Mazda sissepritse Zaporozetsile

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 10 Apr 2013, 00:19

Tunnistan ausalt - valus on mõelda, et pole juba vähemalt kuu aega sapperit käima pannud. Silitamas olen ikka iga nädalavahetus käinud, vaatan vahepeal ka põhjaalla ja imetlen seda, soola pole näinud - perfektselt roosteta/puhas. Mazdast on küll kahju, on teine nii roostes altpoolt.

Pilt


Tuleval nädalavahetusel plaanin nüüd midagi ära ka teha ja pilte vähemalt panna. Süüde on nüüd kenasti korras, põhimõtteliselt saaksin ka pritset proovida. Kuid olen praegu sellisel arvamusel, et proovides igasugu varjante, see nii saabki olema, et ma sapperit valmis ei saa ja ülevaatusele ei jõua. Tuleb tõsiselt ehitama hakata, sest mis plaan mul suveks on - - - - mazda läheb pukkide otsa, roostes metall eemaldatakse ja keevitatakse asemele uus ja värske plekk. Asendusautoks saab Zaporozets. Nii tööle sõiduks, poodiminekuks kui nädalavahetustel chillimiseks. :)

Pilt

Selleks vaja pidurid korralikult valmis teha, esisillas rooliliigendid korrastada(seal ühed kuluosad vahetada seest) ja tuled/viled külge panna. :) S.h. stanged, mida praegu veel pole. Mootorile tuleb veel kunagi lisada kindlasti klapisääretihendid, sest vastasel korral surevad lambda-andurid kiiresti õlimürgitusse... :D teine varjant on muretseda/ehitada mingisugne LAMBDA simulaator, olen näinud seesuguseid mõnede võimsamate 3L mootoriga sissepritsega autode peal. Äkki oskab Tomkulibin sellest täpsemalt rääkida ^.- või saaks 323 BG 1,6 aju ka ilma lambdata hakkama? Mingisugune varjant peaks ju olema.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Apr 2013, 07:15

Lambda simulaatori kohta oskan öelda, et kunagi leidsin netist sellise vidina skeemi, paraku oli see ammu- ei leidnud üles. Oli teine ettenähtud olemasoleva lambda näitude korrigeerimiseks, mitte lambda enda asenduseks.
Miskitel vanematel pritsemootoritel oligi mootori juhtimine üles ehitatud ilma lambdata, 2,2L 929, 2.0L 626 FE3 pre F/L. Võimalik, et ka 626 GC kerel pritsemootor(88kW) on ilma lambdata. 323 omasid sellest ajastust ei ole otsinud- inf puudu. :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7660
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 10 Apr 2013, 15:07

tomkulibin kirjutas:Lambda simulaatori kohta oskan öelda, et kunagi leidsin netist sellise vidina skeemi, paraku oli see ammu- ei leidnud üles. Oli teine ettenähtud olemasoleva lambda näitude korrigeerimiseks, mitte lambda enda asenduseks.
Miskitel vanematel pritsemootoritel oligi mootori juhtimine üles ehitatud ilma lambdata, 2,2L 929, 2.0L 626 FE3 pre F/L. Võimalik, et ka 626 GC kerel pritsemootor(88kW) on ilma lambdata. 323 omasid sellest ajastust ei ole otsinud- inf puudu. :roll:


Vaatasin isegi neid skeeme, põhimõttelt 555 loogikal põhinev pwm ehk pulsigeneraator, ja kui skeemis sisalduvat potekat näppida, siis muutub pulsisagedus ja pikkus. Sellega on võimalik vaid käsitsi segu timmida, sõidu ajal temast olulist abi vist jah pole. Wirimise diagramm muidu selline tal:

Pilt

Esialgu pole lambdat niikuinii vaja, ja katsetusteks tulekski ehitada valmis lambda sondi simulaator. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Apr 2013, 16:36

Poteka asemel topi termotakisti ja siis saad asja mootori tempi peale mängima panna :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7660
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 10 Apr 2013, 21:59

tomkulibin kirjutas:Poteka asemel topi termotakisti ja siis saad asja mootori tempi peale mängima panna :roll:


Õige - külmalt rikastab sutsu, et ei läkastaks lahja seguga ja soojenedes võtab kütet vähemaks(aga vaatame tõele näkku, õiget segu ikka ei saa nii) :D idee hea muidu! :)

kannatamatult ootan nädalavahetust, et saaks mõned jupid külge panna ;) ja käivitada ja sõita ^^
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Apr 2013, 07:06

"Päriselt" on ju juhtimises veel sissetuleva õhu temp lugemine ja rikastamine/lahjendamine sõltuvuses siduripedaalil oleva lülitiga... :roll:
Väide, et liiga rikas segau, aga mis pihustid kasutuses? Kas ikka vastavuses kubatuuriga? Aju ju ei suuda lõpmatuseni korrigeerida pihusti lahtioleku aega. Ehk miski korrektuuri saad, kui muuta kütuse survet, samas liiga madal surve= kütuse pissimisega, mitte pihustamisega.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7660
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Mario » 21 Apr 2013, 15:23

see teema teeb kohe südame alt soojaks.

ise plaanin ühele mossele Opeli pritset panna.
1. Opeli vanad pritsed ei oma lambdat!
2. suht optimaalne mosse mootori tarbeks (HC paraneb märgatavalt) ning kütuse põlemine muutub tõhusamaks, kuigi just otseselt kütuse säästu ei tule, siis vähemalt teadmine, et see kõik PÕLEB ära, mitte ei tilgu summutist välja.
Samas ei ole keeruline ka see mutrike toru peale keevitada ja lambda sisse torgata. :)
kW poolest sobiks ka mõni 1.6 liitrise oblika pritse..

töö juures meistril on oma mossele ka Rekordi 2.0 pritse peale pandud, ise keevitas kollektori ja läks siis terve juhtmestik koos andurite ja pihustitega. Peale seda hakkas lõppülekandeid minema.

et kui "hästi" läheb, siis ma hakkan samade asjade otsa koperdama :P
:wave:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 23 Apr 2013, 07:38

Mario kirjutas:see teema teeb kohe südame alt soojaks.


Lambda võiks ju panna, aga siis kindlasti klapisääretihendid uued(mossel peaks nad täitsa olemas olema juba, mu sapper see õnnetu, tuli tehasest ilma tihenditeta, kuid klapikambritest ei voola õli klappide juhtpukside peale, vaid õliudu on seal. Aga piisavalt, et tappa lambdasond... :D
Pärnus korteri ees seisab üks vana mosse kombi, härra, kes sellega sõitis, on vist haigestunud(pakuksin talle 85a vanust), või on endale värskema auto leidnud. Vahel mõtlen, miks pole kedagi sugulast vms, kes selle tibukollase eluka üles ärataks ja kasvõi näiteks pritse peale kombineeriks. Mossega tasub jamada küll, tugev kere, avar salong ja mootor on ka päris kobe. Opeli pritse oleks ju ideaalne. Algul vaatasin isegi selle poole, kuid mingi hetk nägin Mazda juppe ja ei tea, "hunt vaatab ikka metsa poole" ^^ ehk siis Mazda arm ei roosteta :p kuigi Mazda ise on siit-sealt roostes :D

Niipalju updeidin teemat ka veel, et nädalavahetusel sai autoga katsesõite tehtud oma 10km ringis. Sai kindlaks tehtud, et odavad vene küünlad on viimane saast. Täiesti tutikas küünal ei süüta segu põlemiskambris. No mis see olgu siis. Viskasin silindrile peale suvalise ettejhtuva lääne küünla(panin rohkem seibe alla, et liiga pikaks ei jää). Tulemus - silinder tuli järgi, ennem käis ainult kolme pütiga ja mina mõtlen, mis tal häda on, et jõudu pole. Nüüd vahetame kogu jooksu välja, enam ei topi venekaid peale :D
Pesin peale sõitu sapika hoolikalt puhtaks ka, nägi päris püss välja peale seda. Ikkagi terve sügise, talve ja kevade esimese poole varjuall tolmunult seisnud ju. Nüüd kõige olulisem asi auto juures - esisilla remont. Vaja vahetada kuulliigend ja nende plastik-kausid. Sapika foorumist üks klubiline pani endale mingi BMW rooliotsad üldse. Sapperi originaalid kestavad intensiivse kasutamise puhul kolm..neli kuud. Siis jälle loks sees. Plan jõuda ikkagi ülevaatusele ka :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2013, 13:52

kunagi oma Ladat näppisin, siis vene autoosade poest ostetud uued vene küünlad kõlbasid vaid garaažist koju sõita (a la 20km)... no ja siis ei saandki muud, leidsin keldrist oma kunagise V6 küünlad, küll sutsu tahmanud, aga sa raks, kus tuli säde ja auto nigu laulis käes. :D
Niiet ka juba vana moodne küünal on etem, kui uus vene osa. :wave:
nendega võidki jääda lõputult süüdet ja segu paika sättima. :lolno:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas r384n3 » 24 Apr 2013, 22:14

Millal pritsega hääli kuulda saab? :)
r384n3
 
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2013, 22:48

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 26 Apr 2013, 22:37

r384n3 kirjutas:Millal pritsega hääli kuulda saab? :)


ei teagi praegu, ennem vaja karburaatoriga tehnoülevaatusel ära käia :D
see juhtub kunagi mai kuu teises pooles, aga ei tahaks hilja peale jääda sest kõige magusam sõiduaeg on juba käes ka.

Kalle
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas r384n3 » 27 Apr 2013, 01:10

freerider kirjutas:
r384n3 kirjutas:Millal pritsega hääli kuulda saab? :)


ei teagi praegu, ennem vaja karburaatoriga tehnoülevaatusel ära käia :D
see juhtub kunagi mai kuu teises pooles, aga ei tahaks hilja peale jääda sest kõige magusam sõiduaeg on juba käes ka.

Kalle

Mais TÜV või videosüüdistus pritsest? Muidu oled pritsega käima ka saanud? Endalgi sarnane ümberehitus käsil ja huvitab just see, kas mazda aju suudab lambda järgi segu 14.7:1 hoida :) Mul aglmaterjaliks moskvich 412 :) Muidu jõudu ja jaksu aretamisel :)
r384n3
 
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2013, 22:48

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 03 Mai 2013, 23:48

r384n3 kirjutas:Mais TÜV või videosüüdistus pritsest? Muidu oled pritsega käima ka saanud? Endalgi sarnane ümberehitus käsil ja huvitab just see, kas mazda aju suudab lambda järgi segu 14.7:1 hoida :) Mul aglmaterjaliks moskvich 412 :) Muidu jõudu ja jaksu aretamisel :)


Maikuus ikka tehnoülevaatus, sest ülevaatuseonu laseb mu meeleldi karburaatoriga läbi aga pritsega mitte, sest liigapalju ümber ehitatud. Käin karpaga ära, saan dokudele templi ja kohe samal päeval läheb pritse vahele. Sest karpaga sõites tahmavad summutid ära, põlemiskambrid, küünlad, bensiinikulu päris kõrge(sest karpa ei loe, palju bensiini peale annab, nagu aju) ja kiirendus halb, ikka väga halb, miskipärast). Kiirenduspump töötab jne.
Pritsega käis natuke aega, aga lambdasid pole veel saanud proovida. Homme läheb ehitus käima jälle, teen kõik eeltööd ära pritse jaoks ja siis kui ülevaatuselt naasen, on hea lihtsalt sisselase ära vahetada ja juhtmestik/voolikud ühendada. Senikaua väntab bensiini karburaatorisse elektriline madalsurvepump(kõrgsurvekas on paagis juba ootamas oma aega). Kuna lambdadega on tegemist tundlike anduritega, siis pean ka leidma sobivad klapisääretihendid mootorisse(sapperil neid ette nähtud muidu pole), muidu satub äkki liigapalju õliudu põlemiskambritesse ja sealt lambdadele, mis rikub nad kiiresti. Mossel peaks nad olemas olema orig. konfiguratsioonis.
Tänud ja videomaterjali proovin homme pakkuda. Millest selle teen ja kui palju - seda vaatame 4.mai. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas leviathan » 04 Mai 2013, 00:09

freerider kirjutas:Senikaua väntab bensiini karburaatorisse elektriline madalsurvepump(kõrgsurvekas on paagis juba ootamas oma aega). :)

sry aga kõrgsurvepump on ikka miskit muud kui tavaline paagisisene benapump, mis annab 3-4 atsi. kõrgsurve on kasutusel otsepritse süsteemidel ja seal on ikka hoopis teised näidud.
leviathan
 
Postitusi: 1412
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Mai 2013, 08:08

Madalsurve pumba all on siin mõeldud elektrilist pumpa, mis karpade tarbeks on toodetud ja annab surveks u 0,2 bar. Kui ei eksi, siis sappari enda soenduse pumpki oli elektriline... HB kerega 929 Mazda oli ka paagivälise madalusrve pumaga karpade tarbeks ja pritse puhul sarnase väljanägemisega pump tootis 4,5-6 bar.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7660
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas leviathan » 04 Mai 2013, 10:50

tomkulibin kirjutas:Madalsurve pumba all on siin mõeldud elektrilist pumpa, mis karpade tarbeks on toodetud ja annab surveks u 0,2 bar. Kui ei eksi, siis sappari enda soenduse pumpki oli elektriline... HB kerega 929 Mazda oli ka paagivälise madalusrve pumaga karpade tarbeks ja pritse puhul sarnase väljanägemisega pump tootis 4,5-6 bar.

sain aru küll, aga see jutt oli täpsustuseks mõeldud mis on tegelikult kõrgsurvepump
leviathan
 
Postitusi: 1412
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 05 Mai 2013, 11:50

leviathan kirjutas:
tomkulibin kirjutas:Madalsurve pumba all on siin mõeldud elektrilist pumpa, mis karpade tarbeks on toodetud ja annab surveks u 0,2 bar. Kui ei eksi, siis sappari enda soenduse pumpki oli elektriline... HB kerega 929 Mazda oli ka paagivälise madalusrve pumaga karpade tarbeks ja pritse puhul sarnase väljanägemisega pump tootis 4,5-6 bar.

sain aru küll, aga see jutt oli täpsustuseks mõeldud mis on tegelikult kõrgsurvepump


Tänud täpsustuse eest, ei ole mu sapperi mazdapritsele vaja kõrgsurvepumpa, sest sisselaskekollektorisse pritsimiseks piisab täiesti 4,5-6 bar-i survest ja rõhureglaator teeb seda kindlasti veelgi madalamaks pihustite jaoks. :) minu viga sõnastuses.

Eile sai siis modereeritud kõigepealt mootorsaega metsas, siis õhtupoole hakkasin autoga ka tegelema. Kuna korralikku digikat pole maal kaasas, siis pilte kahjuks kohe ei pane. Aga hakkasin leiutama esisilda, võtsin liigendid lahti ja puhastasin korralikult ära, seejärel tuleb ette võtta reis autopoodi Pärnus ja tuua sealt Moskvitši esisillaliigendite kausid. Siis saab ülevaatusele lähemale. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 23 Mai 2013, 00:50

Pilt Pilt
Pilt Pilt

Need siis sapika mootori kõigi nelja silindri surved. Mootor on suurepäraselt käima hakkanud ja usun, et kui pritsungi korralikult käima saab, siis pole probleemi kütusekulu 5L/100km peale välja pigistada(praegu 8L/100 keskmiselt) ja võimsus kasvab kindlasti päris palju. Ajutiselt keerasin ülevaatuse ajaks summutite lambda andurite aukudesse M18x1,5 korgid, et oleks võimalik heitgaase mõõta. Lambdasid ei taha veel külge panna, kuna karburaator tapab nad ära, äkki. :D muidu põleb kütus effektiivselt, panin puhta valge kaltsu kordamööda 30sekundiks summutite leegitorude ette. Kaltsud jäid puhtaks, seega ei tahma. Nädalavahetusel juba uus info. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 30 Mai 2013, 21:12

Nädalavahetusel käisid külalised Tallinnast. Eks ikka sapikat uurimas ja sõitmas ja oma imeleiutist näitamas. Nimelt oli ühel mehel(Ahtil) tehtud sapikale pritsesüsteem. Tavaline 40hj mootor plus MegaSquirt plus EDIS plus veel nipetnäpet, läpakas, WideBand lambda ja paagisisene bensupump. Ühesõnaga lahe, käis suurepäraselt kuigi vajas veel natuke häälestamist. Kunas mina sinnamaale jõan, ei tea aga motivatsiooni sain külaskäigust küllaltki palju, loodan see nädalavahetus juba midagi valmis teha. :D siiani pole aega olnud. Nüüd tuleb see aeg leida lihtsalt, kuna suvel tahaks ikka Mazdat tegema hakata. Seega on asendusautot tarvis. Ja selleks peab saama Sapikas.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Siim » 31 Mai 2013, 08:37

freerider kirjutas: ei ole mu sapperi mazdapritsele vaja kõrgsurvepumpa, sest sisselaskekollektorisse pritsimiseks piisab täiesti 4,5-6 bar-i survest ja rõhureglaator teeb seda kindlasti veelgi madalamaks pihustite jaoks. :)



Pumpa vaja mis toodab ca 3,5-4bar rohkem pole vaja,rõhuregulaator võtab veel maha,kuskil 4-5bar vahel hakkavad pihustid lukku minema,ei jõua avaneda enam.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1897
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 15 Juun 2013, 00:00

Mõni nädal tagasi käisid mul külalised, autot kaemas ja uurimas, kas mul ikka edeneb asi. Sain siis sellest innustust, hakkasin jõudumööda ehitama jälle:

Pilt

Nädalavahetusel kiskusin sisu välja ja liimisin kunstnahast porikoopakatted salongi, siis armatuuri alla ja ka pedaalide taha. Peaks ilusam välja nägema kui lihtne plekk. Jalamatid lõikan ka ise välja, mul on spets U.S.A. kumm, millest saab hea mürasummutuse ka (äkki). Originaal vilt kile sees on jama, kogub niiskust enda alla.

Pilt

Pilt

Rippuvad juhtmed käisid ka minema, nüüd tulevad korralikud jätkamata juhtmed, et asi töökondel oleks. ;)

Pilt

Värvitud sai ka paar velgi, korralikud ja peale lähevad 13" suvekad. :) teine paar saavad värvi alla lähiajal ja nendelegi samasugused 13" lääne suvekad selga, vene kumme ei kasuta, liiga kõva segu. Põhimõtteliselt kõik varuosad on nüüd olemas, vaja vaid aega, ja seda on minimaalselt, aga püüan ikka liigutada midagi sapika juures. Sel pühapäeval ja esmaspäeval teen jälle midagi. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Mel » 15 Juun 2013, 08:25

Natuke vist kahju et ei sobi norm autu veljed
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2784
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 15 Juun 2013, 23:56

Mel kirjutas:Natuke vist kahju et ei sobi norm autu veljed


Ei sobi, aga kui teha mingid vaheflantsid, saaks kasutada igasuguseid teisi velgi, mis pole liiga laiad. Plaan oli siin kasutada Ziguli originaal (01 omad) valuvelgi. Aga ei hakka sellega aega raiskama, originaal sapika omad käivad küll.:) Suurem mure on auto komplekteerimine praegu, et kõik vajalikud jupid külge saaks, et TÜV läbida. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 16 Juun 2013, 11:48

Eilne lõpuaktuseüritus ja pidu läbi, nüüd tuleb autoga tegelema hakata. Täna tahaks suurema osa väliseid elemente külge paigaldada(kõrvad õhuvõtu jaoks, stanged, esituled, esi-suunatuled, tagatuled jms pudi padi, küljepeeglid kaa). Õhtul teen pilte ja näitan tulemuse ette ka. ;) Pikk päev on ees, loodan, et vihma sadama ei hakka ja muid takistusi ette ei tule. Sees ka teha ei tahaks, värske õhu käes mõnus olla :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 18 Juun 2013, 17:38

Nädalavahetusel sai tükk tööd tehtud, aga pilte ei jõudnud teha. Lisaks palkasin töömehe, kes hakkas sillatöid tegema ja nii saab kiiremini maanteele auto lähemale ka. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 495
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron