Mazda sissepritse Zaporozetsile

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 25 Sept 2012, 09:13

Pilte sellest, mida olen vahepeal teinud pritsungi juures:

Uued summutid valmis. Mõlemal on olemas lambda pesa ja nädalavahetusel panen nad mootorile külge. Teen teisest ka varsti pilte, sellele tulevad ka soojusvahetid leegitorude külge - hakkan sealt pumba abil tosooli läbi ajama ja torude kaudu salongiradiaatorisse, et ka esiklaasile ja kätele sooja saada :D

Pilt

Pilt

Skeem summutite sisemusest:

Pilt

Sapika pisikese õliradiaatori viskasin mootori pealt minema.

Pilt

Talveks hakkab kuum mootoriõli jooksma nende voolikute kaudu salongi, tagaklaasi juurde, radikast(mis varustatud ventilaatoriga) läbi ja soojendab tagaklaasi(jää...udu jms).

Pilt

Sisselaskekollektor valmis! Nüüd jäänud veel mahukambri ehitamine ja õhuklapp külge, ühendada õhulugejaga ja hakkab looma ;)
Pilt

Pilt

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Sept 2012, 17:15

Tükk tööd tehtud, tubli. Kaugel jagajaga lood on?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 25 Sept 2012, 17:33

tomkulibin kirjutas:Tükk tööd tehtud, tubli. Kaugel jagajaga lood on?


Tänan tänan :D mu tüdruk on juba päris pahane, sest eelmise nädalavahetuse ma ainult garaazis veetsingi (saladuskatte all ütlen, et ma sattusin projekteerimisest ja keevitamisest päris sõltuvusse) ;) aga keevitustöödega olen peaaegu lõpusirgel(soojusvahetid veel lõpetada vaja, pooleli).

Jagaja aretamine pani päris muretsema. Nimelt, andurid, avadega ketas jms originaaljagaja korpuse sisse ei mahu kuidagi. Mazda jagaja ka Sapika mootorile 1:1 otsa ei istu. Vaatasin neid, mõtlesin...ja välja mõtlesin. Lõikan originaaljagajal "jala" ja korpuse ülemise osa maha. Sapika korpus lendab nurka vanarauakasti. Mazda jagajal teen sama, ja aretan kruvidega Mazda korpuse sapika jagaja jala külge. Sõnadesse on seda keeruline panna kuid pead oma silmaga nägema. Teen see nv valmis ja saan pilte siis juba teha :) Jagajavõllidega ma veel ei tea, mis saab. Tuleks sapika oma pooleks lõigata ja Mazda võlli ülemine ots sinna külge keevitada, nii, et viskuma ei jääks.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 26 Sept 2012, 19:01

Huvi pärast sirvisin internetis ringi ja otsisin sapika-pritsungi alast materjali. Siiani olen leidnud ainult kaks sarnast projekti - mõlemad Venemaa avarustest. Enamus venelaste sapika kere projekte on ikka 2.0l ja suuremate mootoritega(jubedad röögatused). Sapika originaalmootor vist neile eriti peale pole läinud, liiga "nõrguke". Üks projekt oli isegi bike mootoriga, väga äkiline. Aga siin mõned pildid siis vene meistritelt:

Pilt

Siin on näha, et ehitajal on olnud hulgaliselt erinevat sorti spray värve, aga kokkupanemisega läks nii kiireks, et õhu suunamise plekk on panemata jäänud. Mootor kuumeneb nii kiiresti üle ja jookseb kinni.

Pilt

Kõik antud postituses esinevate piltide autoriõigused kuuluvad nende omanikele.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 00:00

tomkulibin kirjutas:...Kaugel jagajaga lood on?


Jagajaga on lood nüüd nii kaugel, et lõikasin jagajad pooleks! ;) nüüd vaja sapika ja mazda võllid omavahel füüsilisse ühendusse saada. :D Selleks ehitan rakise, et võllijupid ühele joonele jääks ja keevitan juba faasitud otsad kokku. Hiljem treipingis laseb keevise siledaks ja lihvin ära.

Pilt Pilt Pilt

Pilt

Korpuse kinnitan jala külge pisikeste poltide, seibide ja mutritega. Vahele lisan head liimi, mis takistab niiskusel ja saastal jagajasse pääsemist.
Edasi on juba lihtne - laon mazda 323 jagaja täpselt samamoodi kokku tagasi ja põhimõtteliselt on ainult mootorile asetamise ja juhtmete ühendamise vaev jäänud. :) Loodan, et saan asja kenasti toimima. Hoiame pöialt :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Siim » 29 Sept 2012, 06:45

Kusjuures ei jookse kokku,mul neid ca 16 olnud ja paljudele ei viitsinud seda tagasi panna,kogu selle yyratu koguse peale läks ainult yks mootor katki,kolb viskas pea minema,aga uus kolb ja k6ik muu vana kama ning kihutas edasi,ma v6in ausalt öelda et vastupidavamat asja pole ma veel näinud,jah kyll nägin neid pragisemas ja pr6gisemas nagu tahaks kohe sulama hakata aga ikkagist toimisid max pööretega edasi.

S6ber sai samal ajastul volvo 360 glt vms 85kw mis tundus ikka räige pyss toll ajal,tegi asfaldil teisega suitsu jne :D aga mul oli sappar olnud sama siis juba yks mitu aastat ning ta volvo viskas juba kolmandal kuul kepsu läbi bloki,enamusajast m6lemad kruusa ning muda peal maal p6hjapööretega...

Tuttavate roikad millel syda tehtud aga kered sarja jaoks,ehk siis rapped,korralikult regullitud pada venitas 160 isegi yyratute pöörete peale aga laiali ikka ei käinud,seal jääb samamoodi takistuseks pööretele nagu vanadel usakatel t6ukurvardad,seega piiraja pärast muretsema ei pea :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Sept 2012, 12:24

Olen isegi üht jagajat ristanud, ilmselt lähitulevikus veel üks tarvis kokku klopsida. Algul tundub megaettevõtmine olema, kui valmis saad, siis nagu polekski suurt miskit teinud :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 15:46

Siim kirjutas:Kusjuures ei jookse kokku,mul neid ca 16 olnud ja paljudele ei viitsinud seda tagasi panna,kogu selle yyratu koguse peale läks ainult yks mootor katki,kolb viskas pea minema,aga uus kolb ja k6ik muu vana kama ning kihutas edasi,ma v6in ausalt öelda et vastupidavamat asja pole ma veel näinud,jah kyll nägin neid pragisemas ja pr6gisemas nagu tahaks kohe sulama hakata aga ikkagist toimisid max pööretega edasi.

S6ber sai samal ajastul volvo 360 glt vms 85kw mis tundus ikka räige pyss toll ajal,tegi asfaldil teisega suitsu jne :D aga mul oli sappar olnud sama siis juba yks mitu aastat ning ta volvo viskas juba kolmandal kuul kepsu läbi bloki,enamusajast m6lemad kruusa ning muda peal maal p6hjapööretega...

Tuttavate roikad millel syda tehtud aga kered sarja jaoks,ehk siis rapped,korralikult regullitud pada venitas 160 isegi yyratute pöörete peale aga laiali ikka ei käinud,seal jääb samamoodi takistuseks pööretele nagu vanadel usakatel t6ukurvardad,seega piiraja pärast muretsema ei pea :D


Vastupidavad on nad tõesti. Õlipumba peaks parema panema, õlituses on kulumine kinni ma usun.
Väga huvitav jutt ja tõukurvardad on pöörete pudelikaelaks küll neil :) aga tänavasõiduks palju üle 3000 pöörde/min vaja polegi :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 15:50

tomkulibin kirjutas:Olen isegi üht jagajat ristanud, ilmselt lähitulevikus veel üks tarvis kokku klopsida. Algul tundub megaettevõtmine olema, kui valmis saad, siis nagu polekski suurt miskit teinud :wave:


Loodame, et läheb minulgi kõik õnneks ja saan viskumise nulli ja võlli kenasti pöörduma. Mulle meeldib see mazda jagaja laager, mis võlli toetab. Võll ei hakka loksuma, nagu vaskpuksidega. :) Kas ma olen õigel teel, et selle mazda jagaja pistikus on sellised ühendused:

Pilt

Hakkan varsti keevitama, treima, lihvima. Õhtul tahaks juba jagajalt väljundsignaali mõõta.;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 30 Sept 2012, 22:22

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Summutid igasuguste erinevate vaatenurkade alt. Igatahes olen tulemusega rahul, survestasin 4 bar-iga nii summutiosa kui ka veepütid - tulemus, erilisi lekkeid polnud ja need väikesed mis kergelt läbi ajasid, ketaslõikuriga maha ja uus keevis peale. Järgmine nädalalõpp kruvin need mootori külge, vaatame mis häält teevad ;) Jagaja läks kahjuks meelest ära ja tegin selleasemel hoopis oma 626 kupee summuti korda(keevitasin uue resonaatoripüti alla). :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Okt 2012, 07:30

Ilmselt jäin vähe hiljaks...
Summuti iseehitamisel on abiks pesumaina trummli auguline plekk, olen seda kasutanud, hoiab väheke aega kokku ja kestab hästi...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 01 Okt 2012, 08:10

tomkulibin kirjutas:Ilmselt jäin vähe hiljaks...
Summuti iseehitamisel on abiks pesumaina trummli auguline plekk, olen seda kasutanud, hoiab väheke aega kokku ja kestab hästi...


Ei jäänud ;) aga pesumasina plekki asendas mul ühe originaalsummuti sõeltoru, seda oli selle summuti sees kohe niipalju, et jagus kahe minu sumpsi jaoks. Kahekambriline on, kohe ei jookse sõela ja välisõhku. Peaks vaiksem saama. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Okt 2012, 08:51

Pesumasina pleki eeliseks onveel see, et augud on küll samamoodi ümmargused, nagu kõigil, aga plekk on ava ümbrusest veidi koolutatud, mis annab nn tagasilöögi klapi efekti :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 01 Okt 2012, 11:13

Annab, mu eelmised summutid olidki seest sellise ehitusega, sõel koolutatud aukudega. Kahjuks augud liialt suured ja gaasid tuhisesid püssipaugusarnase heliga välja. Nüüd valisin väiksemad augud ja lühema sõela. Vaatame mis sellest välja tuleb ^^

Et mootorilt hääli saada:
*Parempoolne plokikaas külge;
*Summutid külge ühendada;
*klapid reguleerida;
*Jagaja kokku panna ja reguleerida;
*Süüde enamvähem õigeks;
Viimati muutis freerider, 02 Okt 2012, 09:48, muudetud 2 korda kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Okt 2012, 07:55

Ootame "esimest pauku" :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas põrguline » 02 Okt 2012, 11:00

Ootan ka huviga.
Vaata et siis kindlasti filmi kujul me seda saaksime.
:thumbup:
Kasutaja avatar
põrguline
 
Postitusi: 121
Liitunud: 14 Juul 2009, 21:18

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Siim » 02 Okt 2012, 16:51

Ma hoian ka teemal pilku peal :P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 02 Okt 2012, 17:03

Projektile kaasaelajate arv on motiveeriv, luban nädalavahetuseks tulemusi ja mitte ainult ühte törtsatust vaid videot mootori käimisest. (y)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas zoomzoom » 02 Okt 2012, 21:42

freerider kirjutas:Projektile kaasaelajate arv on motiveeriv, luban nädalavahetuseks tulemusi ja mitte ainult ühte törtsatust vaid videot mootori käimisest. (y)

jälgin ka mina seda projekti siin huviga :wave:
minu jaoks on selline aretamine ulmekirjanduse lugemine, kuna minu teadmised kütuse etteandmisel piirduvad karburaatoritega - kuid ükski asi pole raske, kui mees teab, mida mees teeb :thumbup:
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas Evert » 02 Okt 2012, 23:37

Pilt
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 04 Okt 2012, 10:46

Hoidke jah silm peal, sest täna juba läheb jälle ehitamiseks ja nädalavahetuseks loodan midagi siia juba ülese laadida(lingi näol).
Senikaua - milline oli varem selle mootori hääl ja käimine? Youtubes on mul mõned videod selle kohta.

Esmakäivitus peale mootori algosadest kokku ladumise ja kapremondi:

http://www.youtube.com/watch?v=34pynhN-NNw
Pilt


Nüüd aastaid hiljem pole erilist midagi muutunud, vahetanud olen karburaatoreid ja summuteid.
Loodan, et uued summutid täidavad oma ülesannet paremini, kui need lihtsad resonaatorid(ainult paljas sõel püti sees):

https://www.youtube.com/watch?v=WADuhgyLpSA&feature=relmfu
Pilt


Mõlema video pealt on näha, et kiirendushetkel tahaks mootor nagu surra - jääb hingest kinni. Kuna sapiku kiirenduspump töötab kuidas jumal juhatab(erandid on muidugi), siis pritsib ta ainult hetkeks kangema segu. Aga kiirenduse ajal tahab mootor pikemalt rikast segu saada, Mazda süsteem peaks seda pakkuma(pihustitega asi lihtne). ;)
Viimati muutis freerider, 16 Okt 2012, 13:01, muudetud 2 korda kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 04 Okt 2012, 21:58

Ühendasin täna õlitorud ära, homme tuleb tagaklaasi radiaatorile 7mm läbimõõduga niplid joota kõvajoodisega. Siis on tagaklaasi soojendus valmis. Hiljem lisan ka ventilaatori ja õhukanalid. Radiaator ise hakkab asetsema tagaistme taga, bensiinipaagi kõrval.

Mootori külge sai asetatud parempoolne(soojusvahetitega) summutipütt. Kõik läks plaanipäraselt, aga pidin tegema auto keresse mõned sisselõiked(mida oligi arvata kui summuteid ehitasin). Tagapõllel hakkab olema kaks poolkuukujulist lisalõiget, et väljalasketorud stange alla ära mahuks. Mootoriruumis pidin ka natuke ketaslõikurit kasutama, kuna soojusvahetite niplid ei mahtunud muidu ära sinna.
Summuti leegitorud paigaldasin Würthi pastaga, kinnitused kuuskantpoltidega plokikaane külge, plokikaantesse on lõigatud uued keermed(M10). Võtsin välja ka vasakpoolsed tõukurid(kuna mul oli vasakpoolne plokikaas maas. Tõukurid olid ilusas puhtas kulumata seisukorras, sai ju pandud täiesti tuttuued sinna 2009 aastal.

Homme vasak plokikaas peale, kaanepoldid pingutada dünavõtmega, klapid reguleerida ja vasak summuti külge. Seejärel hakkan sisselaske mahukambrit ehitama. Selle külge kruvin õhusiibri(throttle body) ja liimin või keevitan vaakuminiplid. Proovin jagaja ka valmis saada, paigale asetada ja süüde õigeks. Siis ehk saab juba mootorit proovida kui õhulugeja jms küljes on laupäeval...pühapäeval. :)

Homme jagan pilte ka! (y)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Okt 2012, 08:21

Õhulugeja ei armasta mootori tekitatavat vibratsiooni, ka kere küljes ei tohiks olla ilma kummipuksideta, lihtsalt teadmiseks :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 05 Okt 2012, 14:09

tomkulibin kirjutas:Õhulugeja ei armasta mootori tekitatavat vibratsiooni, ka kere küljes ei tohiks olla ilma kummipuksideta, lihtsalt teadmiseks :wave:


Tänan meelde tuletamast, panen ikka MAF-i kummipukside peale ja mootorist lahku :D

Panen enda jaoks siia meeldetuletuseks kirja, et mootori MeMz-968 klappide paisumisvahed on: sisselaskel 0,08mm ja väljalaskel 0,10mm.
Memz-968 plokikaante poldid pingutatakse 40-50Nm jõumomendiga. Silindrinumbreid loetakse V-kujuliste mootorite puhul tavaks saanud süsteemi järgi piki silindriridu(alates vasakult). Zaz-968, 968A ja 968M mootorite tööjärjekord on 1-3-4-2.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 323 91a. BG sissepritse Zaporozetsile

PostitusPostitas freerider » 05 Okt 2012, 23:24

Kuna mu tööaeg oli täna väga piiratud, muud tegemised toimetused võtsid enamuse ajast, siis sain loodetust vähem valmis. Päevläbi sadas vihma ka, niiet plokikaan jäi peale panemata(oleksin eelistanud teha seda väljas, kuna garaazis pole valgustid veel paika pandud). Mõõtsin, lõikasin ja keevitasin paar tundi nurgas mõtlikult ühte asja. Otseselt ma sellele nime anda ei oska, throttle body see igatahes on nüüd ja õhk sealt liikuma hakkab silindrite poole :)

Pilt Pilt

eelviimasel pildil oleva nurga all läheb sisselaskekollektor ka mootori peale(kuigi...see sobib mõlematpidi), sest sellisel juhul jääb tühipöörete reguleerimise kruvi ettepoole.
Pilt

Pilt

Mazda jagajaga on jama natuke, võlliotsi ma kokku keevitada ei saanud. Viskuma jäi ikka. Arvan et lasen päris uue võlli treida ja seda täies pikkuses. Senikaua panen sapika originaaljagaja tagasi(ühe varu-jagaja) sest tahaks ikka lähiajal pritsungi häälde saada ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline