Mazda 323 Forte 2.0 V6, 1998, YxPriit

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323 Forte 2.0 V6, 1998, YxPriit

PostitusPostitas YxPriit » 02 Veebr 2005, 11:50

Minu massa on siis säherdune. Olen omanik olnud peagi kolm aastat ning masinaga vägagi rahul.

Võimsust on väidetavalt 106kw. :twisted:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
YxPriit
 


PostitusPostitas IvarR » 02 Veebr 2005, 12:22

Üks mu lemmikutest mazdadest.
Plaan naispoolele ka sarnane muretseda millalgi kui ta load ära teeb :D
Pole ise küll sellisega sõitnud kordagi aga äkki kunagi kui sul aega on siis võiksid demoda ka seda masinat :)
Mingil kokkutulekul näiteks :)
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas YxPriit » 02 Veebr 2005, 12:36

vabalt.

Kui teeninduses vini järgi juppe tellin, siis vennad hoiavad pead kinni ja vaatavad aknast välja ise pomisevad "neid Eestis ju aint paar tükki..."

Viimasel ajal on neid väljast rohkem juurde toodud.

2.0 V6-st on olemas 3 erinevat varianti

tavaline 2.0 ~150 hj
type-r ~170hj
japsi versioon ~195 hj

Milline mul on? ei tea, kuid sigaväle on ta küll ;)
YxPriit
 


PostitusPostitas IvarR » 02 Veebr 2005, 12:38

YxPriit kirjutas:vabalt.

Kui teeninduses vini järgi juppe tellin, siis vennad hoiavad pead kinni ja vaatavad aknast välja ise pomisevad "neid Eestis ju aint paar tükki..."

Viimasel ajal on neid väljast rohkem juurde toodud.

2.0 V6-st on olemas 3 erinevat varianti

tavaline 2.0 ~150 hj
type-r ~170hj
japsi versioon ~195 hj

Milline mul on? ei tea, kuid sigaväle on ta küll ;)


Aga nüüd Tallinnas Dynostend ka olemas.
Kuna tutvusi sel teemal on siis võiks millalgi mazdahuviliste ühisküastuse teha ja mõõta masinatel jõudu ja lasta segu paika keerata.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas LLman » 02 Veebr 2005, 17:39

Aga nüüd Tallinnas Dynostend ka olemas.
Kuna tutvusi sel teemal on siis võiks millalgi mazdahuviliste ühisküastuse teha ja mõõta masinatel jõudu ja lasta segu paika keerata.

IvarR


Suur huvi dyno vastu :) Ehk räägid täpsemalt kus ja kuidas:


Lauri
There's no power like rotary power
http://rx7.llproductions.ee | 50 19275
http://www.llproductions.ee
LLman
 
Postitusi: 138
Liitunud: 02 Veebr 2005, 16:34
Asukoht: Tallinn/Õismäe

PostitusPostitas IvarR » 02 Veebr 2005, 17:47

LLman kirjutas:
Aga nüüd Tallinnas Dynostend ka olemas.
Kuna tutvusi sel teemal on siis võiks millalgi mazdahuviliste ühisküastuse teha ja mõõta masinatel jõudu ja lasta segu paika keerata.

IvarR


Suur huvi dyno vastu :) Ehk räägid täpsemalt kus ja kuidas:


Lauri


Laki tuningul on nyydsest stend olemas :)

Ma ise loodan uue mootori peale saada kiiremas korras ja siis v'äljalase ja veel mõned jubinad puht huvi mõttes et näha palju millestki kasu on :)

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas YxPriit » 27 Mai 2005, 10:07

Nonii....

Mõni aeg sai rahulikult paarutatud. Eile aga laager vahetatud lõpuks ning linnateedel on üks tõmbleja juures... vähemalt korraks.

et siis nõu haard fiilings eksole ;)

P.S tänud, kes laagri osas aidata said.
YxPriit
 


PostitusPostitas Aivo » 03 Aug 2005, 13:50

Priit. Oleksid äkki nii kena ja teeksid auto "tagumikust" ühe säändse foto, kus on ka summuti ilusti peale jäänud. Plaanis enda oma välja vahetada ja sooviks näha kui hästi see 2 otsaga sobib.
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Quest » 12 Nov 2005, 14:23

väga ilus auto on see. ise tahtsin ka v-6 aga arvestades meie bensu ja kindlustuse hindasid, siis jäi praegu ära kahjuks. võtsin selle kõige lahjema ligi 1.5. tahaks kunagi su autot lähemalt ka näha kui võimalik.
Kasutaja avatar
Quest
 
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Okt 2005, 14:27

1996 Mazda 323F

PostitusPostitas YxPriit » 12 Nov 2005, 15:33

No on ikka võimalik. Kui tallinna inime, siis pole ju üldse probleemi, saab linnas kuskil kokku ja vaatab üle.

Aga ma hoiatan. Sa hakkad siis V6-e jaoks raha koguma :)
YxPriit
 


PostitusPostitas Quest » 17 Nov 2005, 13:21

olen tallinna inimene. mingi nädalavahetus võiks kokku kyll saada.
Kasutaja avatar
Quest
 
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Okt 2005, 14:27

1996 Mazda 323F

PostitusPostitas Quest » 12 Apr 2006, 13:06

kuidas muidu läinud on?
kas autole mingeil lisasid asju on juurde tulnud?
kuidas tagumiste rattalaagritega on? loodan et korras ikka.
telf:56208411; quest.ecctuning@gmail.com; OÜ Quest & Co: varuosad sõiduautodele
Kasutaja avatar
Quest
 
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Okt 2005, 14:27

1996 Mazda 323F

PostitusPostitas Evert » 12 Apr 2006, 14:27

YxPriit kirjutas:type-r ~170hj


Kindel ve? Kas see rohkem nagu Honda rida pole?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas YxPriit » 15 Apr 2006, 09:46

Evert kirjutas:
YxPriit kirjutas:type-r ~170hj


Kindel ve? Kas see rohkem nagu Honda rida pole?


http://www.club323f.com/club323f/forum/ ... ight=typer

Ei :)
YxPriit
 


PostitusPostitas YxPriit » 15 Apr 2006, 09:49

Quest kirjutas:kuidas muidu läinud on?
kas autole mingeil lisasid asju on juurde tulnud?
kuidas tagumiste rattalaagritega on? loodan et korras ikka.


Läinud on vaikselt. Ei ole midagi juurde kruttinud. See mootori jupsimine on ka veel parandamisel. Sai tellitud uus õhutoru. Vana olevat pragunenud ning kiirendamisel saab liiga palju õhku peale ja jõud kaob. Vahel läheb ka tuli punaseks. Esma dianostikas arvati selle veaks olevat. igal juhul vahetab selle ära ja vaatab edasi.

Kui õli vahetamas käisin, siis laagrite osas polnud (ptui ptui ptui) midagi.
YxPriit
 


PostitusPostitas YxPriit » 27 Apr 2006, 20:52

See mure mootoriga oligi seotud õhutoruga. Vana raibe oli 2/3 ulatuses ümbermõõdust täiesti läbi. Toru vahetatud minek teine.

Kobakäpp nagu olen, siis suutsin klambri mutri ja poldi ära kaotada...kaks korda :oops: Asendasin mingite teistega.
YxPriit
 


PostitusPostitas YxPriit » 21 Okt 2006, 19:54

Kui siin on kirutud(ja õigusega) antud isendi väikseid tulesid, siis sellele on ideaalne lahendus.

Sai xenonid ette pandud. Vahe on ikka meeletu :)

Homme ülehomme paneb pildid.
YxPriit
 


PostitusPostitas Azprey » 01 Dets 2007, 16:15

tahaks nende xenoonide kohta täpsemalt teada! mõtlesin oma masinale ka ned soetada :o
mazda-hoolik...:P autovärv on PUNANE :D
Kasutaja avatar
Azprey
 
Postitusi: 297
Liitunud: 20 Nov 2007, 17:11
Asukoht: Järvamaa

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Snowdog » 02 Dets 2007, 00:58

tosiselt kena masi...1 kenamaid mazda mudeleid...vahetpole mis kyljest vaatad, valimus on lihtsalt nii hasti onnestunud.
Ehk tulevikus soetan ka endale sellise.

Azprey kirjutas:tahaks nende xenoonide kohta täpsemalt teada! mõtlesin oma masinale ka ned soetada :o


tellisin ebay'st ka enda mazdale bixenonid
eestis hindu vaadates olen nainud et maksavad alates 3500-5500eek soomes 190-320eurot

ebay.com ist ostsin endale just sellised:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XENON-HID-CONVERSION-KIT-H1-H4-H7-H11-9005-9006-9007_W0QQitemZ190179009360QQihZ009QQcategoryZ36476QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

maksin nende eest siis 41,99(bi-xenon) + 55(postikulud)= 96,99$
kohale tulid 3 paevaga
paigaldamine oli vaga lihtne, ei mingit juhtmete loikamist, lihtsalt yhendasid juhtmed ja tootas (mul laks aega 25min)...ja kui hiljem vaja, saab eemaldada ning vana viisi taas kasutada.
kellel rohkem huvi, voin nou anda. soovitan soojalt
Kasutaja avatar
Snowdog
 
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Apr 2005, 11:55
Asukoht: Finland/Estonia

1995 Mazda 323/Familia


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist