Ühelsamal veal võib olla mitu põhjust, julged sa ise 100% võita oma arvamuse õigsust?
Alles siin foorumis jooksis läbi minule uus heli nimetus- "ulin"
Kui näiliselt on kõik justkui korras, siis kuidas suudad enam-vähem korras olevate asjade vahel kindlaks teha seda reaalset süüdlast? Pisike lõtk ühes detailis, teist samapalju järgmises jupis- summaks on juba mõjuv lõtk.
... omal ajal oli lubatud rooli lõtk olenevalt mudelist 7-25 kraadi, "saagimist" oli rooliga üksjagu, aga koju jõudsime ikka elusalt
Nüüdne tehnika on täpsemaks läinud ja lubatavad lõtkud väiksemaks, nendest üleminek, aga tunuvalt enam tuntav. Pole ka välistatud, et kolin mida eest kuuled on tegelikult diagonaalist tagant tulev...
Mootor puterdab hetke käivitamisjärgselt- töösegu pole vastav mootori töö tingimustele- milline anduritest/täituritaset vigane on? Kui viga on minimaalne, ei pruugi ka diagnostika seda näidata, aga viga on olemas. Ka siin võib olla asi mitmes asjas kinni, mitte ühe detaili puudulikus toimimises.
Eks katseeksituslik meetod tuleb käsile võtta, kui ettekirjutuste ja mõõtmiste tulemused pole piisavad vea kõrvaldamiseks.
Paar päeva tagasi sain üht karbussi 4 korda lahti/kokku lapatud, ikka ei käi nii kuis peab, kuigi kõik parameetrid on valmistaja seadete kohaselt paigas