Aga kui mõelda- 2.5 l mootorile panna 1,6l jaoks ettenähtud summuti? Aga miks need lollaksad insinöörid igale mootorile erineva väljalaske külge ehitavad?subwoof1 kirjutas:...all on tal mingisugune sport summuti pütt. kui see vahetada mingisuguse asjalikumaga, kas siis heitgaasidele see takistuseks ei saa??.( nä'iteks mingisugune 323 oma)?...
subwoof1 kirjutas:
aga mure ikka olemas. kui on koormus korralik siis kõivad silindrid korralikult, kui tekib maanteepeal väiksem langus ja enam koormust mootoril ple siis hakkab vahele jätma???? annad gaasi siis kõik korras, läheb pöördesse, käiguvahetus 7000rpm
subwoof1 kirjutas:nonii. nüüd vahepeal on juhtunud niipalju, et masin ei tahtnud enam sõita kuidagi. 5 silindripealt ja seda ja enamusajast, võtsin ette siis veepihustiga küünlajuhtmed ja ei midagi, sai piserdatud ka jagajapeale, ja viga leidud, jagaja kaas oli täitsa hullus seisus,
sai tartust fixusest uus kaas ja rootor tellitud, järgminepäev asjad sai ilusti kätte ja vahetatud. sai kogu kompott peale pandud ja käivitades ilmnes uus viga, kuskil 2 küünlajuhet vahetusse läinud
proovisin ühtepidi ja teistpidi ja ikka olid alumised vahetuses, muudmoodi nagu ei mahtunud sinna vahele kui õhupuhasti maha ja sis sai ilusti, õhufiltri eemaldamisega leitsin ka pragusid sisselaske lõdvikus. mis sai ajutuselt kinni pandud teibiga
aga mure ikka olemas. kui on koormus korralik siis kõivad silindrid korralikult, kui tekib maanteepeal väiksem langus ja enam koormust mootoril ple siis hakkab vahele jätma???? annad gaasi siis kõik korras, läheb pöördesse, käiguvahetus 7000rpm
aga vahel ei taha pöördesse minna ja hakkab puristama, kuni 3000rpm ja siis ärkab ja läheb
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist