Mazda sissepritse Zaporozetsile

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas zoomzoom » 22 Nov 2012, 17:42

:thumbup:
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 27 Nov 2012, 14:43

Sapika mootor käib taas karburaatori pealt - seda küll ajutiselt ja ainult ülevaatuse jaoks. Lisaks on vaja vahepeal auto varjualusest suurde garaazi toimetada, kuna sissepritsesüsteem on veel välja häälestamata, siis ei käi mootor piisavalt korralikult, et saaks masinaga sõita. Kõrvalhoones pole absoluutselt ruumi ehitada, rääkimata auto ümber kõndimisest(auto mahub ruumi nii ära, et uksed lähevad cm pealt täpselt kinni tema taga), suvel tuleb autole korralik garaaz ehitada.
Vahepeal sai tehtud otsus - elektrisüsteem tuleb ümber teha(loe: kõik vana välja kakkuda) :thumbup: . Praegu pole juhtmevärvidel kindlat ülesannet - kõik juhtmed on küll korralikud, aga suvalist värvi, hiljem mingi juhtme üles leidmiseks kuluks tunde ja palju isoleerpaela lahtiharutamist oleks ka. :D ainsad korralikud juhtmed on mootori massijuhe ning aku "+" klemmi juhe, mis jookseb armatuuri ja sealt taha starteri juurde(ning generaatori "+" klemmile).Lisaks sellele puuduvad paljudel asjadel pistikud - vahetamiseks tuleb juhtmed läbi lõigata ja tinutada ja isolerida... kehvapoolne. Hakkan nüüd keskenduma korraliku juhtmestiku väljaehitamisele, praegu seis selline:
Pilt
Pilt

Teen nüüd endale nimekirja vajaminevatest värvidest ja pikkustest, ning lähen käin poes ära. Pistikud on kõik olemas, hea on see, et nende pin-id saab välja võtta ja juhtmed otsa tinutada ning tagasi pista - pole uusi tarvis. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 02 Dets 2012, 02:36

Kuna sapper peab mõnda aega veel karburaatoriga läbi ajama(remondisõitude ja tehnoülevaatuse ajaks), siis puhastasin selle otsastlõpuni ära ja lisasin gaasisiibri otstesse tihendirõngad(et lisaõhku võlli lõtku pärast ei saaks).

Pilt

Karburaator ja sisselaskekollektor(tavaline, ilma pihustiteta):

Pilt

Tegin puhtaks veel ühe vähekasutatud jagaja, kõik sai algosadeks lammutatud ja puhastatud/määritud. Kontaktid lihvitud ja reguleeritud.

Homme panen need auto peale ja teeme proovi ka. :) Pritsemõtteid maha pole matnud - lihtsalt nüüd ehitan korteris asja edasi, kõll autost eemal aga talvel on niiehknaa väljas halb teha. Hiljem, kui kõik valmis...juhtmed..pistikud, siis tõstan kupatuse auto peale ümber. Ennem teen vajalikud mõõtmised juhtmepikkusteks jne.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 03 Dets 2012, 01:03

Tuisk ei lasknud eile päeval katsetada, eks lükkub edasi järgmisesse nädalalõppu(hetkel küll juba käesoleva nädala lõppu) :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 22 Dets 2012, 21:37

Kirjutan siia vahepeal talvistest plaanidest. Kuna näha on, et ma ehitada midagi ei jõua(eks osalt suure külma pärast, teisalt ka jõuluaskelduste tõttu) siis muretsen asju juurde. Plaan tuua juurde üks mootor, millele tuleb samuti sissepritsekonfiguratsioon. Kuna praegune mootori omanik on ploki ja kaaned ilusti liivapritsis puhtaks teinud ja üle ka värvinud, jääb suurem töö ära. Vaja lihtsalt komplekteerida(klappide soveldamine, uued silindrid, saaled ja kolvirõngad) ja mehhaniline bensiinipump eemaldada, teine jagaja, sisselaskekollektorile pihustid paigaldada jne. Et vajadusel oleks mootor võtta, kui originaal üles peaks ütlema.
Lisaks taastan paar starterit ka(puhastan kollektori pinna ja vahetan harjad).

Senikaua - häid jõule kaasklubilistele ja pealehakkamist uuel aastal ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 29 Dets 2012, 16:00

Kuna viibin aastavahetuse ajal Lõuna-Eestis, siis käisin ka sapika juures ära. Juba ammu tiksus peas mõte, hakata uut õliradiaatorit kokku panema. Ehk siis - võtsin ühe Mazda 626 GD kupee salongiradika, ja kasutatud bensiinifiltri. Saagisin bens. filtri voolikuotsad koos 18mm diameetriga ketastega maha. Jootsin Mazda radika küljest voolikuotsad maha ja puhastasin radika seest korralikult. Peale seda sai veel läbi loputatud ja kuivatatud. Hiljem puhastasin joodetavad pinnad uuesti, saltseriga ka. Jootsin bens. filtri voolikuotsad radiaatori külge. Nüüd on mul olemas sapika mootorile sobiv uus õliradiaator, mille ühendan mootoriga voolikute abil. Radiaator hakkab asetsema tagaistme peatugede taga(katte all). Lisaks tuleb sinna veel tsüklonventilaator, mis juhib sooja õhu tagaklaasile.

Radiaatori-aretis ise:
Pilt

Pilt

Mingi automaatika tuleb ka ehitada. Kui mootoriõli temp. läheneb 80le kraadile, siis hakkaks vent tööle automaatselt. Samas võiks teha nii, et saaks ka käsitsi sisse-välja lülitada. Tegevust jagub ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Dets 2012, 08:59

Kui suurele survele on arvestatud salongi ventilaator ja kui suur max on surve, mida võib mootor kasvõi hetkeliselt toota? Arvestama peaksid ka veel seda, et salongi radikas on kokku joodetud tinaga, mille sulamistemperatuur pole küll oluline antud olukorras, küll aga hakkab ta pehmeks muutuma kaugelt enne sulamist(+ suurem süsteemi surve) ja lisaks veel et antud radikas on ilmselt mõnda aega olnud kasutuses, ehk kas ta ikka peab sellelegi survele kindlalt vastu, milleks ta loodud on?
Mul on tööalaselt vasest keevitatud soojusvahetid argipäevases kasutuses... suhtleks sel teemal äkki...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 30 Dets 2012, 23:09

tomkulibin kirjutas:Kui suurele survele on arvestatud salongi ventilaator ja kui suur max on surve, mida võib mootor kasvõi hetkeliselt toota?
Mul on tööalaselt vasest keevitatud soojusvahetid argipäevases kasutuses... suhtleks sel teemal äkki...


Hei :) surve saab radiaatoris väga väike olema, kuna mootori õlipumbalt tuleval kanalil on düüs vahel(1mm oli silma järgi) ja see hoiab mootori poolel survet, et see ei langeks. Samas aga voolab mootoriõli peale düüsi vabalt läbi radiaatori tagasi otse karterisse, niiet survet peaaegu ei tekigi(kuna tagasivoolu poolel düüsi pole, vaba voolamine õlivanni). Temperatuur võib hetkeks kerkida 100...120 kraadini, aga ilmselgelt ma nii kõrgele teda ei lase minna(ennem hakkab ventilaator tööle). Proovin 80..85 kraadi juures hoida. Tina joodis hakkab sulama 180-220 kraadi juures, niiet pehmenemise märke ei tohiks tulla. Aga aitäh meelde tuletamast, et asi võib ikkagi kokku sulada(Sest täpselt ma ju ei tea, mis temp. juures antud radikas vastu peab). Aga kui liikuva õhuvoolu peale saab, siis ei sula ühti ;) pigem peab ventilaatori töötamist piirama, sest see võib lõppkokkuvõtteks mootoriõli liigselt maha jahutada. Elame näeme :D

Täna tegin aastalõpu inventuuri garaazis - oi kui palju Mazda ja sapika juppe ilmus lagedale, mis kadunud vahepeal olid :D
Näiteks aknatõstuki mootorid, kesklukumootorid, juhtmestikud jmsjmsjms :D sellest kupatusest peaks ikka väga ägeda masina kokku saama, aga oleks vaid aega rohkem. Homme teen veel kindlasti midagi ära, ennem kui rakette laskma hakatakse :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas diidzei » 08 Veebr 2013, 21:08

kas midagi huvitavat toimunud ka vahepeal on? :)
マツダ
Kasutaja avatar
diidzei
 
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Mai 2011, 22:23
Asukoht: tallinn/kohtla-järve

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 13 Veebr 2013, 20:53

Hei lugupeetud klubirahvas ! :)

vahepeal toimus viljandimaal revolutsioon - mootor on käima saadud(peale pikka ajude ragistamist). Küll on see saporozetsi mootor ikka keeruline, võiks selle peale kohe mõelda. Aga ei ole, mitte üldsegi pole. Viga oli minu loogikas. Võtsin siis nimelt katkesti-jagaja(Mazda oma pole veel peale pannud) lahti osadeks. Pesin selle täiesti puhtaks, ja koostasin parematest juppidest, määrisin nipli ja niisutasin määrdetahi värske täissünt-õliga.
Värisevate kätega liikusin siis sapika garaazi poole. Asetasin jagaja mootori peale ja hakkasin süüdet reguleerima. Süüde sai paika piinliku täpsusega(nii ma vähemalt arvasin). Hakkasin käivitama - sain kätte mõned plahvatused summutitest ja kõik.

Hiljem selgus, et olin jagaja sees kontakte lahutava nuki kogemata valesti tagasi pannud(nimelt 180 kraadi valesti) :D ja oligi süüde väljalasketakti ajal, sellest ka paugud summutis. Pilti ka, kuidas seda nukka keerata annab:

Pilt

Nukk sai ringi keeratud, jagaja kokku ....jälle jooksuga garaazi, endal süda lõi rinnus vist topeltkiirusega :p
Ladusin mootori taas kokku, kõik jahutusplekid ka külge ja.....põrr, sain kohe käima :) viga oli nii imelihtne. Nüüd käivitub poolest pöördest, ja motivatsioon tuli tagasi.
NB! Seepärast ei saanud ma ka pritsungit tööle, see ei saanudki lihtsalt tööle hakata, kuna süüde 180 kraadi vale.
Nüüd juba ilmad ka pehmemad, hakkab suurem ehitamine. Masin pole soola näinud ja nii mahe on vaadata, kui veatu põhi on ja need 7 aastat minu käes säilinud, ilma et oleksin mõistust kaotanud ja auto põllupeal peeneks ajanud :)

Pilt

Ah jaa, valetasin. Käisin küll korra maanteel kiirendust proovimas. Selle 2 kilomeetri jooksul sai vist paar grammi soola aga tee oli kuiv ja mastiks kaitseb põhja. Miks seda mainisin - saime tüdrukuga korralikult naerda, kui vastutulejad meile tulesid hakkasid vilgutama, ja nähes, et meil polegi tulesid, hakkasid ise ka naerma :p tuled olemas ja varsti küljes ka.

Pilt

Pildil pole ühte lambdat veel küljes, oi sealt august tuli plärinat. :D

Summutid tasusid igatahes 100% ennast ära. Masin on vaikne, lambdad töötavad(mõõtsin ossiga, pinge kõikus 0,5V...0,8V vahel. Ootame nädalavahetust, siis juba uued jutud ja tegemised.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2013, 22:44

tahtsin just öelda, et lambda vähevõitu ei näita või, aga siis sain oma rumalusele jaole... :D karpaga ei saagi alla 0.5 näidata, seal segu koguaeg rikas...
aga ootame siis pritsungi proovi uuesti :P
hea, et motivatsiooni jälle ämbriga töökojast leidsid.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 13 Veebr 2013, 23:01

Jap, tühikäigul ju karpaga segu rikkam, õhku pole ollagi. Panen videot ka siia, esmasest käivitamisest peale jagaja õigesti kokkupanekut, siin on näha, et mootor ei taha käia(karpa olikatki ühekoha pealt, mootor sai lisaõhku). Nüüdseks on need vead likvideeritud:

http://www.youtube.com/watch?v=vEBbpOu3Wfk

Lisan ka video summutitest, nii mürarikas, sest ühte lambdat polnud peal. Muidu päris vaikne ja võib öelda, et jäin tulemusega rahule. Video siis youtubes selle lingi all:

http://www.youtube.com/watch?v=rvF3AUNamhc
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 16 Veebr 2013, 09:04

Täna prooviks masinale silmad ette saada(tuled) ja stanged samuti, sellega läheb muidugi raskeks, kuna ZAZ-966B ja ZAZ-968M põrkeraudade kinnitused on veidi erinevad(vähemalt esimesel silmapilgul tundus nii. Panen uuemad ette ja taha, sest need on veatu kroomkattega.
Mõõdan tagumiste tulede klaase ka, plaan osta taha sinna uued LED-tuled, klaari klaasiga. Vaatan, kuidas nad sobivad mõõdu ja välimuse poolest. Klaasidel R4 ja RL-märgistus olemas.

Soojendusradika(õli oma) proovin samuti salongi ära saada. Puurin mootori tulemüüri sisse 2x20 augud ja panen nendesse kummiläbiviigud. Sealt läbi ajan õlivoolikud ja radika saabki sisse juba külge kruvida. Edasi ehitab radikale korpuse, kinnituse ja ventilaatorile samuti kinnitused. Alguses hakkan lihtsalt armatuuri nupust käsitsi ventikat sisse/välja lülitama aga hiljem võiks asi automaatne olla + teine radiaator(suveks), kuna siis peab soojuse juhtima õue, mitte tuppa :D seda hakkaks juhtima väike kontroller ja solenoidklapid(kuuma õli liikusmistekonda).

Eks siis õhtupoole tuleb pildimaterjali ka! :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas psyaddict » 16 Veebr 2013, 11:37

kuidas masin liigub? palju jõudu juurde on tulnud? :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 17 Veebr 2013, 21:11

psyaddict kirjutas:kuidas masin liigub? palju jõudu juurde on tulnud? :D


Liigub jõuliselt, mootoris ju kõik uus ja tihe. Ainult et pritset pole veel peale pannud, ei taha ennem ülevaatust karburatorit asendada, kuna ARK-is ei vaadata sellele just hea pilguga(põhjalik ümberehitus ikkagi). Jõudu on, kui küttesegu õige, praegu veab autot edasi päevinäinud karburaator aga varsti toidab mootorit Mazda 323 1,6l pihustid ja aju, lisaks veel lambdad ja elektroonikaga juhitav mootori termosüsteem, mis hakkab täpselt 90 kraadi silindite ja plokikaante temperatuuri hoidma, olenemata kiirusest, välisõhu temperatuurist ja koormusest. See on oluline, et õhkjahutusega masinast maksimum ökonoomsust ja võimsust saada.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas psyaddict » 19 Veebr 2013, 09:35

ma mõtlesin et pritse peal juba
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas hullkonn » 20 Veebr 2013, 02:00

Haigelt ägedat asja ajad kalle!!!!Kui üv läbid jääb ikka suve paugutajaks eks mitte talvisesse soolakeskkonda???
Ja oma töökohast saad igasugu huvitavaid vidinaid mida lisada sinna vanale žaparoošetsile :wave:
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 20 Veebr 2013, 22:42

psyaddict kirjutas:ma mõtlesin et pritse peal juba


kui tellitud juhtmed kätte saan, lisaks jagaja jms valmis siis panen kohe pritse peale tagasi ka. Ilmaaegu karpaga mootori sisemust määrima ei hakka(nagu Mario ütles, karpaga on segu pidevalt liiga rikas ja tahmab moto ära).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 20 Veebr 2013, 23:01

hullkonn kirjutas:Haigelt ägedat asja ajad kalle!!!!Kui üv läbid jääb ikka suve paugutajaks eks mitte talvisesse soolakeskkonda???
Ja oma töökohast saad igasugu huvitavaid vidinaid mida lisada sinna vanale žaparoošetsile :wave:


Tänan, proovin asja ikka edasi ja edasi ajada(arendada) :D ikka suvepaugutajaks - milleks rikkuda ilusat asja, mis sulle roosteaukudeta kätte on antud(kui kere tõin, polnud peale pindrooste ühtegi auku). :) Soola pole masin tundnud, ainult puhast maa-lund, ja seda ka minimaalselt, proovisõidul ainult. Põllumehe kaubamajast panin just täna õhtul asju kõrvale ja ostsin ära sapika tarvis. Kraami on meeletult, pmt kõik laagrid, simmerlingid jms leian sealt.

Homme õhtul liigun juba maale. Reedel vaja hommikul perearsti külastada ja peale seda on vabad käed - kui külm ära ei võta, siis ehitan natuke edasi. Pilte saab ka, kui fotoka üles leian. :D

Täna vaatasin laos ringi ja otsisin sapika tagumise klaasi õliradiaatori(tagaklaasi soojenduse) jaoks ventilaatorit. Leidsin ühe tsükloni, mille võiks autosse panna. Aga hinnaks 50 euri, natuke palju nii tühise asja kohta. Leiab ehk midagi kodusest "laost". :)
Homme tuleb mõelda, kuidas lahendan süüteluku probleemi. Olen dilemma ees - elame 21. sajandil, kus autod käivituvad nupule vajutades. Miks peaks minu sapikaski käivituma mingist võtmest... hakkan tegelema intelligentse käivituse süsteemiga, auto tunneb ära, kui "võtme pult" on autos, ja seejärel lubab masinat armatuuril olevast nupust käivitada(esmalt süüte lülitada ja siis starti vajutada). Jääb ära süüteluku ostmine, turvalisem samuti.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Fredo » 20 Veebr 2013, 23:22

ohohh high tec :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Veebr 2013, 01:32

freerider kirjutas:... hakkan tegelema intelligentse käivituse süsteemiga, auto tunneb ära, kui "võtme pult" on autos, ja seejärel lubab masinat armatuuril olevast nupust käivitada(esmalt süüte lülitada ja siis starti vajutada). Jääb ära süüteluku ostmine, turvalisem samuti.
Korjasin sama mõttega vidinaid fonoluku komponentidest. Tablettvõti avab ukse ja ka lülitab süüte sisse, tableti pesa on surunupu sisse ehitatuna ka starteri käivitaja... http://www.vizit.ee/?smg=4&schg=&id=295
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 21 Veebr 2013, 03:13

tomkulibin kirjutas:Korjasin sama mõttega vidinaid fonoluku komponentidest. Tablettvõti avab ukse ja ka lülitab süüte sisse, tableti pesa on surunupu sisse ehitatuna ka starteri käivitaja... http://www.vizit.ee/?smg=4&schg=&id=295


Arvutikasutaja ajakirjas oli ka vist viimase skeem olemas, tablettvõti asjalik asi(saab näiteks kiiresti koju sisse välisuksest, toimib alati 100%, isegi vihmaga). Aga eks seda näeb, mismoodi lõpplahendus tuleb. Alguses ikka võtmest vist(aega nuputada küll aga ehitamine lükkub tuleikku). :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Veebr 2013, 09:39

freerider kirjutas:...( ehitamine lükkub tuleikku). :)
+1
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 24 Veebr 2013, 19:17

Sapikale külge aretatud tahhomeeter (Mazda oma ikka, 626 GD) ja näitab ilusti õigeid pöördeid. Uskumatu kui palju väänet ikka sapikal madalatel pööretel on. Külm tõmbas sel nädalal ehitamisele jälle kriipsu peale, selleasemel tegin Mazdat natuke, vahelduseks ;) Sellest aga juba Mazda teemas http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11938-125.html
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas r384n3 » 09 Apr 2013, 22:50

On mingit arengut ka sapika kallal olnud vahepeal? :thumbup:
r384n3
 
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2013, 22:48

EelmineJärgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron