vahepealse aja jooksul toimunud on. . . Konkureerival punasel sedaanil sai ära vahetatud tagumise stabika kondid. Nüüd ootab ta keevitaja juures tööjärjekorras, kes naeratuse saatel vahetab ära terve vasaku küljekarbi sisemise ja välimise poole. Uudis, et kahest august sai terve karbi vahetus muidugi headmeelt ei teinud. Enne töö tellimist lasin veel heitgaasid ära mõõta, et kas on üldse mõtet. Need ja muud asjad on korras, nii et on mõtet. Meie loo peategelane sai taas austava ülesande mind punktist A punkti B transportida. Rõõmustasin teda pesulaskäigu ja vahakihiga. Uskumatu, kui palju ilusamaks auto selle läbi muutus. Eks nüüd tuleb kärgveljed heade rehvidega ka alla keerata, et ei tekiks tarbetut vaidlust võimuorganitega. Veel täna selgitan ma välja, kas mul leidub selleks tööks sobilik mutrivõti kusagil. Praegused on ikka päris pastlad, kuna rehv viliseb mõnuga(ei, ma pole rullnokk ja ma ei tee kümne meetri pikkuseid musti jutte, ikka mõistuse piirides ja üldsegi mitte igal kohaltminekul iga päev). Auto ajalugu uurides ilmnes, et ülekanne peidab endas uut sidurit. Mis muud kui sahistame sussi siis. Pederohelised hõõglambid lähituledes on öösel täiesti mõttetud valguseloojad. Eriti vihmamärja asfaldiga. Õnneks ei ole kaugtuledele seda ilgust sisse topitud ja need on tasemel. Ka on siin mu öised sõidutrassid piisavalt hästi valgustatud. Lihtsalt kui peaks nüüd minema kusagile pimedal ajal, kus tänavavalgustust pole, oleks mõtekas miskid uued valguskandjad lähituledesse asetada. Kui aus olla, siis liiklesin täna veidi jala. Silm märkab uskumatult palju asju, kui pole vaja teed ja spidomeetrit jälgida. Minus elukohast mitte kaugel on miski pooleldi autoremondikoha, pooleldi romula hoov. Seal seisab, üllatus üllatus, samasugune kupee Mazda, ainult et sinine ja stanget pole ees. On kavas minna sinna ja selgitada välja, kas sealt ehk saaks mõne jupi, nagu näideks bensiinitaseme anduri paaki (viimate uuringute järgi on just nimelt see asi vigane, mitte miski muu) ja salongi puhuri. Või siis seisab ta remondi ootel ja otsiv pilk tuleb mujale suunata.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Sept 2012, 16:51

torvalds kirjutas: ...salongi puhuri...
Kindel ikka et ventikas nahkas on?
Tüüpveaks antud mudelil seonduvalt ka vanusest oleks relee, mis asub aku ja esitule vahel kummiluti sees peidus või siis reostaat, mis asub ventilaatori korpuse altpoolt ligipääsetavas tasandis.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 04 Sept 2012, 17:44

tomkulibin kirjutas:
torvalds kirjutas: ...salongi puhuri...
Kindel ikka et ventikas nahkas on?
Tüüpveaks antud mudelil seonduvalt ka vanusest oleks relee, mis asub aku ja esitule vahel kummiluti sees peidus või siis reostaat, mis asub ventilaatori korpuse altpoolt ligipääsetavas tasandis.


Kuidas nüüd öelda. . . Puhuri kõik kiirused töötavad, kuid alates kolmandast, vahest ka teisest astmest hakkab õhu liigutamist saatma müra, kärin või kuidas seda täpselt kirjeldada. Selle kõrina ja kärina järgi pakuks et seda toodab ventilaatori keerlev element, mis puutub korpusega kokku? Ehk on lihtsalt must ja läheb seetõttu tasakaalust välja?
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Sept 2012, 06:15

Võimalik, et mootori puksid(tal pole laagreid) on saanud miskit määret omal ajal ja hiljem kogunenud tolmu, mustust peale, see tekitabki lärmi. Võta ventikas maha(kolm kruvi ristpeaga kruvikeeraja) saad ventika kätte ja lähemalt tutvuda, vajadusel ka puhastada. tegemine pole keeruline, ligipääs ventikale on kõrvalistuja jalutsi kohalt katteplasti eemaldamine(düüblitega kinni) ja oledki juurdepääsu tekitanud :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 05 Sept 2012, 14:10

Tänks Tom, eks ma selle ventilaatoriga tegelen millalgi lähemal ajal. Kaua seda kõrinat kuulata võib siis. Kuid täna oli seike tore hommikupoolik, kus kallis kupee sai endale uue säärejooksu. Lubage esitleda paari ülesvõtet neist.
Pilt
Pilt
Teisel pildil tundub küll jube kõrge, kuid tegelikkuses on asfalt kaldega selle koha peal ja see on sellises ilmingus süüdi. Rataste vahetamise käigus ilmnes veel, et küljekarpe kattev värv on kohati lahti ja kukub liistakatena ära kui näpuga natuke kaasa aidata. Selle alt paljastub haljas metall. On üsna ilmne et nii ei saa seda jätta, kõik vana värv mis on võimalik sealt kätte saada tuleb eemaldada. Asenduseks kõlbab hästi krunt ja Hammerite, millised saab kenasti kusagil võsa vahel rulliga peale kanda. Põhi on kenasti mingi määrdega üle möksitud. Suurem iluravi jääb ilmselt siiski järgmisesse aastasse. Siis peab nagunii kodumaal asuvast autopargist ühe isendiga tegelema, ju teen selle kupee paralleelselt sellega roostevabamaks. Proovisõidul ilmnes ootuspärane tulemus, väiksem velg ja rohkem kummi ümber selle lisab sõidumugavust.
Lisan veel ühe illustreeriva ülesvõtte väljalasketorustikust.
Pilt
Teen seda selleks, et mõistaksite paremini üht lugu mis sellega seoses eile juhtus. Nimelt kui läksin Nissani keevitamist kokku leppima, siis keevitaja esimene küsimus minule kõlas nii: Kas tulid sumbutajat keevitama? Nii umbes 4000 pöörde pealt laulab see pott üsna kõlava häälega, nii et võtame seda huumorina.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 15 Apr 2013, 19:14

Talv hakkab läbi saama. Eelmisel aastal sai auto kodumaale toimetatud. Isegi bensiini seier hakkas vahepeal taas koguseid näitama. Sel aastal on seis selline, et temaga tegelemiseks puudub aeg. Kuna ta seistes paremaks ei lähe, siis on sõiduk müüa. Loodan, et keegi asjalik võtab üle. Kui kodumaal huvi pole, eks pean teda siis ka Soomes kuulutama hakkama. Tahaks, et ikka kodumaale jääks.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 25 Apr 2013, 13:24

Kokkulepe sõiduki üleandmiseks uuele omanikule on sõlmitud. Loodetavasti jätkab ta samas vaimus kui mina üritasin ja tehniline seisukord muutub veelgi paremaks. Müük käis kokkuvõtteks raske südamega, kuid üks põnev projektijupp tuli hea tehinguga kätte ja kõigega ei jõua nagunii sõita ja tegeleda. Sellest aga kunagi võibolla mõnes teises foorumis, kui viitsimist jätkub pilte teha ja kirjutada. Ei saa välistada ka et tulevikus soetan jälle mõne Mazda. Seniks, ilusat kevade jätku.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 26 Aug 2013, 14:51

Auto uus omanik sai peale autokooli edukat läbimist, mis kulmineerus sõidueksamiga, kätte juhiload ja kupee sukeldus liiklusesse. Küljekarbid said optilise värskenduse musta värviga, millele loomulikult eelnes puhastamine ja kruntimine, ka pahtlit kulus, kuna vana mastiksi eemaldamisel selgus et need on kellegi tubli inimese poolt vahetatud. Ülevaatusel probleeme ei tekkinud ja auto läbis selle esimesel katsel. Nüüd kuuldavasti on salongi ventikas vaikinud, eks kunagi piilume seda või vahetame sinna uue sobiva. Aku sai asendatud uuega, ilmselt kaovad varsti ka rohelised lambikesed esituledest, kuna neist üks loobus juba valguse eraldamisest.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Aug 2013, 00:38

Soenduse mootori töö lakkamise üheks võimalikuks põhjuseks võib olla roostest puretud relee, mis aku kõrval olevate kaitsmete juures kummikaitse all peidus on.
Pole ka välistatud mootori enda harjade/kollektori kulumine. :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 30 Aug 2013, 11:34

tomkulibin kirjutas:Soenduse mootori töö lakkamise üheks võimalikuks põhjuseks võib olla roostest puretud relee, mis aku kõrval olevate kaitsmete juures kummikaitse all peidus on.
Pole ka välistatud mootori enda harjade/kollektori kulumine. :wave:



Relee on väga ilus, ilmselt ei peitu viga seal. Eemaldasime puhuri ja see käib väga raskelt ringi, vahetame selle välja. Märkasin et kaubandusvõrgus on saada uusi puhureid, mis sobivad vähemalt alates 1997 a. toodetud Mazda 626 mudelitele. Kas selline uus detail võiks sobida ka antud kupeele? Eks saab poes võrrelda uut ja vana ka, aga ehk keegi juba eelnevalt uurinud seda? Ärge siis hoidke teadmisi vaka all.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Sept 2013, 07:11

Ei pruugi sobida,kuigi proovinud pole.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 05 Sept 2013, 17:05

Sai igaks petteks lammerist töötav seade otsitud. Jäi selline tee peale ja ega ta seal miskit maksnud. Kontrollisime koha peal, et toimib. Auto peal igatahes ei toimi, küllap ei saa voolu. Releed asjad kõik nagu peab. Juhtmetes viga? Testrit kah moment ei ole just. Vot mis.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 05 Sept 2013, 20:44

Ja vahepeal välja selgitatud, et ka vana puhuri mootor on töökorras. Seda siis akult otse proovides. Kui konditsioneer järgi lülitada siis puhuri lüliti esimeses astmes hakkab kapoti all ventikas urisema ja konditsioneeri märgulamp põleb. Muude kiirustega ei juhtu mitte midagi. Salongi puhur ei tööta endiselt, kas ainus relee ringil ongi see mis on aku juures plastkarbis? Resistor kukkus eemaldamisel juppideks. Eemaldasin ta hellalt peast ja peenemad pudinad kukkusid laiali. Võiks siis eeldada et peale selle vahetamist hakkab puhur käima?
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Evert » 05 Sept 2013, 22:19

Kui soojendusmootori reostaadi spiraalid on kutu, siis ei tule ka mootorist häält. Tavaliselt vaikivad kiirused suuruse järjekorras 1-2-3-4 e. läbipõlemine algab alates peenemast traadist jämedaimani,
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Sept 2013, 22:21

Pluss tuleb releest mis edastab voolu kui süüde sees. Miinuse saab lülitist läbi reostaadi. Sõltuvalt lüliti asendist on takistus erinev ja ska pöörded erinevad. Viimane, kiireim kiirus ei lähe läbi reostaat, see läheb otse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 06 Sept 2013, 07:20

Just just. Seega ikka vooluvarustuse viga.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Sept 2013, 18:27

Sel juhul pead ikkagi üle vaatama relee, mis aku juures. Sealt saab soojenduse elektriahel alguse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 07 Sept 2013, 18:12

Kõige selle majanduse käigus kadus ära tühikäik. Auto ei käivitu ilma gaasi andmata ja ka ei käi ilma lisagaasita. Kuskil tegi miski asi klõpsu kenasti, kui aku juhe peale sai. Enam ei käi seda klõpsu ka. Seega, kust mida vahetama peaks?
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Sept 2013, 08:50

Mikskipärast on tunne, et kuskil on toite puudulikkuse probleem.
Mootori juhtimises osalevad solenoidid, ilmselt ei toimeta, nagu ka relee, mis toidab salongiventilaatorit. Mõlemad ahelad saavad toite, kui süüde sees ja juhitakse neid miinusega/massiga soleniode siis mootori aju poolt(kui on selline) ja ventikat lüliti/reostaadi ahelast.
Panustan ikkagi nii releed, kui ka kaitsmeplokki, mis aku kõrval. Seal ju oksüdeerumiseks väga sobiv keskkond- akuhappe aurustumine. Lisauurimise alla võiks panna ka süüteluku uurimise, ehk on seal sees peituvad klemmid sulanud/kõrbenud?
Võta kaitsmeplokk maha, tema alumine pool, kust juhtmed sisenevad -on eemaldatav. Sealt peaksid mõõtma kas siis testriga, või kasvõi kontrolllambiga sisenevaid ja väljuvaid pingeid mõõtes, mitte kaitsmeploki klemmist vaid juhtme küles olevast klemmist.
Täpsemalt skeemist ei saa kindlaid andmeid anda, kuna sinu mootor(võimsusest lähtudes) on skeemikollektsioonist puudu ja erinevate mootoritega isenditel on erineva sisuga kaitsmeplokid.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 08 Sept 2013, 19:46

Aitäh, tomkulibin. Käisin soetasin täna testri. Tühikäik ja muud mis sealt vahepeal kaotsi jäi tuli tagasi peale vigase 80A kaitsme ajutist parandamist traadiga. Homme saab sinna uus kaitse. Puhur lööb jätkuvalt sõrgu vastu. Puhuri pistikusse saabub 0,12 volti kui puhur on neljandas astmes. Seega peab ilmselt mõõtma lüliti pealt neid juttusid, kui suur pinge sinna saabub. Kaitsme ja releekarp on viimase peal korras. Said lahti võtta ja igat pidi väänata ja läbi mõõta. Loodetavasti saame selle puhuri ka käivituma.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Sept 2013, 23:31

Puhuri pistiku võtad lahti, kerepoolses otsas on 2 klemmi. Ühes neist on sisselülitatud süüte korral +12V(aku pinge). Seda pead mõõtma kui testri üks ots on ventika pistikus ja tein ots auto korpuses/massis. Kui saad aku pinge testris kätte, siis on + sul olemas.
Miinuse kontrollimiseks pane üks (punane testri juhe) sinna, kus kindlalt vool(+) olemas, must testri juhe topi ventika pistiku kerepoosesse otsa. Lülita ventilaator suvalisse asendisse(kui takisti korras on). Pead saama aku näidu testri kuvarile. Kui takisti/reostaat on tuksis, siis peaksid näidu saama vähemalt 4. astmes.
Minu skeem näitab, et mootorile tulevad kaks juhet on: + sinine punase triibuga ja - on sinine musta triibuga.
Voolu varustamine:
+ akust läheb mootoriruumis olevale 80A kaitsmele, sealt edasi 40A kaitse(heater), sinine juhe relee peale mis asub aku juures ja sealt otse edasi kuni soenduse mootorini läbi ühe pistiku, mis asub salongis vasaku ukseposti juures armatuurlaua all relee ploki juures/küljes.
Relee saab toite süütelukust must juhe valge triibuga, mis läheb salongi kaitsmeplokki (engine) ja sealt edasi relee peale must vage triibuga juhe. Relee miinus tuleb must kollase juhtmega süütelukust.
- kulgeb: kerest lülitisse(must), sealt reostaati( I aste sinine kollasega, II aste sinine, III aste sinine punasega, IV aste sinine valgega), reostaadist mootori pistikusse sinine musta triibuga.
Paremini kirjeldada ei suuda :oops:
Lõpuks tuli ka meelde, et olen foorumisse selle skeemi juba postitanud.
topic6530-50.html#p175308
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 09 Sept 2013, 08:21

Paremini kirjeldada pole vajagi, see on ju täitsa puust ja punaseks :D . Suur suur aitäh sulle põhjaliku situatsiooni kirjelduse eest. Usun, et nüüd kui jupikese vaba aega leian saab see vurr uuesti keerlema seal.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 13 Sept 2013, 21:08

Nokitsesime siis seda puhurikest jälle vahepeal. Lüliti tundus streikivat. Lammutuskojast väljastati peale kupüüride loovutamist kasutatud uus lüliti. Puhur ei soovinud ikka käivituda. Tegime paar sigaretti kahjutuks ja tester juhatas meid edasi - selline loom nagu takisti jäi ette jällegi. Kuna see oli roheline ja ilmselt ei tahtnud teha mida ta tegema peaks, lisaks sellele oli ka takistustraatidest enamus katki, tegime sinna traatide asemele hoopis ühe kena silla. Ajutiselt. Selle järel hakkas puhur tööle ja teda saab ka nupust seisma panna. Kellel häid ideid, kuskohast tutikas takistiplokk välja kaevata, andke tuld. Loodetavasti leidub selline vidin kusagilt. Toimiv kasutatud kraam käiks kah. Järgmiseks hakkame uurima müsteeriumit, miks ei sütti tagurpidikäigu tuled, kui vastav käik valitud on. On kuulda olnud, et bensupaagi ja täitetoru vahetame ka ära. Eks näis. Seniks, takistit kellegil?
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Sept 2013, 21:22

Mul on takisti.
Tagurpidi käigu tuli jupsib sul pistiku pärast, mis käigukasti lüliti ja kere juhtmestiku vahel on, Seal on ilmselt klemmid murest roheliseks läinud, või hoopi jalga lasnud. :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 25 Nov 2013, 17:58

Takistile pretendeeriksin, kui veel juhtub alles olema. Vahepealsel ajal läks auto uuel omanikul üks projekt üliedukalt. Tema edasiviivaks jõuks on nüüd diisel Honda Accord, mille sünniaastaks on märgitud 2006. Minu majandusautol aga juhtus mingi seletamatu müstika, mis päädis sellega et ma olen viimased kuu aega Mazda rooli keeranud igapäevatoimingute hõlbustamiseks. Sõiduk on esialgu laenuks võetud, nädala lõpus saan ta ehk talveunne pista. Paberite järgi olen endiselt omanik, kuna ostjaks naisevend oli, siis pabereid kapitaalselt ringi ei teinud. Auto kasutamisest tingituna lasin läbisõidul 431 325 ära vahetada mootoriõli ja seda puhastava filtri. Poest mootoriõli ostmast tulnuna jäin nõutu näoga ukse taha, võti näpus. Ukseluku südamik oli sisse kukkunud. Võtmega teise poole lukku keerata üritades kadus ka see ukse sügavusse. Eks vanal masinal juhtub seikseid lugusid. Sisse pugesin pagasniku kaudu, lükkasin väikse kõlari üles ja sain seljatoe nupuni käe. Edasi oli lihtne. Kodus monteerisin puutüki abil juhiukse luku oma kohale tagasi. Enamaks ei andnud kiire hetk võimalusi. On kellegil idee, kuidas see lukk seal õieti kinni peaks püsima? Enne mind oli mingi traadi ja puidukruvide pusserdis, mis nagu näha, eriti elujõuline lahendus pole olnud. Auto üldine seisukord ei ole hobiauto vääriline. Tähelepanu vajaks ikka nii mõnedki asjad. Siiski käivitub ja sõidab ja pidurdab.
Täna lõuna ajal koduõuele keerates peatus minu selja taga Volvo pargimaastur. Aken lasti alla. Mina mõtlesin, et tuleb mingi epistel sõidustiilist. Kuid tunti huvi, kuidas ma selle autoga rahul olen. Selgus, et Volvo omanik omas seda Mazdat neli aastat. Tema ostis ta aastal 1993. Peale seda oli auto samas suguvõsas erinevate inimeste käes, kuni mina tema ostsin. Sain kuulda paarist avariist, mis auto läbi teinud on, ja muidugi kes millal mingeid pulki vahetanud on. Hariva suunaga vestlus oli. Lõpetuseks pisike pildike ka.
Pilt
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron