Millel pole mõtet?
Huvi pärast võiks siiski diagnoosida, et teada saada, mis seal kastis õieti saba andis. Kui Xedosel on OBD II diagnostika süsteem, siis seda ise teha ei saa (ilma vastava aparaadita). Kui aga veel OBD I süsteem, e. kui kapoti alt aku juurest leiad ühe väikese karbi, mille kaanele on kirjutatud "diagnostics" vms., siis saad seda lihtsalt koduste vahenditega teha.
Leia sellest karbist GND ja TAT klemmid ning ühenda need kirjaklambri vms. asjaga. Siis keera süüde sisse ja hakka armatuuris "Hold" kirja vilkumisi lugema. Koodid on kahekohalised numbrid ja näevad välja nagu morse e. pikk on kümnesed ja lühike ühesed, nt. _____ __ __ = 12 jne.
Sama mootoriga 626e k.kasti koodid on:
Code - Affected System or Component
01 - NE1 (crankshaft position sensor)
06 - Vehicle speed sensor
12 - Throttle position sensor
14 - BARO sensor (located within PCME)
55 - Vehicle speed pulse generator
56 - ATF thermosensor
57 - Reduce torque signal 1
58 - Reduce torque signal 2
59 - Torque reduced/ECT sensor
60 - 1-2 shift solenoid valve
61 - 2-3 shift solenoid valve
62 - 3-4 shift solenoid valve
63 - converter lock-up solenoid valve
64 - 3-2 timing solenoid valve
65 - converter lock-up valve
66 - line pressure solenoid valve