Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 24 Juun 2012, 14:04

Tere kaasfoorumlased. Sellel kevadel asusin tõsisemalt otsima endale vanemat hobi/igapäevasõidukit, mis oleks omanäoline ja millist mul pole varem olnud. Sõelale jäid ka mitmed teised masinad teistelt tootjatelt, näiteks Volvo 740/940 jms. Ka e30 kupee pakkus pinget, aga need olid oluliselt kallimad ja rääbakamad. Mazda kasuks otsustama ajendas asjaolu, et autol oli kenasti algusest lõpuni ajalugu olemas raamatu ja tsekkide näol, ning värskelt tehtud ülevaatus üsna pikaks ajaks. Ka ei asunud masin kaugel, peale I pilku oli selge et selle ma siit minema viin.
Liikumapanev jõud on kaheliitrine karburaatormootor, mis passi järgi arendab 81kW. Konditsioneer, elektriaknad, kesklukk,istmesoojendused on elemendid mis ma varustusest hetkel välja oskan tuua. Nokitsemist jätkub ka. Näiteks minestas üleeile bensiini taset paagis näitav osuti ära, ilmselt sai mõnest külmjootest kuumjoode, sest kütte lõppemist märkiv kontroll lamp armatuuris toimib. Selle mure lahendamiseks soetasin jootekolvi ja ootan paremat ilma et kellaplokk maha võtta ja vigane joode üles otsida. Huvitav kas sab kätte ilma rooli eemaldamata? Tõsisiem töö on lekkiv küttepaagi täitetoru, mis kenasti bensiini lõhna laia maailma laseb. Tuleb ka tema kord, vaja vaid servises asi kokku leppida. Tagapidurid on trumlid ja kahisevad täitsa kenasti, eeldan et klotside vahetus tehakse samal ajal kui selle toru vahetus. Käivitub ka huvitavalt, külmalt ei taha esimese korraga käima jääda. Mingi aeg peab asuma ka seda viga selgitama. Külmalt peab gaasiga vähe meelitama ka, muidu tõmbab hinge kinni. Soojalt võib armutult gaasi vajutada ning kellegi poolt alla installitud sportlikum väljalase, mis peaasjalikult avaldub viimases pütis, laseb seejärel mõnusa möirge kuuldavale. Üks pilt ka hakatuseks siia vahele, eks teen neid jõudumööda juurde.
Pilt
Senimaani olen servise najal ära vahetanud mootoriõli tükkis filtriga, sisse läks täissünteetiline vedelik. Uuenduskuuri sai ka õhufilter ja hammasrihm koos veepumba ja muu sinna juurde kuuluvaga said ka kapoti alla õige koha peale. Lisaks jahutusvedelik ja süüde kontrolliti stroboga ära. Hammasrihm oli küll 30 tuhhi tagasi vahetatud, kuid murdes näpu vahel olid tal praod sees juba. Sinna juurde käib muidugi ka see jutt, et vist iga kolme aasta tagant võiks vahetada ka siis kui väga palju ei sõida. Eelmise omaniku mälu järgi aga oligi vahetus 3a. tagasi nii et mul väga pikka mõtlemist polnud kui seda kuulsin. Eelmise omaniku suurematest töödest enne viimast ülevaatust võiks mainida tuttuusi tagumisi amortisaatoreid. Ah jaa, täna poest koju sõites keeras odokale ette 419 000 . . .
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee,1991, torvalds

PostitusPostitas bmw » 24 Juun 2012, 14:45

tere tulemast klubisse. auto on kena, omasin ka kunagi samasugust. jupid katuvad teiste 626 gd isenditega. teistsugused on ainult suunatuled, stange, küljepaneelid, esiklaas, ukselingid. vb veel miskit mis koheselt ei meenu.
mul oli masin nii karbussi mootoriga kui pritsung. karbussiga oli passis 74kw ja pritsung 66kw mõlemad siis 2,0
täpselt ei teagi kas tõesti on nii plaju modifikatsioone et kw arvud on erinevad passis märgituna.
kuidas muidu üldiselt kere seisukord on. minu masin roostetas ära. ei kannatanud tungiga enam tõstmist.
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Re: Mazda 626 kupee,1991, torvalds

PostitusPostitas torvalds » 24 Juun 2012, 14:55

Kerel leidub teatud strateegilistes piirkondades, nagu tagumiste rattakoobaste ümbruses ja uste allservas seespool rooste algeid. Põgus pilk põhja alla ei tuvastanud keevitusega parandatud kohti. Augud jms kräpp puuduvad, värsked rooste eemaldamise vms jäljed puuduvad ka. Ülevaataja kommentaar oli olnud et väga hästi säilinud masin. Eks teen kõnealustest piirkondadest pilte ka millalgi. Juhiukse alumine serv seestpoolt näeb kõige kohutavam välja, aga rooste on sealgi sellises faasis, et liivapaber, roostesurm ja kaitsevärvimine päästavad selle ukse kohe kindlasti. Ühesõnaga, ei midagi katastroofilist. Tooks ehk välja seda, et täna vihmaga sõites hakkas vett tuppa lekkima esikaasi tihendi vahelt. Loomulikult ülevalt nurgast. Kuna seal pole grammigi roostet siis ilmselt tihend vana ja tarvis uuesti liimida lihtsalt, et saavutada nõutav veekindlus.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee,1991, torvalds

PostitusPostitas bmw » 24 Juun 2012, 16:47

hea et leke koha kohe leidsid, tavalisedlt vesi tuppa tahab tulla neil salongivendi kohapealt. nimelt kapotiall tuuleklaasi juures on plasitikust kork vee äravoolu jaoks. antud plastik korgil on tihtipeale auk sitta täis ja siis hakkab vesi liikuma mööda sisse plekki ja lekkima salongi vendi õhuvõtu ava kaudu salongi. omal maadlesin tükk aega antud murega. kuigi viga oli lihtne ja kiiresti eemaldatav.
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Re: Mazda 626 kupee,1991, torvalds

PostitusPostitas kanemgi » 24 Juun 2012, 17:14

Väga viis masin :thumbup:
Jääme pilte ootama :D
Edu ja jõudu mazdaga :wave:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 kupee,1991, torvalds

PostitusPostitas torvalds » 24 Juun 2012, 18:22

Aitäh edu soovijatele. Fotoshuut tuleb kui ilm taas ilusaks saab. Ka pildimasina akud peavad selleks ajaks laetud saama kuna ta on selle protseduuri võtmerollis. Vee sissevoolu kohta polnud raske tuvastada kuna ladises kenasti pükste peale teine :D
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Juun 2012, 08:05

Väliste keredetailide hankimine on vaid esinduse kaudu, seega hoia roostet eemal, nii kuis suudad. Mootor peaks olema sul 12 klapiline, mis teebki selle veidi erilisemaks kW-de suhtes. Tavaliselt oli neil isenditel kasutusel karpa mootori puhul 8 klapilised mootorid.
Karburaatori mitteperfektne käitumine on seotud amortisatsiooniga enamasti, tõendust saad selle kohta, kui vaatad odomeetrit. Ehk keegi sealakndi spetsialistidest suudab sul järelhäälestuse teha, muidu lõhnab uue karburaatori järgi. Edu sulle.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 25 Juun 2012, 19:10

Mootor on tõesti 12 klapiline ja karburaatorit võib täiesti vabalt külmalt ilmnevates anomaaliates kahtlustada. Kohalike spetside peale eriti ei loodaks, pigem külastaks mõnd kodumaist spetsialisti. Võite julgelt soovitada kelle poole pöörduda selle murega. Edasi jääb sel juhul ainult aja leidmise vaev, enne talve tahaks sellest anomaaliast vabaneda. Võib kaaluda ka uue ostmist, kuid ei tea kas Mazda originaali enam saab ja siis peab ehk miski Edelbrocki vms firma toodangut vaatama? Enne ikka laseks vana vaadata, äkki pääseb lihtsamalt :) ning aitäh edu soovimast.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas h20m » 25 Juun 2012, 20:09

Spidoploki saad kätte ilma rooli eemaldamata. Enne keera spidotross kapoti alt lahti, liide on vahel kasti juures, kust on mugav keerata.

Kui huvi on siis hetkel pakkuda 2.2 85kw mootor, koos kõigega, et peale tõsta.
h20m
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Mär 2007, 11:29
Asukoht: Eesti.

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 25 Juun 2012, 20:14

Hea nõuande ja mootori pakkumise eest tänud. Pakkumine on atraktiivne, kuid praegusel said just rihm ja muu tarviline vahetatud, seega katsun tal selle toite poole ka külmalt toimetama saada. Muide, kas sinna sobib ka selle isendi karburaator mis 74kW arendab?
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Juun 2012, 21:19

Teoreetiliselt peaks sobima. Kilovattidel on küll vahe sees ja eks ta ole ka kuigipalju karburaatoris kinni(mitte ainult klappide arvus), aga see ei tohiks oluliselt segada. Paraku on aeg oma töö teinud ilmselt ka teisete kasutatud detailide kallal, olulisem oleks pigem karburaatori juhtimise ühilduvus. Seal võib olla erinevusi, mis ilmselt võivad tekitada probleeme.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 25 Juun 2012, 21:35

Jup. Minu autol olev versioon on elektroonilise toorega. Näiteks -18 ja alla selle temperatuuril tuleb kolm korda gaasi pumbata enne käivitamist auto manuaali järgi, ja neid nippe käivitamise juurde on seal veelgi. Idee järgi ikka keegi targem ja kogenum võiks seda häälestada ennem kui uut otsima tormata. Ainult jagage soojalt soovitusi kes see olla võiks.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 01 Juul 2012, 20:25

Täna oli terve päev otsa ilus ilm. Päike paistis ja kõikvõimalikud linnud tervitasid seda toredust oma lauluga. Sai täitsa kella poole kümneni vist isegi und nauditud ning siis väheke ringi sõidetud. Õhtul ilmnes vajadus välja viia elutegevuse jääkproduktid, ehk prügi. Ühtlasi avastas Abikaasa et fotoka akud on täis ja võiks Mazdast pilte teha. Autovõtmed, prügikotid, fotoaparaat näpus, sukeldusime kaunisse õhtuvalgusesse. Tulemus on Teie ees.

Esimene pilt ei vaja kommentaare:
Pilt
Teine aga küll, pildistasin rooli kodarate vahelt, aga see oli välja keeratud ja nurk pole päris see õige. Siiski saab aru mida pildistada tahtsin.
Pilt
Kolmas pilt räägib meile kapotialusest maailmast. Sellejuurde avastasin et roolivõimendi õli vähevõitu. Lisaks on veits jahutusvedelikku uttu tõmmanud. Tundub et radikat on pealtpoolt millegiga parandada üritatud ja läbi selle vaikselt allaandva ürituse saabki vedelik minna oma teed.
Pilt
Neljandal pildil paikneb juhiiste.
Pilt
Viies ja kuues on tehtud iseloomustamaks ukse alumise serva roostetamist.
Pilt
Pilt
Juhipoolse tagakoopa serv:
Pilt
Tsekid, arved, jutud . . .
Pilt
Tagantvaade:
Pilt
Minu tagasihoidlik panus. Kardan, et tuleb veel kulutusi :D
Pilt
Hooldusraamatu lõpp:
Pilt
Kaassõitja istumine:
Pilt
Keegi krt on oma mobiili seal pidanud. Selle juurde on tehtud täiesti andeksandmatu viga ja kinnitatud see aparaati hoidev kronstein kohe nelja kruviga kinni. Pidi ikka raske aparaat olema, ilmselt polnud kahepoolne teip ka veel siis leiutatud. Ei teagi kas leiutada ka mingi telefonihoidik sinna ja paigutada sellele hoidmiseks kapis leiduv Nokia 1611 või siis vahetaks hoopis selle detaili välja, kuhu Gulibin augud tegi?
Pilt
Vaatame vahepeal autot ennast tervikuna ka:
Pilt
Muide, metsmaasikad on ka valmis.
Pilt
Kaks üldvaadet ka lõppu. Fotoshuudi pidid peaagu nurjama kajakad, kelle väljaheiteid võib piltidel näha. Mainimist väärib et kojamehed on hetkel täielik saast. Ma ei tea kas sellelt pildilt ka paistab, kus tuled põlevad, aga eesmärk oli näidata kuidas kohalik tuuningu kunn on imelikult rohelise kollase pruunikirjud hõõglambid paigaldanud.
Pilt
Pilt


Ahjaa, teate sellel autol on kaks võtit ka ju. Lisaks sellele mingi jääaegne alarm millel isegi üks pult alles on. Selle alarmiga oli ka üks humoorikas lugu aga selle ma räägin mõni teine kord.
Viimati muutis torvalds, 02 Juul 2012, 20:02, muudetud 1 kord kokku.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Juul 2012, 22:22

Muidu ok, aga rattakoopa servadega tuleks kiirelt miskit ette võtta, ilmselt värvimullide all on roosteussi augud peidus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas bmw » 01 Juul 2012, 22:37

üsna hästi säilinud isend, neid nii vähe järgi.
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Mel » 01 Juul 2012, 23:50

tomkulibin kirjutas:Muidu ok


Kudagi liiga hea,pea pool milli maha kärutatud,väga luuleline :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas kanemgi » 02 Juul 2012, 12:01

Kena puhas sisu ikka, hoia hoolega :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 02 Juul 2012, 19:56

Heade sõnade eest tänud. Eks ma ikka üritan hoida võimaluste järgi. Praegu vajaks tähelepanu alljärgnevad asjad:
Radiaatori leke (ilmselt uus osta)
Bensiinipaagi täitetoru (ega seda ka vist mäkaiveriga üle ei mässi)
Tagumised piduriklotsid
Roolivõimu õlikadu
Bensiini mõõdik jootmise abil ellu äratada (eile ei viitsinud kohe kuidagi, täna sai veidi Abikaasa autoga tegeletud)
Sillastend (rehvid on üsna prügi, aga enne kui uued panna peaks ikka kontrollima, kas on otse)
Karburaatori jutud (pakuti 74 kW isendi karburaatorit, ei tea kas saab hea sinna? Ära ostan ikka, saab elutuppa iluasja kui muuks ei sünni.)
Pilte vaadates ütleks et ees on üks gabariittuli kustunud
Kojamehed uued osta (huvitav miks pole ostnud juba, nagu kõige lihtsam asi . . .)
Kesklukk ei tõmba kaassõitja ust täiesti lahti, nupul jääb millimeeter puudu (ju miskit lõtkuga, vaja uurida)
Kaassõitja ukse kõlar ei toimi (juhtmed lahti?)
Tagaossa paigaldada normaalsed kõlarid. Ühed Hertzi ovaalid on kapis, ei tea kas õnnestub ilma auke suuremaks lõhkumata või mütsiriiulit rappimata sinna asetada. Mütsikat ei tahaks hakkida auklikuks.
Kui bensukella jootmiseks läheb siis spidoka trossi ka ära õlitama. Võbiseb 40-50 vahel ja tiksub. Roolivõimu õli peaks sobima?
Salongi puhur teeb korraliku toginat kui kiirus üle number kahe väänata. Võib pakkuda korralikku asemele, kellel vaid toimiv asi üle peaks olema.
Tagaklaasi soojendus tundub suht emane.
Kõige viimane asi on iluravi. Enne tehnika juti peale ikka.

Läbisõidust nii palju, et ühel mehel minu tutvusringkonnast on siin Mitsu Pajero, vist 89 aasta oma, selle praeguseks üle poole milli kellal, näeb ka suht hea välja. Ikka omanikus kinni, mis seisukorras masin on sellises eas ja sellise läbisõiduga. Me kõik teame taksomersusi, mis vuravad miljoni maha, siis keritakse 170 000 ette ja tuuakse Eestisse.
Vaatasin eile põgusalt ka neid tsekke, üleelmine omanik on miski vist isegi kuussada raha investeerinud autosse nende dokumentide järgi. Kõige kallim asi oli käigukast, 230 eurtsi maksnud teine. Lammari värk muidugi.
Ja eks minu autolgi leidub mõlke, juhipoolt tagatiiba on ilmselt värvitud kunagi sadomasolini vms värviga, korralikult pleekinud teine ja ega poleerimine vahatamine liiga teeks, kui vaid aega ja võimalust on. Eks see antikas taga ole ka pleekinud ja ühes nurgast värv maha koorunud. Salongis on muidugi rool ja käigukangi nupp kõige kulunumad. Esimest korda kui temaga sõitsin siis see rool ikka meeltult häiris, veidi peenike jne. Mõtlesin miski Momo toodangu asemele soetada,et vähe paksem võru ja mugavam. Kuid tänaseks olen harjunud, ikkagi originaal. Teinekord on õigem seada ennast auto järgi, mitte autot enda järgi.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2012, 20:24

ainus asi, mis jäi silma - enne pane ikka uued rehvid ja alles siis sillastend. vanade rehvide järgi sillastend on sama hea, kui aiateivaste järgi aega öelda. :)
muidu plaanid on head.

ps. ükspäev toodi mulle tööjuurde ka mingi klikiaegne pika kerega Pajero. Metalliksinine. Olla Soome sõjaväes sõitnud üle poole miljoni, mina vahetasin siduri töösilindri 540 000 peal ja inimene sai jälle sõitu jätkata, oli ka teine selline hoolitsetud ja korralik... sama masin äkki? :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 02 Juul 2012, 20:33

Näe jälle veidi targem sildade reguleerimise poole pealt. Ilmselt külastas sind siiski keegi teine Pajeromees, minu poolt eelnevalt mainitud kodaniku autol on enne teda olnud kolm omanikku ja ükski neist ei ole olnud Soome sõjavägi. Usun et selliseid vanu korralikke masinaid on suht palju liikvel veel.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2012, 21:35

inimene õpib kogu elu.
kuigi ise olen laisk, siis võin öelda, et ka rehvil ja rehvil on vahe - talvel sai talveratastega stend tehtud, kõik kena, rool otse, auto jookseb. Panin kevadel suvekad alla. Rool viltu ja auto kisub, ei aita väga ka rataste ringi tõstmine.. jälle see tüütu stendimine.. :D

Kaassõitja ukse luku suhtes tekkis mõte, aga pead ikka polstri maha katkuma. Ilmselt kuskilt määre jooksu pannud, aga selles vanuses ei imesta ka tegelikult, kui luku mootor ise väsima hakkab. :) See valge rasv, mida tehas sisse toppis omal ajal, see olla säänne, et aegade jooksul muutub kõigeks muuks, aga mitte määrivaks. :D Ühtlasi saad ka jälile mitte-töötava kõlari müsteeriumile.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas torvalds » 02 Juul 2012, 21:40

Eks polstri alla peab ikka piiluma jah. Kõlari saab kenasti ilma polstrit eemaldamata ka kätte, aga see selleks. Luku jama käib rohkem pinda kui kõlari teema. Muudkui ava kaassõitjale seda ust. Kinni vist isegi tõmbas, aga olen alati kindluse mõttes ise nupu alla vajutanud ennem autost väljumist.
torvalds
 
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Juun 2012, 13:37
Asukoht: Soome, Heinola

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Mel » 03 Juul 2012, 00:19

torvalds kirjutas:Bensiinipaagi täitetoru (ega seda ka vist mäkaiveriga üle ei mässi)


Keegi siin meisterdas solgitorust,ise ole sumpsi toru väheke seadistand selle tarbeks. :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Fredo » 03 Juul 2012, 01:00

Seda mõtled Mel ? :D
Pilt
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 kupee 91a. - torvalds

PostitusPostitas Siim » 03 Juul 2012, 02:41

Kuskandis soomes resideerud?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist

cron