Enam pole vist ammu saladus, et Fiat ja Mazda omavahel asju sätivad. Osa tehnilisi lahendusi Mazda 3 ja 2 küljes on pärit Puntolt ja osa Mazda lahendusi on kasutusel Fiati autode küljes.
Nüüd on siis leivad lõplikult ühes kapis ja alates 2014 hakkavad Euroopa turgudel vallutama MX-5 ja uus Alfa rotster, mis on ühise põhja peal, Alfa mootori ja Mazda disaini ja veermikuga.
Esimesena tuleb Mazda variant, seejärel Alfa. Tõenäoliselt saab MX-5 peal näha MultiAir mootoreid (1.4, 1.6, jne turbomootorid). Alfal on praegu arendamisel ka uus 1.8 liitrine, mis on koostöös DaimlerChrysleriga. Loodame, et sedagi saab Mazda kapoti all näha.
Allikas - selle kuu TopGeari ajakiri, internet.