Töömees jõi ennast purju ja võttis kaks sarniiri lahti ning peale puu all tukkumist lahkus sündmuspaigast. Pidin ikka ise edasi toimetama, ei saa sulaseid palgata
Vahepeal on soetatud hulgem kogus esisilla juppe.
Külastasin Pärnus Avo Kollamaa kauplust "Autokaubad" ja olin ülimalt õnnelik, et minu jaoks oli veel sinna midagi jäänud. Tõin koju kilekotitäie rooliotsakausse, munakaid, määrdenipleid, rattalaagri-simmerlinge, karbussile tutika remontkomplekti(ainult tehnoülevaatuse jaoks ikka) jne. Pritsung tuleb varstivarsti. Pilte ka natuke tänasest remondipäevast:
Esialgu sai korralikult lahti lammutatud terve esisild:
Uued munakad ja kausid. Originaalkummid sain ka sinna peale, 2012 a tooted, otse venemaalt
Piduritoru rull paistab, sellest vääname järgmine laupäev esimesed piduritorud ära:
Korralikud ja vastupidavad akuklemmid:
K133 rem. komplekt, laagrisimmekad, niplid, niplikaitsed ja kroonmutrite stoperdamiseks tihvtid.
Värsked suurema avaga piduri-ja sidurinõud. Uus piduripump ka paigas:
Torsiooniotsa kaitsekumm - ainuke isend, mis oli veel poodi jäänud, pandi mulle kauba peale niisama muidu. Peab 3tk veel juurde otsima.
Sarniiri kaitsekummid ja tagumiste amortide kandurid.
Terve torsioonisüsteem ja muud jupid tuleb roostest 100% puhastada ja siis roostemuundaja ning värv + kivikaitse.
Sellised sarniirimunakad on veel puudu. Kellel pakkuda, võib kahtlemata ühendust võtta ja olen valmis need ära ostma. Loomulikult uuest peast.
Sellisena ootab sapikas oma saatust hetkel ja loodame et järgnev nädalalõpp tuleb helge, ja saan esisilla lõpuni korda.
head ööd nüüd!
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.